De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik bij Suarez nou nooit :+.
     
  2. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    Het was gewoon een zuivere penalty. Naïef van Fränkel om te denken dat de scheids toch niet fluit als je Suarez binnen de 16 onderuit haalt.
    Maar de reactie's van de De Graafschap-spelers zijn ook begrijpelijk. Suarez heeft de reputatie als duikelaar van de eredivisie en hij maakt er gebruik en misbruik van, dus dan kan je dat als tegenstander ook doen.
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Linkje ?. Vond het trouwens gewoon terecht maar ben toch even benieuwd. kon hem niet zo 1 2 3 vinden ..
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hij bedoeld volgens mij de reacties van die mafkeze daar
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Begrijp je zelf wat je zegt?
    Ik begrijp er iig vrij weinig van..

    Marruk jij vieze wannaB Milan fan:+
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Klopt als een bus, maar omgekeerd wordt die reputatie misbruikt door hem uit te dagen, uit te fluiten, spreekkoren richting zijn persoon te zingen en te verwachten dat er meer tegen hem is geoorloofd. Dat is net zo misselijkmakend. Het leek wel een heksenjacht.
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft ie alleen maar aan zichzelf te danken. Het was voor andere clubs net zo misselijkmakend als hij weer eens naar de grond viel als dat het nu het omgekeerde is.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bullshit. Dat hij schwalbes maakt is nog geen reden om te verwachten dat hij geen penalty krijgt en verontwaardigd te zijn als hij die penalty wel meekrijgt (terwijl dat meer dan terecht is). Dat is klassejustitie.

    Uitfluiten kan ik inkomen, ook al vind ik het zwaar overdreven aangezien hij z'n manieren enorm heeft verbeterd aangaande schwalbes. Hij heeft er een gemaakt (die nog bleek te werken ook) en het hele land staat weer op scherp. Belachelijk.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kijk opzich heel weinig buitenlands voetbal, maar ik begin steeds meer Italiaans voetbal boven het Engelse voetbal te prefereren. De reden? Ik vind dat het Engelse voetbal in rap tempo zijn charme aan het verliezen is met al die rijke clubeigenaren en nieuwe stadions. Het is gewoon niet leuk meer. In Italië vind ik het nog wel mooi, die oude stadions die zo krakkemikkig zijn dat ze nog eens in elkaar donderen en daarbij de fanatieke Ultras. :thumbs:
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, ik ging met volle moed Arsenal - Liverpool kijken (voor mij één van de mooiste engelse wedstrijden)
    Maar het was echt saai, op die goal van Van Persie na dan..
    In Italie zie je nu toch meer vechtlust..
    En Spanje is dankzij Barcelona het attractiefs:+

    Het was wel een comeback weekend zeg:eek:

    As Monaco - Bordeaux 3-4 (2-0)

    14' Pino 1-0
    44' Licata 2-0
    49' Licata 3-0
    52' Chamakh 3-1
    67' Diarra 3-2 (Hoeveel Diarra's heeft europa eigenlijk?!)
    87' Chamakh 3-3
    89' Cavenaghi 3-4

    Numancia - Real Valladolid 4-3 (1-1)

    12' Bakero 1-0
    35' Goitum 1-1
    52' Dorado 1-2
    75' Goitum 1-3
    84' Pino 2-3
    87' Aranda 3-3
    90' Brit 4-3
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je bent een van de weinigen.

    Qua passie en beleving zal er inderdaad weinig mooiers zijn (imo) dan Italië, maar het niveau is er de afgelopen jaren niet op vooruitgaan. Het voetbal is minder, minder toeschouwers, meer hooliganisme, minder geld en corruptiegezeik. Die krakkemikkige stadions zijn daar voor een groot deel schuldig aan, want ze zijn onveilig en niet aantrekkelijk om in spelen en ook niet om naartoe te gaan als toeschouwer. Ook de toegangsprijzen zijn veel te hoog.

    Maar de topploegen (in ieder geval Inter, Juve, Roma en Lazio) zijn bezig met plannen voor nieuwe stadions. Juve heeft al concrete plannen, de andere ploegen hebben toestemming van de gemeente of nog aan het brainstormen. Als dat er allemaal doorheen is en de eerste stadions staan komt er hopelijk een WK of EK in Italië waardoor de focus weer wat terugkomt en het weer aantrekkelijker wordt om te gaan kijken. Dat genereert weer meer geld (toeschouwers, commercie), enzovoorts, enzovoorts.

    Spanje en vooral Engeland lopen nu stilletjes weg bij Italië door de enorme inkomsten en dat is een kutontwikkeling.

    Dit is overigens het nieuwe stadion van Juve:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ziet er mooi uit maar niet geweldig (gebasseerd op deze beelden)
    Wat was er mis met het oude stadion? te klein?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je zat te ver van het veld dacht ik toch.
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had eerdere concepten gezien, zaten wat mij betreft mooiere tussen.

    Volgens mij voldeed de delle alpi niet aan de veiligheisnormen en word op het moment gesloopt (daar komt dacht ik niet het nieuwe stadion), juve speelt nu ook in het olympisch stadium van turijn. Tevens was delle alpi nooit gevuld, het stadion die nu komt biedt maar 40.000 plaatsen tov 70.000

    Je zit nu iig wel dichter op het veld: (tussen haakjes was van delle alpi)
    Tribuna Ovest 1° raw: 8,85 metres (28 metres)
    Trivuna Ovest last raw: 49 metres (68,30 metres)
    Tribuna 100 1° raw: 8,85 metres (43,50 metres)
    Tribuna 100 last raw: 26,50 metres (49,10 metres)
    Tribuna media 1° raw: 33,80 metres (57,50 metres)
    Tribuna media, last raw: 49 metres (59,10 metres)
    Curves, 1° raw: 8,85 metres (50 metres from the middle of the curve)
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat lees ik in dit topic de laatste tijd toch verschrikkelijk KUT onzin zeg.

    Dus als ik een Supporter van NAC Breda ben MOET ik hier maar posten? Ga weg! Ik moet helemaal niks! Het clubje doet het ok. Als ik over NAC wil praten doe ik dat wel met vrienden maar niet continu op zo'n messageboard.

    Mensen zoals NERRAZURI en viktortje007 die praten graag over voetbal en heb daarom HELEMAAL NIKS TEGEN die 2 :)... voor de rest zeggen hier mensen dat je geen kritiek mag uiten op een club waarvoor je niet bent? Waaarvoor is dit topic dan? Godsamme....
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kritiek op mijn club. Waarom werd het geen 1-4 op die heugelijke dag in september!
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    tmffirework, dat heb ik ook. Voornamelijk op de wedstrijden tegen Sparte en ADO ;)

    Ach! Dat is verleden tijd. A.s vrijdag rollen we de Nerds op! Here we go!
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Te groot :9 En te lelijk, sfeerloos, kwam geen hond, te oud, gevaarlijk. Zaten hooguit 25000 man terwijl er volgens mij 70000 in kunnen ofzo. Geen gezicht.

    Vreemd zou je zeggen, aangezien Juve de meeste supporters heeft in Italië, maar in Turijn heeft Torino de overhand qua aantal. De Juvesupporters zijn verdeeld over het hele land en kent ook vooral veel zuiderlingen.

    @ Bianconero: Volgens mij zijn dit de definitieve tekeningen.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Quote eens?
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Tyrant,

    Of je bent de grote zeiker van XBW, de grote sarcastische pannekoek of je bent gewoon Tyrant. Als je zelf eens wat vaker dan 1 keer in de 4 weken een thread door zou spitten kom je het zelf tegen.

    Lees maar een paar pagina's terug. Gaatie vragen om te quoten ... wa'den gek.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina