De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    het gemiddelde loopt omlaag? omdat hij even uit vorm was dit seizoen? vorig seizoen was het anders toch weer 33 keer in de competitie raak
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Biased?

    Feiten uit het verleden. En ik noem feiten en objectieve waarnemingen. Echter kijken jullie maar 1 kant op en ik 2. Moet je eens proberen. Ik hoor jullie alleen subjectief zijn.

    Ik heb ook wel degelijk gezegt dat hij bepaalde kwaliteiten heeft. Ik ben echter alleen van mening dat hij het daar absoluut niet gaat redden als hij al een eerlijke kans krijgt.

    He's a laugh....dat is hij idd ;)

    Wie zegt dat het even is......wij zegt dat hij uit vorm is.....beide zijn aanname's

    Ik hoop echt dat jullie gelijk krijgen. En dan meen ik.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaap. 2006 is 2 jaar terug, cijfers uit 2,5 seizoen. Maar ik ben geen persoon van het CBS dat ik een avond wil uitrekken voor ALLE cijfers. Doe jij maar als je geloofwaardig wilt zijn met je vage argumenten. Jij noemt het verleden steeds bij je argumenten zonder enkele onderbouwing. Komen wij met onderbouwing veeg je het weg met oneliners als 'het verleden telt niet'.

    Ow trouwens, cijfers zijn objectief en jouw meningen subjectief zolang ze niet ondersteunt worden.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    omdat hij de andere seizoenen veel meer scoorde , of denk je dat hij opeens een modale spits is geworden?
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben het met Gforce eens, denk dat huntelaar het ook niet gaat maken. Geen zin in die hele discussie. Gewoon me mening. En speelt ie wel goed vind ik het ook mooi!
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Je kunt nooit weten of iemand zal slagen of niet. Dat weet Real Madrid niet, dat weet Klaas Jan niet en dat weet ik niet. Daarom begon ik de zin ook met IMO.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    En wat is slagen bij Real Madrid?Als hij 25-30 per seizoen maakt? Dan denk ik ook niet zal slagen maar ik ga er toch wel van uit dat hij tegen 20 goals in een seizoen moet kunnen maken
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Slagen vind ik dat hij een normale kracht wordt. Ik voorspel dat die dit jaar 3x scoort in 500 minuten speeltijd.
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Over slagen gesproken...

     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Opgeruimd staat netjes. :thumbs:
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Was te verwachten van de Kromme.

    Huntelaar is nog een jonge voetballen van 25 jaar. Hij komt pas net kijken. Iemand als Ruud van Nistelrooij kan GROEIEN in zo'n club. Als je kijkt wat er van hem geworden is toen hij bij Manchester terecht kwan en naar Real Madrid ging... super voetballer.

    Huntelaar heeft de POTENTIE om een grote voetballer te worden en ik denk ook dat hij dat gaat worden. Je staat in een GROOT elftal, iets wat je ZEKER niet kan vergelijken met Ajax kwa klasse... let maar op, geef die jongen 1 seizoen om te wennen en hij is een goaltjes maker.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ruud van Nistelrooij groeien? Op zijn leeftijd? Tuurlijk niet jongen. En zijn hoogtij dagen heeft hij bij Manchester beleeft en niet bij Real Madrid. Ik zie die transfer dan ook niet als een vooruitgang als RvN als voetballer.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Daar heb ik het over Tyrant. Als je kijkt naar de GROEI die RvN heeft meegemaakt toen hij uit de Eredivisie stapte en naar de Premier League ging is groot. Nu is hij over zijn top heen en zal hij waarschijnlijk ook niet lang meer voetballen. Die groei zal KJH ook meemaken.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik zeg ook niet dat Huntelaar niet kan voetballen he :). Ik heb altijd beweerd dat hij naar Engeland moet, en niet naar een sterrenteam als Real die direct resultaat willen zien, en is dat er niet kan Higuain of Raul aantreden.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ze zullen niet DIRECT resultaat EISEN van Huntelaar. Engeland is lekker agressief, erg leuk voetbal om te zien.

    Wie weet is de combinatie tussen Raul / Higuian en Huntelaar wel beter als die tussen hun en van Nistelrooij.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fabregas 3 tot 4 maanden aan de kant, gaat lekker. :mad: Moeten echt inkopen in de winterstop. :'-(
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is Afellay niet wat?
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Om nog even op terug te komen is het moeilijk inteschatten of Huntelaar ''het'' gaat maken.
    Hij is een spits die elke grote kans afmaakt, als hij de bal binnen de 16 heeft is het vaak raak.
    Maar hij is geen aanspeelpunt en krijgt weinig ballen.
    In het begin kreeg hij meer ballen maar tegenwoordig zet elke trainer zijn 2 sterkste mannen op Huntelaar omdat hij inmiddels weet wat Huntelaar kan.

    In de Eredivisie komt Huntelaar eerder aan balbezit binnen de 16, maar bij een wereldclub als Madrid verwacht je dat hij betere ballen krijgt aangespeeld.
    Kortom, hij zal in de Primera Division betere verdedigers treffen maar betere ballen krijgen,.

    Daarom denk ik dat hij in het eerste seizoen sterk begint (onderschat?) en dat hij daarna meer moeite zal hebben wanneer hij echt groot is in Spanje.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    en hij maakte geen belangrijke doelpunten? Ik begin nog te lachen als ik moet denken aan t doelpunt tegen Roda in de beker :')
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoppakee, nog eventjes snel een kaartje gehaald voor Ajax-ADO en een uur verlof gekregen voor 10 januari zodat ik ook mijn kaartje voor de Klassieker kan halen:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina