[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in de boekenwinkel gehoord dat ie pas komende zomer zou komen 8)

Edit:

zie t nu ook ja.. ach ja dan koop ik de nederlandse editie er ook nog maar bij :9

Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Domme boekenwinkel. :+

Dit bericht is van 2 oktober. Lijkt me niet dat ze het opeens een half jaar uitstellen. 8)

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    die 1e is toch wel het leukst.. dat sfeertje is gewoon top!

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    omg, de meest awesome persoon van XBW in het HP topic. :eek:
    *valt flauw

Maar je hebt gelijk, in de eerste film hebben ze het beste de magische sfeer weten over te brengen.

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    nja weetje, ik kan wel gaan ontkennen en zeggen dat harry potter gay is.. maar iedereen vind wel iets in die films leuk.. net zoals als lotr.. dat kan je niet haten! daar zit zon sfeer in..

dulle vind me awesome hihi

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Don't forget; tonight is the night!

Wie gaat er kijken?

:p

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Vanavond gezellig met familie ook weer het 3e deel bekijken. Afgelopen dagen ook het eerste en het 2e deel gekeken. Blijft gewoon leuke films om naar te kijken

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wel jammer dat het op SBS6 komt.
    Wat een vreselijke zender. :mad: Om de 10 minuten krijg je weer zo een reclame balk door het beeld voor het zoveelste talentenjacht programma. |:-

Trouwens gisteren voor kerst van mijn zusje een kalender van 2009 gekregen (van de Halfbloed Prince natuurlijk)
    Hoera. :+

En eindelijk 'Harry, a History' officieel in ontvangt mogen nemen.
    Ja, ik ben voorlopig nog niet klaar met onze bebrilde vrind.. :cool:

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik haak altijd af bij de 1e reclame blok :mad:

Mis heel vaak complete scenes op tv , die wel op de dvd versie staan.

Voorbeeld vanavond.

20.30 t/m 23.10uur - Harry Potter and the Prisoner of Azkaban.
    De duurt duurt volgens SBS6 160 minuten.

De dvd versie duurt 136 minuten , dat zou betekenen dat er maar 24 minuten reclame in de film zou zitten.
    Er wordt weer lekker in de film geknipt om er meer reclame te kunnen in stoppen.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Deel drie vond ik wel een van de betere films. De eerste twee waren nog vrij "kinderlijk" naar mijn idee. Mijn tv staat ook op 6 en niet op LotR Return of the King O-).

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Don't forget; tonight is the night!

Wie gaat er kijken?

Helaas alweer de laatste avond dat er iets fatsoenlijks op tv is. :'-(
    En de laatste keer dat ik dit bericht kan plaatsen. :+

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Deze vind ik wel spectaculair dankzij die proeven van dat toverschooltoernooi :) ( tevens ook éen van mijn favoriete boeken, samen met deel 7 :9 ) De televisie staat zeker op sbs vanavond.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vond die van gisteren maar minder dan de eerste 2. Weet niet, maar vond het geen HP sfeertje hebben hoe raar het ook klinkt. Laatste stuk vond ik voor iemand die de boeken niet heeft gelezen een beetje raar. Opeens gebeurde er van alles. Net zoals dat deze gast niet eens in de buurt komt van de oude Perkamentus, maar daar kunnen we helaas niks aan doen. :'-(

Vanavond wel weer kijken, maar eerst Nightmare Before Christmas, die eindigt op 20:30, perfect!

Iets zegt me dat ik die boeken moet gaan lezen, maar dat gaat me niet lukken denk ik. Laatste keer dat ik een boek echt heb gelezen was volgens mij ergens op de Basisschool. :+

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de films leuk vind dan moet je gewoon beginnen aan de boeken :eek: Dat 'toversfeertje' hangt daar door het hele boek heen. Bij mij is het gewoon dat ik een dag down was/ben nadat ik de boeken had uitgelezen omdat het alweer voorbij was *) Beetje lastig omschrijven maar dit blijven gewoon de beste boeken die ik heb gelezen..

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 had ik niet echt gekeken maarjah, die heb je zovaak gezien dat het niet uitmaakt. Deel 2 gekeken samen met een vriend van me en we gingen echt om de minuut stuk om de expressies van de acteurs (Vooral Ron Wemel als die bang is of Malfidus als die boos is _O_). Gaf gisteren wel de voorkeur aan Lord Of the Rings: Return of the King omdat ik die toch ietsjes vetter vind (vanwege de oorlog en alle toffe vechtacties, Ik zapte af en toe wel terug naar Harry Potter omdat die Frodo echt irritant is wanneer die de weg kwijt is, op het einde zat ik te hopen dat die zou vallen :+)Vanavond ga ik zeker weten kijken, deel 4 is één van mijn favorieten. Maar Dulle, waarom kan je hier niet meer posten? Ze zouden toch ook deel 5 laten zien?

Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, het gaat maar tot deel 4. Is zelfs pas de eerste keer dat die op TV komt, dus zal nog wel behoorlijk lang duren totdat deel 5 eindelijk eens een keer uitgezonden wordt. :eek:

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus :eek:? Tijdens de reclame van al die harry potter films stond er deel 1 t/m 5 (of ik ben gewoon heel erg blind).

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je bent blind. :+

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tis echt 3 jaar terug sinds ik deel 4 in de bios heb gezien en nou pas komt ie. Voor deel 5 moeten we dus nog 2 jaar wachten tot hij op TV komt 8)

20. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deel 4 nog nooit gezien 8) Vanavond dan maar!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina