MP3 spelers [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 20 okt 2008.

1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nog steeds de standaard oordopjes die ik bij m'n Creative Zen kreeg en vind ze prima geluid hebben alleen doet het linkerdopje het niet meer :{. Moet ik creative gewoon een email sturen en vragen om een nieuwe? De bon heb ik trouwens niet meer.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    http://www.mp3shop.nl/accessoires/45362/samsung-yp-p2-2-gb-black.html

was niet zo moeilijk te vinden hoor

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de bon net gevonden :D. Maar kan ik gewoon naar de Dixons (2 maanden geleden gekocht) of moet ik perse contact opnemen met Creative?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dixons is volgens mij wel heel makkelijk in dat, ik zou dat eerst proberen.

5. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af of de Creative EP 630 goede oortjes zijn? Ik luister vooral House, minimal en progressive. Dus een goede bass is wel required....

Iemand ervaring?

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
  7. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, aangezien ik misschien binnenkort een ipod touch :D krijg heb ik wat dingen die ik graag zou willen weten.

-Internetten, is dit gratis en kan het overal? Of heb je een draadlose internetconnectie nodig?
    -Is het mogelijk de ipod touch met een stokje of pennetje te bedienen of kan het alleen maar met je vinger?

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    - kan écht overal, zelfs al zit je middenin antartica!

- alleen met je vingers..

9. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    aah chill:D is het gratis?

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    jep, helemaal gratis :D

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Even een aanvulling op Jingga :)

- Internetten kan mits er een acces point in de buurt is, dat kan wel op Antartica maar er moet wel een draadloze router staan :emo:

- Naar mijn weten kan je gewoon een stylus gebruiken. Zelf doe ik het met de vinger (klinkt fout) maar je kan gewoon her en der op het net een setje stylussen aanschaffen :)

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  14. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is wel gratis of niet:p...

en een acces point, is dat gewoon draadloze internet verbinding, of zijn het speciale masten ofzo...zo ja, zijn er hier veel van in nederland...

En nu ik toch aan het vragen ben:p, is streamen enzo op internet ook gratis?

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat is een router.

Internetten is dan gratis, dus streamen ook :thumbs:

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen internetten met een Ipod Touch wanneer je in de buurt ben van een draadloze verbinding en je vervolgens toegang hebt tot deze verbinding. Vele netwerken zijn beveiligd wat jou tot toegang beperkt. Heb jij thuis een draadloze netwerk verbinding kan jij thuis op internet, hebben jou buren een onbeveiligd draadloos netwerk dan kan je op internet. Heeft iemand op antartica een onbeveiligd draadloos netwerk dan kan jij op dat netwerk zolang je in de buurt van het acces point op antartica zit. Kortom, op heel veel plekken in Nederland zul je niet op internet kunnen en op vele wel. In de meeste Macdonals en universiteiten zijn zogenaamde "hot spots" waar je gratis van internet gebruik kunt maken op jou device. Binnen enkele jaren moet ook elke trein beschikken over toegang tot het internet. Maar het kan dus net zo goed zijn dat jij op school zit en je daar op geen enkel netwerk kan, dat zal het meest vaak voorkomen. Kosten voor gebruik van WiFi zijn er bij een Ipod Touch niet omdat deze niet persoonsgebonden is en men vaak geen rekening in kaart kan brengen op bijv hotspots.

17. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks^^ ik snap het nu allemaal:p

Maar een vriend van mij heeft internet op z telefoon maar voor streamen van youtube enzo moest ie wel gewoon nog dokken. Vandaar die vraag...

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dan heeft hij waarschijnlijk een abonnement bij Hi. Deze brengt extra kosten in rekening voor het streamen van media. Jij bent verbonden aan particuliere internetverbinding en haalt je internet signaal in dit geval niet uit de lucht waardoor jou geen van alle van toepassing is :).

19. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Heey, zijn er hier ook mensen die ervaringen hebben met de Creative Zen Mozaic? Ik heb er namelijk nog nooit 1 gezien en bij Dixons is de 8 gb versie te koop voor 80 euro inclusief Creative EP-630 oordopjes en een beschermhoes.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Om maar meteen met de deur in huis te vallen:

Heeft iemand ervaring met de iAudio S9?

Mijn D2 is bijna kapot qua lock button en dus ben ik alvast aan het kijken voor een nieuwe voor het geval dat.

Ik wil eigenlijk niks anders meer dan iAudio, das gewoon pure kwaliteit. Goede geluidskwaliteit en geweldige ondersteuning voor ongeveer alle audioformaten die er bestaan.

Deze zal vast alleen maar beter zijn, het design ziet er iig een stuk stijlvoller uit dan de vorige generatie.

Deel Deze Pagina