1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb, misschien wel een n00by vraag maar het verpest mijn speelplezier behoorlijk, namelijk: Ik ben op zoek naar mijn vader, net buiten megaton, en nu heb ik een paar raiders neergeschoten in de verlaten stad net buiten megaton (2e quest van je vader volgend mij). Het vreemde is nu echter dat ik maar door blijf schieten, als ik me wapen wegdoe blijft hij maar slaan, hoe zorg ik dat dit verdwijnt, want het is zeer vervelend niet eens met een dokter te kunnen praten omdat je altijd maar aan het slaan bent... :mad:
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Misschien een domme opmerking, maar heb je dat alleen bij Fallout 3? Ik krijg namelijk sterk het gevoel dat je rechtertrigger blijft hangen... daarom blijft je mannetje ook doorschieten / doorslaan.

    @HybridTheory85: De Chinese assault rifle is echt super goed, zeker als je hem straks verder kunt fixen. Ik zou hem zeker vasthouden (al is het maar in een locker van je eigen huis), want zelfs mijn level 15 karakter gebruikt hem nog steeds. Die Shotgun heb ik volgens mij voor het eerst gezien bij een rondreizende trader, die overdag stoppen voor Megatom. Maar zelf heb ik hem gewoon een keer geloot van een tegenstander... dus je krijgt hem vanzelf toch wel als je er niet actief naar op zoek bent.

    EDIT:

    Op de worldmap staan trouwens wel namen, maar je moet zo'n plek wel eerst gevonden hebben. Of er minstens van hebben gehoord. Daar kun je ook een marker uitzetten, zodat je pijl naar dat doel gaat wijzen. Ik zou sowieso zeker rond level 5 proberen naar Rivet City te reizen, want daar ligt een bobblehead. Eentje die je goed gaat helpen bij je level ups. ;) Op een lager level kan het ook, maar het is een best gevaarlijke rit naar die stad.

    EDIT 2:

    Heh, nog een tip. Ondanks wat je in deze topic hoort, stealth is toch best goed. Zelf heb ik een sniper rifle (hunting rifle is hiervoor ook redelijk) en het lukt me met stealth 50% al heel aardig sneak attacks te leveren. De vaardigheid is niet hoog genoeg om om tegenstanders heen te sluipen, maar dat is ook niet nodig als ik ze een kogel door de kop kan jagen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  3. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee het licht niet aan me controllers omdat ik de pc versie speel. Echter, ik dacht misschien dat dit een of andere ziekte was ofzo die je gemakkelijk kon verhelpen. Op een gegeven moment slaat me mannetje gewoon totaal, hij blijft vechten, echt vervelend.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    @ Zifnap.
    Bedankt.

    Ik heb een probleempje met de missie Head Of State. Ik heb nu die slaven geholpen om te kijken of er super mutants zijn bij de memorial en ik heb ook een plattegrond mee genomen. Ik ben weer terug gegaan naar de temple of union en ze zeiden dat ze gingen aanvallen en dat ik er over een uur bij memorial moest zijn, maar ik ben al drie dagen aan het wachten en ze komen maar niet?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    HAHAHA, hier hoor ik iets bekends: Nee, zit een tyfus bug rond die tempel en je kan pas weer fasttravelen als je er twee straten vandaan bent. Je zult het omgekeerde moeten doen ben ik bang, dus even een oude save loaden en het stuk overnieuw doen. Er is voor een aantal quests al gewaarschuwd ivm bugs en dit is der eentje van. Ik had het ook, maar deed toen het omgekeerde en het lukte toen wel. Als het dan nog niet bij je werkt: God zegene je. ;):)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb nog een paar keer de tijd doorgespoelt en toen waren ze er. :)
    Maar ik heb de missie niet gehaald ik had die Walker dood en toen kwam er te staan dat Hanibal ook dood was, ik kan hem ook niet overnieuw doen omdat ik in het vuurgevecht die linker deur nam en toen werd de game gesaved en toen was Hanibal volgens mij al dood. Dus de missie was failed en ik kon hem niet over doen. ;)
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu net uit Megaton en moet een brief van een meisje aan haar family geven maar ik kan haar family maar niet vinden
    tips aub =( ?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet naar Aruf ligt linksboven Megaton. :)
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Over 3 nachtjes slapen kan ik ook in deze thread meepraten!\o/
    Jipie!!
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    jup daarben ik nu en moet 2 dingen doen

    vind ian... nou die kan ik dus echt nergens vinden
    en ik krijg 3 locaties waar die family kan zijn maar daar kanik ze ook niet vinden =(
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die metro naar binnen gaan, dat kamertje in met die ghouls en dan rechts een gangetje in, als het goed is zie je dan een putdeksel of iets dergelijks op de grond en via daar kom je bij The Family.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bij mij zaten ze heel ergens anders 8) Maargoed, ze zijn dus ook op verschillende tijdstippen op verschillende plaatsen te vinden.
     
  13. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    s'nachts kan je ze het best vinden dan lopen ze rond maar ik ben daar nu ook mee bezig maar zaten super mutants met minigun achter me aan dus ging ff andere quests doen :mad:
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand nog een paar goede dorpen/steden/handelslocaties waar ik goed handel kan drijven? Liefst zonder dat ik veertien deuren en twintig laadschermen door moet. :+

    Rivet City heb ik helemaal doodgekocht, niemand heeft meer de Caps om bij nog te betalen voor wat ik verkoop. En er is weinig aantrekkelijks om te kopen. Hetzelfde geld voor de Supply in Megaton. Ik kan nog met de Family gaan handelen (maar dat is steeds zoveel laadtijden) en het is maar gokken of er wat handelaren aan de rand van een nederzetting staan.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die handelaar bij Lock and Load in Paradise Fall heeft wel wat leuke spullen.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Neh, die heeft niks.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Vergeet ook de handelskaravanen rond alle dorpjes en stadjes niet. Vooral die in de buurt van Paradise Falls heeft aardig wat, kan je 400 caps ofzo opleveren als je hem neermaait. Het schijnt dat er ergens, ben het alweer vergeten, ook een aantal rondlopen die helemaal veel opleveren als je ze dood. Ik dood ze nu aangezien ik gewoon evil ga spelen. Er stond in deze topic een beschrijving van een paar rijkelijk gevulde handelskaravanen, maar weet die zo gauw niet meer te vinden. ;):)
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik weet nog dat bij zo een stadje (het stadje van de
    antagonizer etc.
    4 carvaners langs komen die daar ook hun kluis hebben. Ik had ze alle 4 afgeschoten en was uiteindelijk echt behooorlijk wat rijker, maarja toen kon ik nergens meer ammo kopen :+
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pff.

    Ik ben goedaardig. Dus ik wil het lief doen. ^^
     
  20. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke quest kan ik de Energy Weapons bobblehead vinden?
    Finding The Garden Of Eden of The American Dream
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina