[Muziek] Dance, House, Electro, Techno.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
  2. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha Lelijk man :D wel grappig.

Trouwens waarschijnlijk 2de Kerstdag naar Nope is Dope :D
    en laatst is beetje op zoek gegaan naar wat spul van Diplo.. en dat is bestwel Vet!

4. dvdspeler

dvdspeler Guest

http://www.vimeo.com/911398

Wie weet hoe deze muziekstijl heet? Ik wil mijn muzieksmaak een beetje uitbreiden, heb eigenlijk alleen maar hiphop op mijn PC staan nu 8)

5. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Dat is mijn inziens Drum 'n' Bass, wel vet maar ben er zelf niet heel erg in thuis wat betreft Artists enz.
    Als je dat vet vind houd je vast ook wel van TripHop: Massive Attack, Portishead e.d. :D

Laatst trouwens een mixtape van Diplo gedownload, zitten wel hele dikke tracks tussen.
    Voor degene die hem niet kennen hij heeft ook de beatz gedaan voor Paper Planes van M.I.A. :D

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ken het wel, Diplo wordt nu best wel gehyped vind ik. Ik ga binnekort ff een tech-house setje opnemen, die zal ik hier ook wel posten!

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kent iemand de Bag Raiders uit austrailië?

Kan ze niet echt plaatsen maar vind hun muziek echt dodelijk : D

vooral die 2e break

Ik down meestal mijn muziek gewoon op BJ en wat andere blogs. zag vandaag op BJ ook Leeks - Off Beat staan, één van de beste tracks die ik heb gehoord afgelopen maanden! =)

Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    relaxt nummer! ik wil dat spelletje ook spelen 8)

9. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Deze cd van Ministry of Sound (Sessions four) vinnik echt te briljant draai em nu nogsteeds :D
    Maar dit nummertje zie ik ineens ook weer eens op TV opduiken :confused: in een nieuw jasje (wel het origineel van Sneaky Sound System)
    Deze Mix is toch 1000X zo Vet? 8)

[yt]bX265Kwyio0[/yt]

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ministry of sound is zowiezo geweldig, had ook laatst de set van yves larock gedownload van MoS, echt super

11. dvdspeler

dvdspeler Guest

Kan je mij eens wat blogs / plekken geven? ik probeer namelijk ook wat van dit soort muziek te vinden, maar dat gaat lastig als je alleen hiphop blogs kent :9 Die van mistr Stevan is trouwens ook echt vet :D

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    @ Stefan - Bag Raiders is niet zo makkelijk te plaatsen, zou het een mix noemen van Progressive/Funk/Electro :) Wel relaxt

Nog wat tips:

[yt]J4Q2r8DalKM[/yt]
    Daniele Papini - Church of Nonsense (Blijft maar bouwen en bouwen en bouwen, heeeeeerlijk diep en duister)

[yt]U1Or0mnEJYg[/yt]
    Loco Dice - Pimp Jackson Is Talking Now (Helemaal gek, af en toe best irritant :9 - is al een wat oudere track, maar toch)

Check ook tracks als D'julz - Fleurette als je van techhouse houdt, erg lekker!

/Edit: @ Dvdplayer;
    http://housescenereleases.blogspot.com/2008_09_01_archive.html
    http://electronicmusicbr.blogspot.com/ (staat meer minimal/deep/tech op, veel beter natuurlijk :9)
    http://house128bpm.blogspot.com/

En voor livesets moet je naar sites als partyflock/livesets ;)

Enneh Han die Van She Tech mix is al zo oud :9 Maar goed wel de beste versie van die track.

Laatst bewerkt: 19 dec 2008
  13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dadelijk naar Don Diablo, zijn nieuwe cd is niet echt helemaal overtuigend maar ik verwacht toch een gaaf feestje :cool:

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vind de geposte filmpjes iets teveel naar minimal neigen... Houd daar zelf niet zo van, wegens het gevoel van "blijven hangen" zonder dat er een echte climax volgt.
    Plaat die ik op mijn Resident draai en het altijd wel lekker doet is Seductive-Underground Sound. Moet je ook van houden, maar met een dikke bass echt lekker.

Bingoplayerz gaan wel hard de laatste tijd, even als natuurlijk remixen van Diplo en Mowgli.

Seductive Sound

Hoe plaats je in godsnaam die filmpjes rechtsstreeks zoals jullie hierboven hebben gedaan? :9

Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  15. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan best kloppen dat het veel naar minimal neigt aangezien ik minimal en tech-house draai. Maar als je dit al minimal vind dan zal ik je maar niet vervelen met andere tracks :+ je kan filmpjes plaatsen door een deel van de link tussen te plaatsen

16. JeePee

JeePee Guest

www.audio-surf.com ;)

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    underground sound vond ik echt geweldig toen hij net uitkwam (al half jaar geleden ofzo?) Inmiddels al zo vaak gehoord dat het speciale er wel af is.

Luister het meeste momenteel naar minimal, techhouse en buitenlandse house. (Vind de nederlandse producers allemaal zoveel op elkaar lijken, uitgezonderd een paar dan)

Wel egt een goede productie van Nederlanders vind ik deze:

EDIT: filmpje doet t niet :mad: Was Ron Carrol - Bump To Dis - Bart B More & Bingo Players Remix

Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  18. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Bingo Players waren afgelopen vrijdag in een nieuw club/kroegje hier in Almelo..
    Draaiden super vet lekkere mixen van Justice, gruwelijk.

Maarjah Almelo.. mijn god niemand lijkt hier los te kunnen gaan :mad:

Edit: @MYSTERY X Luister ondertussen naar die seductive track.. erg lekker joh :D

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Han

Zal binnekort mixje opnemen, met dit soort heerlijke tracks :D
    Laidback Luke heeft er ook een handje van om dit soort dikke tracks te maken, en dan doel ik niet op BE die ondertussen teveel is gedraaid.

Beetje jammer dat het in Almelo dan niet los kan gaan ;)

Heb kerstavond nog Sexy Motherfucker in de Zenith in Venray, en de 27ste Sappig in de Effenaar in Eindhoven. Super zin in :D

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ableton Mix gemaakt, vind 'm erg goed gelukt.

http://www.­megaupload.­com/nl/?d=­ZHZ9HLL5

Minimal/Tech-House

126-129 BPM
    192 KBPS
    72:44

1. Sackrai - As If
    2. Gilles Smith pres. Two Armadillos - Butterfly Bee (Andomat 3000 & Jan Jwanitz mix)
    3. John Overfiend - Tripping in Chile (Maetrik Ass Up Rework)
    4. Lee Jones - Safari
    5. Peace Division - Basik
    6. Chaim - Africomania
    7. Daniel Dreier - Close the Door
    8. Luca Bacchetti - Afrikaans
    9. Mattias Kaden - Perclue
    10. Miskate - Drillbit
    11. Mihalas Safras & Mark Broom - Crabsticks (District One aka Bart Skills remix)
    12. Heinrichs & Hirtenfeller - You Are I
    13. Mikael Stavostrand - Lost
    14. Adultnapper - Madeleine
    15. Joeski - Orgasmic

Laatst bewerkt: 23 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina