De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik ben schizofreen, ik ben het alledrie.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    gast jij hebt nu kritiek op mensen die wij nepsupporters noemen. Mensen die vorig seizoen terwijl ze er wel waren nooit iets posten over AZ en opeens dit seizoen als ze weer 1e staan zichzelf beschrijven als dé AZ fan.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Erg grappig ... vind het wel leuk. Van mij mag er vanalles gepost worden, mij maakt het echt niks uit.

    Vind het alleen grappig dat mensen ineens over andere clubs gaan zeiken ( oké, ik zeik ook over Feyenoord :p ) ... als je 1ste staat kunnen ze je NIKS maken, je staat immers eerste ... maar om nou gelijk te zeggen dat AZ de SUPER CLUB is is belachelijk.
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    jochie, ik weet niet wat je hier nou mee wilt bereiken.
    maar dit dient totaal geen doel, dus beter stop je met whinen over supporten en ga je het over voetbal hebben.
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Zeg dat dan ook meteen tegen Rampy 8)
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Het maakt je echt helemáál niets uit....

    *mompelt*iets met muggen en olifanten*mompelt*
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    :lol: Rydan hahaha :lol:


    Als je nou is met goede feiten komt in plaats van mijn posts gaat lopen quoten dan kan ik misschien nog een leuke discussie met je aangaan. Het feit dat je deze zin niet GROOT maakt zegt mij al genoeg : "Vind het alleen grappig dat mensen ineens over andere clubs gaan zeiken ( oké, ik zeik ook over Feyenoord :p ) Daar had je me misschien mee voor lul kunnen zetten met een sarcastische opmerking.

    Ik zie tientallen mensen ineens in dit topic verschijnen die bij de zogenaamde Internet Hooligan groep wil horen. Man, ga eens wat vaker naar wedstrijden en houd je mond dicht. Praat een keer ALSOF je er verstand van hebt, dan is't goed. Mensen zoals Killaz, Rydan en Tyrant vinden het schijnbaar leuk om achter iemand te gaan staan die met mooie Nederlandse zinnetjes iemand flink af kan zeiken. Als je dan echt lap tekst wil schrijven adviseer ik je toch echt om een boek te gaan fabriceren.

    Voetbal is voetbal, daar horen deze dingen nu eenmaal bij. Supporter, Teletekst-Supporter, Nep-Supporter ... het maakt me niet uit :)

    Kom met je eigen mening, ipv iemand afkraken. Voor de rest, lang leve Message Boards, lach me billen uit m'n string :)

    En nu, over naar de orde van de dag... VOETBAL!

    [EDIT]
    En nee, het maakt me niet uit WAT mensen posten, ik hoef ze niet te vertellen wat ze moeten posten ofwel soms? Dat mogen ze lekker zelf weten. Het is aan een moderator de taak om posts eruit te vissen die niet van toepassing zijn. Maar pas op, zodra je iemand een nep-supporter noemt stroomt het hier helemaal vol en schelden ze je huid vol omdat ze zichzelf willen verdedigen ... ach, het maakt me niet uit. Niemand hier weet wat voor supporter ik ben :)
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Deel 14. Laten we dan ook gewoon weer verder gaan met de wedstrijden van dit weekend want dit gaat helemaar nergens meer over :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina