Misschien een domme opmerking, maar heb je dat alleen bij Fallout 3? Ik krijg namelijk sterk het gevoel dat je rechtertrigger blijft hangen... daarom blijft je mannetje ook doorschieten / doorslaan.
@HybridTheory85: De Chinese assault rifle is echt super goed, zeker als je hem straks verder kunt fixen. Ik zou hem zeker vasthouden (al is het maar in een locker van je eigen huis), want zelfs mijn level 15 karakter gebruikt hem nog steeds. Die Shotgun heb ik volgens mij voor het eerst gezien bij een rondreizende trader, die overdag stoppen voor Megatom. Maar zelf heb ik hem gewoon een keer geloot van een tegenstander... dus je krijgt hem vanzelf toch wel als je er niet actief naar op zoek bent.
EDIT:
Op de worldmap staan trouwens wel namen, maar je moet zo'n plek wel eerst gevonden hebben. Of er minstens van hebben gehoord. Daar kun je ook een marker uitzetten, zodat je pijl naar dat doel gaat wijzen. Ik zou sowieso zeker rond level 5 proberen naar Rivet City te reizen, want daar ligt een bobblehead. Eentje die je goed gaat helpen bij je level ups. Op een lager level kan het ook, maar het is een best gevaarlijke rit naar die stad.
EDIT 2:
Heh, nog een tip. Ondanks wat je in deze topic hoort, stealth is toch best goed. Zelf heb ik een sniper rifle (hunting rifle is hiervoor ook redelijk) en het lukt me met stealth 50% al heel aardig sneak attacks te leveren. De vaardigheid is niet hoog genoeg om om tegenstanders heen te sluipen, maar dat is ook niet nodig als ik ze een kogel door de kop kan jagen.
Laatst bewerkt: 22 dec 2008