1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat kan ik wel begrijpen ja!
    Een gewone piste met zo´n hellingsgraad is gewoon goed te doen, maar die enorme buckels die ik erin zie zitten maken het toch wel "even" wat lastiger.

    Ik zelf zou het begin niet vol gas nemen als ik die plaatjes zo zie, maar met de lift naar beneden? Never nooit niet!
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Vriend van mij wilt beginnen met snowboarden maar hij weet zn stance niet. Ik weet alleen niet meer precies hoe je eracter moest komen. Het was toch zo dat je moest gaan steppen en dan met de voet die je afzet is voor? Dus als je met links afzet sta je regular?
     
  3. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het iets van dat je iemand met 2 voeten naast elkaar moet laten staan en dan een duw(tje) naar voren moet geven. De voet waar die dan automatisch mee naar voren stapt is dan de voet die voor moet.
    Zijn volgens mij meerdere manier om het te testen though.

    = zelf "goofy" :D
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    yeahh, nieuw skipak gekocht. Heb een snowboard jas en een skibroek erbij genomen. Die snowboard broek zat voor geen meter, en was heel duur.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wow, wat toevallig.. Wij zitten tegen de berg aan, daar staat een appartement met 2 verdiepingen. Hij is van een Duitser uit Stuttgart die het in de winter verhuurd. Vorig jaar hadden wij met m'n oom en tante + kinderen de bovenste verdieping voor onszelf, en beneden was niet verhuurd :D. En dit jaar gaan we met 3 families, dus beide verdiepingen! Geniaal, een heel huis voor ons alleen. :D
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ik geloof dat ik dit jaar ook naar Flachau ga. Hoe is het dorp zelf?
     
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dorp zelf vond ik persoonlijk niet zo heel spectaculair.
    Ik ben er echter alleen overdag geweest, misschien dat het er 's avonds leuker is.
    Pistes zijn er wél heerlijk. :D
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    zo deed ik het ook ja, sta ook goofy :+
     
  9. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee weken geleden naar Snowworld zoetermeer van vriend die jarig was. Tante van hem werkte daar, 6 uur snowboarden + uitrusting voor nop. 12 man mee ofzo, dikke lol.

    Uiteindelijk besloot een rambo om voor het eerst in z'n leven ski's te pakken en vervolgens de derde piste (de "gevordene" piste) te nemen. Wij nog gezecht, kijk nou maar uit, doe het nou maar niet. Maar nee, hij zou en moest gaan.

    Nou als laatste advies meegegeven dat je doormiddel van een V kon remmen. Wij als eerst naar beneden, en toen wij beneden waren gekeken hoe hij er af zou komen. Ik zal je zeggen dat ik in twee jaar niet ZO hard gelachen heb:

    Die gast ging vol shoes naar beneden, hij probeerde nog een V te maken maar deed dat inplaats van een V naar binnen een V naar buiten. Zoals je misschien wel weet heb je aan het eind van de derde piste in zoetermeer een raam zitten. 3 meter voor dat raam maakt hij een zieke manouvre waardoor hij valt en tegen die kussens aan schuift, als je dit zo leest is het misschien niet hilarish maar het zag er ZO komisch uit. Heb echt 10 minutent plat gelegen van het lachen. :lol:

    Top avond gehad!
     
  10. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben laatst met 5vrienden naar bottrop geweest. Ook lachen daar, 35euro all inclusive.
    Gewoon hele dag met spullen van daar kunnen boarden, kunnen eten en natuurlijk drinken tot we echt helemaal kapot waren. Half dronken de piste af. Zijn veel filmpjes gemaakt, zijn mensen een compilatie van aan het maken. Was ook echt een topdag!
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Ben ik ook geweest_O_ Samen met mijn broer (hij is boarder) naast elkaar die piste afcarven, zo snoeihard8)

    Dan doe je toch echt iets verkeerd, je moet gewoon om elke boekel heen hoppen en je benen een beetje bij elkaar houden.

    Hij is ook gewoon retevet, ik doe em dan meestal elke dag:)
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond lekker naar Zwitserland :)
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Haha, ik ga ook zo naar Zwitserland...ik zie je daar he. ;)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die bügels moet je eigenlijk vol overheen he, en bovenop elk heuveltje draaien door je knieën te strekken (de rest zit je vol door je knieën). Ikzelf doe het liever niet meer, krijg altijd last van m'n knieën.
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    dan weet ik niet wie jou het (bugel)skieën heeft uitglegd, maar je mag juist nooit boven op de bügel komen eigenlijk 8)
    kijk maar eens hieronder (is net wel wat hoger niveau :+) maar je ziet wel goed, dat hij nooit boven op een bügel komt...
    je moet tussen de bugels heen draaien

    als je wel met wat meer snelheid echt over de bugels heen gaat mol je inderdaad je knieën...

     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vrijdag is het zover :D

    Heb ook maar eens een polarbuff gekocht :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    morgen gaan we weg \o/
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    yes, ik ook. 15.30, in ons eigen stadje opgehaalt door husk :+ (we zijn dan ook met 17 man O-))
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag 14:45 uur worden we opgehaald in Delft (25 man *)) ook met Husk
    Als we langs Maassluis gaan weet ik wie er bij mij in de bus zit :+
    Word gekkenhuis :D
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha nou, ik ga naar corbier.. jij? :+
     

Deel Deze Pagina