WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het idd ook een erg goede PPV
    Over het algemeen waren alle matches erg tof, alleen de match tussen Jericho en Cena vond ik niet echt geweldig omdat het wel duidelijk was dat Cena zou winnen. Cena begint me nu wel een beetje tegen te staan, tig triljoen mensen geilen als een gek op hem en daardoor wordt die zwaar gehypt en dat hoeft van mij niet zo. De uitblinker vond ik toch wel Batista vs Orton, zeer vette match was dat. Ook behoorlijk verassend dat Hardy eindelijk WWE Champ is. Ik dacht dat Edge hem op de gebruikelijke zwaar onverdiende manier zou winnen zoals hij altijd doet:p

    Die Santino is trouwens ook zwaar briljant, die screams die die gast opzet bij Boogeyman enzo zijn geniaal, ik lig altijd in een deuk met hem.
     
  2. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, toppertje. :thumbs:
    Heb het alleen slecht gedaan met voorspellen. 8)
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ga me er ook weer eens aan wagen om het te kijken. Ik was alle interesse voor worstelen in het algemeen verloren, maar eens kijken of ik het weer leuk vind als ik het weer ga kijken:)
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    leuk om te lezen dat het nog steeds actief is in Nederland. alleen een vraag. waar kijken jullie die wedstrijden!!

    mischien erg old skool. maar ooit (volgens mij 91) waren ze in Rotterdam. ben daar toen heen geweest, samen met een maat en zijn vader (tsja iemand moet rijden) daar The Undertaker gezien, nog erg old skool. zwart/grijs tenu, tegen psyco sid...maar erg top om een keer live te hebben gezien.
     
  5. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal ze altijd via torrents, maar ik zal je er wel ff een PM over sturen want volgens mij is het niet toegestaan om daar over te praten enzo.
     
  6. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Officiƫle Armageddon resultaten
    John Cena vs. Y2J = John Cena by submission = 3 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy vs. Triple H = Jeff Hardy by pinfall = 3 pnt
    Rey Mysterio vs. CM Punk = CM Punk by pinfall = 3 pnt
    Batista vs. Randy Orton = Batista by pinfall = 3 pnt
    Finlay vs. Mark Henry = Finlay = 3 pnt
    Matt Hardy vs. Vladimir Kozlov = Kozlov by pinfall = 3 pnt
    Openingsmatch = Matt Hardy vs. Kozlov = 1 pnt
    Wie wordt gepint = Edge = 1 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 20 pnt


    #1 Contendership Match
    Cfreak24 vs. DonSniffer vs. Hulk Hogan vs. Ruben III


    Cfreak24's voorspellingen
    John Cena vs. Y2J = John Cena by pinfall = 2 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy vs. Triple H = Edge by pinfall = 0 pnt
    Rey Mysterio vs. CM Punk = Rey Mysterio by pinfall = 0 pnt
    Batista vs. Randy Orton = Randy Orton by pinfall = 0 pnt
    Finlay vs. Mark Henry = Finlay = 3 pnt
    Matt Hardy vs. Vladimir Kozlov = Kozlov by pinfall = 3 pnt
    Openingsmatch = Finlay vs. Mark Henry = 0 pnt
    Wie wordt gepint = Jeff Hardy = 0 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 8 pnt

    DonSniffer's voorspellingen
    John Cena vs. Y2J = John Cena by DQ = 2 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy vs. Triple H = Edge by pinfall = 0 pnt
    Rey Mysterio vs. CM Punk = Rey Mysterio by pinfall = 0 pnt
    Batista vs. Randy Orton = Randy Orton by pinfall = 0 pnt
    Finlay vs. Mark Henry = Finlay = 3 pnt
    Matt Hardy vs. Vladimir Kozlov = Matt Hardy by pinfall = 0 pnt
    Openingsmatch = Matt Hardy vs. Kozlov = 1 pnt
    Wie wordt gepint = Jeff Hardy = 0 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 6 + 1 = 7 pnt

    Hulk Hogan's voorspellingen
    Hulk Hogan heeft geen voorspellingen verstuurd, hierdoor krijgt hij 0,25 * het aantal punten van Xbox3604life.

    Hierbij is Hulk Hogan gereleased van de XBWWE.

    Totaal aantal punten = 8 * 0,25 = 2 pnt

    Ruben III's voorspellingen
    John Cena vs. Y2J = John Cena by pinfall = 2 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy vs. Triple H = Edge by pinfall = 0 pnt
    Rey Mysterio vs. CM Punk = Rey Mysterio by pinfall = 0 pnt
    Batista vs. Randy Orton = Randy Orton by pinfall = 0 pnt
    Finlay vs. Mark Henry = Mark Henry = 0 pnt
    Matt Hardy vs. Vladimir Kozlov = Kozlov by pinfall = 3 pnt
    Openingsmatch = Rey Mysterio vs. CM Punk = 0 pnt
    Wie wordt gepint = Jeff Hardy = 0 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 5 + 1 = 6 pnt

    Winner of the match and the new #1 Contender... Cfreak24!


    XBWWE Championship Match
    Xbox3604life (c) vs. Wessiej


    Xbox3604life's voorspellingen
    John Cena vs. Y2J = John Cena by pinfall = 2 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy vs. Triple H = Edge by pinfall = 0 pnt
    Rey Mysterio vs. CM Punk = Rey Mysterio by pinfall = 0 pnt
    Batista vs. Randy Orton = Randy Orton by pinfall = 0 pnt
    Finlay vs. Mark Henry = Finlay = 3 pnt
    Matt Hardy vs. Vladimir Kozlov = Kozlov by pinfall = 3 pnt
    Openingsmatch = Finlay vs. Mark Henry = 0 pnt
    Wie wordt gepint = Jeff Hardy = 0 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 8 pnt

    Wessiej's voorspellingen
    John Cena vs. Y2J = John Cena by submission = 3 pnt
    Edge (c) vs. Jeff Hardy vs. Triple H = Edge by pinfall = 0 pnt
    Rey Mysterio vs. CM Punk = CM Punk by pinfall = 3 pnt
    Batista vs. Randy Orton = Randy Orton by pinfall = 0 pnt
    Finlay vs. Mark Henry = Mark Henry = 0 pnt
    Matt Hardy vs. Vladimir Kozlov = Kozlov by pinfall = 3 pnt
    Openingsmatch = Finlay vs. Mark Henry = 0 pnt
    Wie wordt gepint = Triple H = 0 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 9 pnt

    Winner of the match and your NEW XBWWE Champion... Wessiej!

    [​IMG]

    Hulk Hogan is gereleased.

    XBWWE Wrestlers statistics
    Cfreak24: 2W - 3L, totaal 49 pnt, gemiddeld 9,8 pnt
    DonSniffer: 1W - 1L, totaal 18 pnt, gemiddeld 9 pnt
    Hoosie: 4W - 7L, totaal 119,3 pnt, gemiddeld 10,8 pnt
    Hulk Hogan: 0W - 3L, totaal 9,5 pnt, gemiddeld 3,2 pnt
    Narcosis: 0W - 1L, totaal 2,3 pnt, gemiddeld 2,3 pnt
    Ruben III: 5W - 10L, totaal 162 pnt, gemiddeld 10,8 pnt
    Tracks789: 0W - 1L, totaal 7 pnt, gemiddeld 7 pnt
    Wessiej: 8W - 7L, totaal 173 pnt, gemiddeld 11,5 pnt
    Xbox3604life: 10W - 5L, totaal 197 pnt, gemiddeld 13,1 pnt

    XBWWE Championship history
    Hoosie: 17-sept-2007 ~ 30-okt-2007
    Xbox3604life: 30-okt-2007 ~ 18-dec-2007
    Wessiej: 18-dec-2007 ~ 31-jan-2008
    Xbox3604life (2): 31-jan-2008 ~ 1-jul-2008
    Wessiej [2]: 1-jul-2008 ~ 28-okt-2008
    Xbox3604life [3]: 28-okt-2008 ~ 16-dec-2008
    Wessiej [3]: 16-dec-2008 ~ X
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  7. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    @wessiej: gefeliciteerd, je ben in 2009 in ieder geval nog champion ;), zie nu net dat je de titel vorig jaar ook al rond deze tijd (scheelt 2 dagen) van me afpakte en het nieuwe jaar inging met de titel, toen won je hem dus ook op armageddon (en verloor je op royal rumble waarschijnlijk)

    @hoosie: betekent dit dan ook een terugkeer in de XBWWE? ;)

    @heuft: XBWWE iets voor jou? en inderdaad zoals cfreak al zei, ik krijg ze binnen via torrents.

    eerlijk gezegd vond ik het niet zo'n leuke PPV, batriesta die mag winnen, supercena die na 2 minuten in een submission te hebben gezeten opeens kan counteren en na 5 seconde mag winnen, triple h die weer niet wil jobben, ik gun het jeff hardy, maar als edge fan baal ik toch wel

    rematch clausule regels moeten ook aangescherpt worden trouwens, want nu loopt het eigenlijk altijd zo af dat de verliezende champion meteen zijn clausule gebruikt op de volgende PPV en dat de #1 contender dus moet wachten, ik stel daardoor voor om de PPV nadat er een nieuwe champ is een triple threat match voor de titel te houden (dus champ vs. ex-champ vs. #1 contender), zijn jullie het hier mee eens? zo niet, kom maar met suggesties
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  8. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn alweer number one contender. Nou wil ik hem ook eens een keer winnen want ik ben steeds number one contender, verlies de titel match, number one contender, verlies de titel match en nu ben ik weer number one contender. Maarja 3 maal is scheepsrecht zeggen ze:p

    Dan ff over de rematch clausule, je kan ook doen dat je pas een clausule hebt als je je titel minimaal 1x hebt verdedigd. Maar jouw idee om een triple threat match te houden vind ik ook prima.
     
  9. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Jeff Hardy winnen = top. Had het niet verwacht, maar de match was geloofwaardig. Hij zal hem wel niet zo lang houden en dat is maar goed ook.

    Cena en Batista winnen is ellendig. Die twee gasten mogen ze eruit schoppen. Orton had die overwinning nodig.

    Rest van PPV ging wel. Nu ik erover nadenk heb ik sommige matches ook niet zo slim ingevuld. Wist ook niet dat het Belfast Brawl werd.
     
  10. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft iedereen toch tegen Batista, ik vind hem juist gaaf. Dat er veel mensen niks meer met Cena hebben kan ik begrijpen want daar heb ik zelf nu ook last van. Maar Batista blijf ik erg gaaf vinden. Orton had ook mogen winnen maar ik vind er niks mis mee dat Batista heeft gewonnen. Vond het iig een erg goede match.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295

    Misschien, ik ga eerst eens kijken of ik het nog leuk vind. Heb net de laatste PPV binnen en die zal ik vanmiddag eens gaan kijken;)
     
  12. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is al het geval, als wessiej zijn titel verliest heeft ie geen rematch clausule, ik had al minimaal 1x succesvol verdedigt en daardoor heb ik een clausule. als jij en wessiej het er mee eens zijn kunnen we de triple threat al voor volgende PPV invoeren.

    ik heb nog liever cena dan batista. waarom? ik vind hem gewoon dodelijk saai in de ring, heeft totaal geen mic skills (zegt vaak alleen: i am not intimidated of i want my rematch), geen entertainment waarde, heeft vaak zonder reden opeens een title match, zelfs zijn entrance doet ie altijd fout ("machine gun" gaat bijna altijd verkeerd), ook vind ik het frappant dat hij nog nooit is geschorst voor steroids (of andere verboden middelen) terwijl het toch best duidelijk is volgens mij dat ie het gebruikt.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    volgens mij als ze dat gaan doen kunnen er wel meer vertrekken. ik weet niet of je HHH nog heel wat jaren kan herineren?? dit is ook ineens heel wat gespierder en breeder geworden. en dan nog maar te zwijgen over scott steiner, die zijn biceps zijn gewoon lelijk misvormt. ok steiner zit nu niet bij wwe, maar heeft er wel even bij gezeten, hij zit nu bij tna. maar die was vroeger (jaren '90) ook echt niet zo groot (omvang). en dan hebben we het nog niet eens over drugs. dan heb je de documantaire over wwe niet gezien. waarin jake 'the snake' roberts gewoon uitlegt dat hij zijn dochter af en toe zien..en waarom..gewoon omdat ie aan de drugs zat. die gast is niets meer. en dat was een topper vroeger hoor. en er zijn zoveel gasten overleden door drugs die in de wwf/wwe zaten.

    maar goed. gelukkig zijn niet alle worstelaars zo..en ik hoop dat we nog lang kunnen genieten van WWE.
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ging niet goed..deze kan weg.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  15. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh ja is prima hoor, ik zal het toch wel weer harstikke slecht doen. Dat doe ik namelijk altijd als ik een titel shot heb:p
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima hoor ;)
     
  17. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe jaar begint goed met WWE vind ik. Er zitten een paar leuke story lines tussen. Zo ben ik erg benieuwd naar de story tussen HBK en JBL, hopelijk eindigt het met een spetterende match op wrestlemania.

    Erg jammer dat Batista onder het mes moet waardoor hij een flink tijdje is uitgeschakeld, maarja het is niet anders. Cena vind ik wel weer veel leuker nu. Toen die net terug kwam was die zwaar overhyped etc maar dat is nu gelukkig gezakt.

    Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe groep die Orton aan het opzetten is.

    Hopelijk wint CM Punk ff de IC van Reagal want dat vind ik maar een raar figuur. Verder vind ik het erg gaaf dat John Morrison en The Miz hun titels weer terug hebben want ze zijn echt gaaf. Hun dirt sheet kijk ik niet want dat is echt typische overdreven Amerikaanse humor maar tijdens de shows vind ik ze altijd erg geslaagd. Net zoals Santino, die man blijft ook zwaar geniaal.
     
  18. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik vind de dirt sheets wel geinig. John Morrison is geniaal en wordt een hele grote ster. Wellicht aan het eind van het jaar, maar waarschijnlijk pas in 2010.

    2009 wordt veel Randy Orton, Cena, Jericho, Hardy, Edge & Christian en hopelijk MVP en Benjamin.
     
  19. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk worden Jesse en Festus binnenkort ontslagen ofzo. Stomme mongolen dat dat zijn. Hopelijk komt The Undertaker veel aan bod dit jaar want hij blijft toch wel mijn favo ster.

    Jeff Hardy wordt nu ook aardig debiel met dat schmink op zijn gezicht. Tijd dat die daar mee kapt.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  20. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Undertaker is op zijn retour, vind ik.

    Festus is top, maar zijn gimmick is belabberd. Die match met de undertaker een paar maanden geleden vond ik zeer overtuigend. Daarna weinig meer van hem gezien helaas.
     

Deel Deze Pagina