Jongen schiet moeder en vader in het hoofd om wegnemen Halo 3

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SVS, 16 dec 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja dat ie het heerlijk vind ik wel redelijk messed up. :+

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mensen die hier onderzoek naar (gaan) doen kunnen zich beter focussen op de opvoeding + omgeving + mentale toestand van deze jongen.

Halo 3 zou echt op de laatste plaats moeten komen in een mogelijk rapport.

Mensen met invloedrijke functies die (wederom) van de daken gaan schreeuwen dat er een verbod op (90% van de) actiegames moet komen, die moeten zich ook laten nakijken en uit hun functie gezet worden.

My € 0,02.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    De vraag is eerder: Hoe komt zo'n gast aan een pistool? Als ze dat nou eens aanpakken.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Twee headshots. Halo 3 heeft 'm geen windeieren gelegd.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Modder. Zijn vader had het exemplaar van halo van zijn zoon in dezelfde kast gedaan als zijn wapen :x

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ja, dat heb ik gelezen. Mijn reactie ging er meer over dat ze eens wat moeten doen aan die wapenwet in de VS, dat zal al veel verbetering brengen.

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Met welke wapen? Ik hoop toch wel met de BR. De rest van de wapens zijn voor n00bs.

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tjsa puriteins amerika , kinderen worden tegenwoordig allemaal als SPECIAL behandeld. Prestatiedrang word je gewoon opgedrongen vanaf vroege leeftijd.Ouders die ziekelijk hun kinderen overal naar toe slepen voor ''their own good'' (denk beauty-pageants,sport-tryouts) ga zo maar. De universiteiten waar je bij moet zitten anders hoor je er niet bij.De wet die verbiedt dat je pas mag drinken bij 21 jaar terwijl als je bijna 16 bent al rijlessen kan nemen, WTF ? Bij de grote steden om de 20 meter een liquor shop. De grote kans dat je als pariah word behandeld omdat je niet in een bepaalde straatje past.De makkelijke manier waarop sommige mensen gewoon claims kunnen claimen (stupid f*cking bastards). Geef de volk vermaak,genoeg eten en voldoende vrijheid en je hebt ze in je zak.

Tsja de druk .... some can handle it some can't. Amerika heeft dit aan hun zelf te danken. Los daarvan is die gozer niet goed bij zijn hoofd. Je ouders doodschieten .... damn ........ dan ben je ver heen hoor.

Burn in hell f*cker !

by the way : Achievement unlocked ?

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    lol real-life achievement unlocked _O_

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap hier echt de lol van somigge niet in hoor..
    Op NOS was trouwens net een documentaire over game verslaafden, niet normaal gewoon.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb ik geloof ik ooit wel eens gezien. Met die gast van rond de 20 die 20 uur per dag gamed, 4 uur slaapt en tussen het gamen door blowt? :+

12. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie vatten mijn opmerking veel te serieus op, ik bedoelde er mee dat we nu de hele discusie opnieuw gaan krijgen.

Ik kan hier niet meer serieus om zijn, de een na de anders maakt zich zelf (en andere) van kant, maar tja hij speelde wel eens een game (halo of the sims waat maakt het uit :{) dus dat zal de oorzaak wel zijn.

Vandaar die reactie (beetje kort en niet doordacht).

Mvg the promise

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Die jongen is gewoon gevoelig voor de verslaving van die game. Dus ik zou de gameverslaving bij de discussie betrekken.

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen, zulk triest en lachwekkend volk (In dit geval dus triest). Gozer verdient imo ook de doodstraf. Oog om oog, tand om tand.

15. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

tja, weetniet wat ik hiervan moet zeggen ( moet niks )
    maar het zal waarschijnlijk wel gewoon aan de jeugd/hersenstoornis/ iets anders mentaals van het kind liggen.
    en grote kans da BBC of weetikveel Fox weer overgaat op halo 3 is voor satanisten, netzoals dat de nintendo DS voor pedofielen en verkrachters is volgens hun

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een trieste opmerking :x

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sowieso trieste bedoeling allemaal. Ligt niet aan de game, niet aan de ouders (die wel streng zijn blijkbaar in de opvoeding als ik het zo lees, maar dat is uiteraard geen reden) maar die knakker is psychisch gestoord. Anders ben je niet tot zulke dingen in staat.

Dat de game de druppel was, is dan geheel toeval. Had net zo goed een ruft kunnen zijn die zijn pa in de lift liet toen hij naast hem stond.

Zieke bende wat geen aandacht verdient. Krijg je weer praatjes van.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    De reden dat hij gevoelig was is omdat hij alleen in huis zat en door de revalidatie niets kon doen. Dat je dan vatbaarder bent voor een verslaving van een middel, voorwerk of wat dan ook is mens eigen. Je vind eindelijk iets dat jou troost, ontspanning en entertainment oplevert in het leventje wat toch al naar de klote is.

Die gameverslaving is niet de oorzaak. De oorzaak is eenzaamheid en geen aandacht. Doe daar je nogal religieuze opvoeding bij en er gaat een wereld open voor je tere en geëmotioneerde zieltje.

No offence ;)

19. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    We weten dus niet wat hier aan vooraf gegaan is. Maybe had hij altijd erg veel ruzie met zijn ouders o.i.d. en brak er op een gegeven moment een draadje bij hem. Er kan echt zoveel al vooraf gegaan zijn, misschien al jarenlang.

20. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo 3 nooit gespeeld.

Maar damn.
    Dit moet écht een topgame zijn! :D

Deel Deze Pagina