Jongen schiet moeder en vader in het hoofd om wegnemen Halo 3

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SVS, 16 dec 2008.

1. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Zoals eerder gezegd: heeft niks met Halo 3 te maken.

Wel met de Master Chief. Hij fluister mij soms ook rare dingen in.

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zal nooit gebeuren daar. Zelfs de paar tegenstanders die er zijn wagen zich niet aan de wet m.b.t. wapens. Dat is heilig daar (jammer genoeg).

Waarom? Is toch zijn mening? Al gaat het misschien te ver als straf voor een kind, maar dan nog.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik triester vind, het opleggen van de doodstraf, zoals in sommige delen van de wereld, of het systeem hier in Nederland, waar je een jaar of 2 krijgt als je iemand van het leven hebt beroofd. Maar goed, dat is een andere discussie.

3. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    nou ik al nuchtere hollander denk dan als ik dit soort berichten lees

het is maar een spelletje

4. Nethris

Nethris Guest

Hah, vindt het maar triest.
    Maar dan nog: BOOM, HEADSHOT!

:9

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    erg triest allemaal. ik snap ook niet dat die familie heb heeft kunnen vergeven. en die vader was tegen het spel omdat er geweld in voor komt..maar zelf wel een 9mm pistool in zijn kluis houden....mmm...

rare gasten die Amerikanen.

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je eens niet zo aan. Kan jou het schelen wat dat jong heeft gedaan. Er gaan wel meer mensen zonder enige reden dood.

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja...

9. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    uhhh.. wat valt hier op te zeggen?. zieke geest? je ouders vermoorden voor een GAME!
    loop ik achter ofzo, of is dat nieuw uit amerika....

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :mad: jij faalt.

11. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is er wel meer aan de hand dan alleen maar om een spel, sommige ouders zijn ook geen lieverdjes. Het lijkt me verstandig als de politie eerst grondig onderzoek ga nemen over de achtergrond van de familie.

Ik ben blij dat het in nederland min of meer verboden is om een vuurwapen in huis te hebben.

Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  12. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    ja hebt gelijk dat het niet aan de game ligt, maar dat dat de druppel moet zijn geweest kan ik niet geloven.

Die vader van hem was toch tegen games? ok maar Halo 3 is alleen op ps3 en xbox 360. als pa tegen games is waarom dan wel een 360 of ps3?
    Dan klopt er toch iets niet :confused:

ik denk dat we alleen het sensationele deel van de journalisten hebben gekregen. (logisch)

Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  13. Remco

Remco Guest

Oké, kijken hoe jij reageert als het in jouw familie gebeurt. Ei.

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja ik neem aan dat het bij Viktor ook nog niet is voorgekomen :emo: Pannehkoek!

15. Remco

Remco Guest

Lastig he, als je niet weet of er nu wel of geen tussen-n moet staan;)

Verder vind ik het gewoon een idiote opmerking van MM90. Dat is toch totaal niet relevant? Omdat het heel veel voorkomt, moet het maar gewoon normaal gevonden worden: het staat immers toch ver van je af. Een beetje trieste reactie, die je naar mijn mening gewoon achterwege kunt laten.

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een mening, het is zijn mening. Of jij het er nu wel mee eens bent of niet, jij geeft ook je mening, die is toch dan net zo goed niet relevant? Volgens mij zie je zijn punt in zijn post niet of ben je het totaal met hem oneens. Ik ben het in feite met hem eens, het is ontbijt nieuws, ik eet mijn broodje lekker verder en sta er verder niet echt bij stil, het is voor mij eerder entertainmentnieuws dan serious business. Hoe hard dat ook klinkt. Wie schrikt hier nog van aanslagen in Israel waarbij 30 onschuldigen om het leven komen, door de vele berichtgeving over dit onderwerp elke keer weer interesseert het me eigenlijk vrij weinig meer en wil ik eigenlijk liever snel het volgende nieuwsitem zien. Het is een gegeven dat nieuws je pas echt wat doet als het dichtbij komt of je omgeving zich er mee verbonden voelt (tsunami/bom moslims). Ik vind het vervelend voor de slachtoffers en de dode maar ik snap de reactie van MM90 ook wel.

Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  17. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen kan hier wel praten als Brugman over hoe erg hij/zij het vindt, maar dan ben je wat mij betreft schijnheilig bezig. Zoals Danger al aangeeft, welke gek kijkt hier nog van op? Toen ik hoorde dat een jongen in de VS meer dan 10 mensen had neergeschoten deed het mij maar weinig, het is gewoon het zoveelste incident in een land waar men vuurwapengek is. Natuurlijk is het niet prettig, maar ga nou niet hypocriet doen, terwijl je weet dat, als jij het nieuws kijkt en je ziet dat er weer xx aantal mensen zijn omgekomen in Bagdad, het je ook geen fluit kan schelen.

19. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kinderen hebben geen respect voor het gezag van de ouders, althans dat joch en menig ander die soortgelijke acties doet (Heb ook wel eens gehoord van een 8 jarig jochie die z'n vader doodschoot, omdat hij geen spelcomputer mocht hebben).

Overigens merk ik bij mezelf dat als ik erg veel game, het leven ook eerder als een game zie: "ff dit proberen en als het niet goed gaat reload ik wel.... oh nee dat kan hier niet".
    Dit is een van de redenen waarom ik tegenwoordig hooguit 2 avonden per week game, ipv alle.

Ik kan m'n voorstellen dat zo'n joch vanuit een impuls z'n ouders neerschiet om vervolgens als ze respawnen hun lik op stuk te geven.

Oh, ik lees trouwens nu dat er een MAAND zat tussen het moment dat de game was afgepakt en die jongen de ouders doodschoot. Dus waarschijnlijk speelde er veel meer.

20. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Dan reload je ff :emo: Wil je vriendin nog een keer dan roep je gewoon, reloaaaaaaaaaaaaad! En gaan met die hap?

Deel Deze Pagina