Hallo,
ik vroeg me af of er hier op het forum schrijvers zijn! Schrijvers wier stukken te vinden zijn in een tijdschrift, het internet of misschien zelfs een boek of gedichtenbundel. Of schrijvers die momenteel druk bezig zijn met het schrijven van een epos dat de wereld zal doen veranderen, of een bescheiden gedicht dat een emotie vangt. Er is natuurlijk zoveel mogelijk. Journalisten, schrijvers, dichters, ik wil wel met iedereen wel eens babbelen.
Uiteraard heb ik een bepaald doel voor ogen of een idee bij het openen van dit topic. Ik schrijf zelf namelijk graag en veel (niet enkel voor Xboxworld) en zou het leuk vinden om in contact te komen met anderen die schrijven. Zo ben ik bezig met het schrijven van een verhaal (ik mijd het woord 'boek') en werk ondertussen ook aan wat kleinere verhaaltjes en soms schrijf ik de grootste onzin die in me op komt op.
Ik ben op zoek naar mensen die benieuwd zijn naar wat ik schrijf en me misschien zelfs willen helpen met het verbeteren daarvan. Uiteraard wil ik hetzelfde terug doen! Ik ben namelijk ook benieuwd wat er onder de mogelijke schrijvers hier op Xboxworld leeft.
Wat schrijf ik?
Ik ben bezig aan een science-fiction verhaal. Het is een verhaal waarbij ik bewust onzin als lasers, teleportatie etc. weglaat. Ik probeer het meer als een roman/drama te brengen. Is in de ik-persoon en kent al meerdere hoofdstukken. Heb voor mezelf een heel universum bijgehouden, met alle namen, instanties, belangrijk gebeurtenissen, tijdlijn/fable enzovoort.
Daarnaast heb ik nog wat kleine verhaaltjes, over een prinsesje die zonder tenen geboren is. Haar vader (de koning) gaat elk jaar oorlog voeren in alle windrichtingen en brengt tenen mee.
Ook een verhaaltje over een man die naar het dodenrijk gaat, maar helemaal niet beseft dat ie dood is. Het is een domme meneer.
Als laatste heb ik een verhaaltje over een heel lelijk, klein meisje die elke nacht droomt dat alle pestkoppen klein worden en haar mooi maken. Elke ochtend word ze wakker en weer gepest.
Daarnaast schrijf ik voor Xboxworld (d'oh) en ben zojuist aangenomen voor een muziek-site.
Laatst bewerkt: 24 dec 2008