Rydan hahaha
Als je nou is met goede feiten komt in plaats van mijn posts gaat lopen quoten dan kan ik misschien nog een leuke discussie met je aangaan. Het feit dat je deze zin niet GROOT maakt zegt mij al genoeg : "Vind het alleen grappig dat mensen ineens over andere clubs gaan zeiken ( oké, ik zeik ook over Feyenoord ) Daar had je me misschien mee voor lul kunnen zetten met een sarcastische opmerking.
Ik zie tientallen mensen ineens in dit topic verschijnen die bij de zogenaamde Internet Hooligan groep wil horen. Man, ga eens wat vaker naar wedstrijden en houd je mond dicht. Praat een keer ALSOF je er verstand van hebt, dan is't goed. Mensen zoals Killaz, Rydan en Tyrant vinden het schijnbaar leuk om achter iemand te gaan staan die met mooie Nederlandse zinnetjes iemand flink af kan zeiken. Als je dan echt lap tekst wil schrijven adviseer ik je toch echt om een boek te gaan fabriceren.
Voetbal is voetbal, daar horen deze dingen nu eenmaal bij. Supporter, Teletekst-Supporter, Nep-Supporter ... het maakt me niet uit
Kom met je eigen mening, ipv iemand afkraken. Voor de rest, lang leve Message Boards, lach me billen uit m'n string
En nu, over naar de orde van de dag... VOETBAL!
[EDIT]
En nee, het maakt me niet uit WAT mensen posten, ik hoef ze niet te vertellen wat ze moeten posten ofwel soms? Dat mogen ze lekker zelf weten. Het is aan een moderator de taak om posts eruit te vissen die niet van toepassing zijn. Maar pas op, zodra je iemand een nep-supporter noemt stroomt het hier helemaal vol en schelden ze je huid vol omdat ze zichzelf willen verdedigen ... ach, het maakt me niet uit. Niemand hier weet wat voor supporter ik ben
Laatst bewerkt: 23 dec 2008