De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn steunbetuiging aan alle AZ supporters hier (succes supporters uitgezonderd). Speelt PSV een keer een minder seizoen, zeiken vele Ajacieden over het "zakelijke" spel van AZ.
    Ik vind AZ het mooiste voetbal spelen op dit moment in de Nederlandse competitie. Als je ziet hoe die spelers elkaar soms weten te vinden. AZ speelt het gewoon slim. Als je tegen Utrecht gaat drukken op hun achterhoede en zelf het spel maakt, dan zakken de spelers van Utrecht allemaal in. Met 10 man achter de bal en wachten hun op een paar momentjes vanuit de counter
    Nu zorgt AZ ervoor dat Utrecht het spel moet maken en zakken ze zelf wat in, om in de omschakeling effectief en dodelijk te zijn. En als je dan ziet hoe AZ dit uitvoert. Prachtig om te zien.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    tuurlijk voeren ze het mooi uit, neemt niet weg dat het harstikke laf is als een ploeg als az zich ingraaft tegen het middelmatige utrecht om er alleen uit te kunnen komen in een counter
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Thuis mag je de supporters toch wel een beetje vermaken?
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen spelen ze hetzelfde voetbal als NL elftal op het EK.
    toen heb ik jullie ook niet horen klagen over het spel van het NL elftal.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke en tegen wie speelde NL dat ook alweer? Italiƫ en Frankrijk. Wereldkampioen en vicewereldkampioen. En tegen wie speelt AZ het ook alweer? Utrecht! Ik zou het niet leuk vinden als Nederland alleen maar won via de counter tegen bijv. een Bulgarije.
     
  6. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    AZ heeft toch gewonnen met 2-0? Moeten ze elke wedstrijd dan met 3 doelpunten verschil winnen thuis?
    Daarbij kijk je wel heel zwart-wit. Ik heb de wedstrijd maar half gevolgd. Streampje tijdens het gamen door, maar van wat ik heb gezien speelde AZ niet volop de counter. Ze speelden ook niet met 10 / 11 man achter de bal.
    AZ had zelfs meer balbezit, meer schoten op doel, meer schoten totaal, meer hoekschoppen. Knap dus voor een team dat zich ingraaft en countervoetbal speelt.
    En volgens mij hoor ik geen enkele AZ supporter zeuren dat hij / zij niet vermaakt is. Zeker niet mochten ze op het eind van het seizoen landskampioen zijn.
    Maar goed, vele Ajacieden houden nu hetzelfde praatje tegen AZ zoals dat ze de laatste 4 jaar tegen PSV deden.
    Vandaar mijn steunbetuiging aan alle echte AZ supporters :)
     
  7. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze zo spelen zoals ze nu spelen vind ik het prachtig om te zien.
    Een goeie spits voorin, die technisch hoogbegaafd is. Het middenveld dat steekpasses geeft, prachtig om te zien. Allemaal 1 keer aanraken. Ik ben blij dat ze nu gewoon efficient en tegelijk mooi voetballen.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Klopt. De buitenspelers van tegenwoordig willen allemaal naar binnen, terwijl die van vroeger het veld zo breed mogelijk hielden en de achterlijn probeerde te halen om een voorzet te geven. Die spelers heb je amper meer.

    De enige ploeg die ik het de laatste tijd goed uit heb zien voeren is Zenit.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig gaan de backs naar de achterlijn ipv de buitenspelers. Maar toch zie ik Sulejmani nog wel eens naar buiten trekken hoor. Helaas is-ie nog niet in vorm maar dat komt nog wel.
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik zag gister anders martens ook irritant vaak naar binnen trekken de 2e helft, als hij gewoon bij zijn buitenlijn blijft had hij 3 a 4 keer bereikbaar geweest en kon er een prima voorzet uitkomen.

    Daarnaast was die nesu de hele wedstrijd aan het kutten. Wat een smerige speler.
    Az was dominant, maar wachtte op utrecht. De omschakeling was heel mooi, veel positie wisselingen. Soms dacht ik echt dat ik een zaalvoetbal wedstrijd zat te kijken.


    Overigens zat ik nu ver van X3, dit keer in F1. Nota bene met 6 ajacieden om mij heen
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Lekker meegeklappert? :+
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    je post de woorden uit mijn mond.

    Heb echt een hekel aan het AZ-publiek. Klapvee!
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus! 3-1 voor Sparta tegen Heerenveen. :eek:

    51' [1 - 0] E. Falkenburg Sparta
    53' [1 - 1] G. Sibon Heerenveen
    57' [2 - 1] A. Slot Sparta
    69' [3 - 1] R. Poepon Sparta
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heerenveen is wel lekker bezig, denk dat sollieds tijd nu wel echt is geteld
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    4-1. Lekker heur.
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Siena nog bijna op 1-0 zeg.
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Siena 1-1 Inter

    [0-1] 34'
    [1-1] 44'
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Westham - Aston Villa 0-1 door een eigen goal. heel lucky:D

    Ze staan nu 3de!

    Roda JC - Groningen 1-1
    Nac - Vitesse 2-0
    Sparta - Heerenveen 1-4
    Real Madrid - Valencia 1-0.

    Van der Vaart begon in de basis maar is in de 57ste minuut gewisseld..
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    4-1 :)

    Als Roda nou even wint is het morgen de nummer 14 tegen de nummer 4 :+
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    stom van me:x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina