Weet niet hoe oud je bent, maar toen ik 14-16 jaar was had je Mplayer.com. Dit is later Gamespy geworden. Op Mplayer.com kon je via lobbies online gamen en waren er toernooien met de eerste Quake en Unreal Tournament. Je kon je inschrijven en geld winnen. Heb toen aardig wat bij elkaar gesprokkeld. Maar merkte op een gegeven moment dat ik gewoon traag was vergeleken met de jongere gamers die er opeens verschenen. Dus speel eigenlijk weinig tot niet meer online.
En The Realm en Ultima Online als de eerste MMORPG's. Was verslaafd aan dat genre dus heb echt veel MMORPG's gezien en gespeeld. World of Warcraft is de laatste geweest...zij hebben het einde van een tijdperk ingeluid voor mij.
Singleplayer games is hoe het begonnen is. En dat trekt me ook enorm. Alleen jammer dat de games binnen 3-4 avondjes game al uit zijn. Als je de oudere games speelt ben je er nu in een uur of 2 doorheen, maar denk eens terug toen je het voor het eerst deed? Was weken zoet
Speelde toen ook Delta Force de eerste online. Je had toen net de ISDN2 en Kabel geloof ik als verbinding. Dus 258kb internet. Heel wat anders dan 20mb verbindingen die je nu hebt
Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2008