Sticky [Centraal] Ik zoek een Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 30 mei 2007.

  1. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zeg er dan ook je positieve punten bij ;)
     
  2. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek nog een clan de cod5 spelen en de game mode war, als er nog clans zijn die mensen zoeken dan hoor ik het graag.

    GT: Scuderia NL
    K/D 2.10
    21 jaar
    ben iedere avond wel online dus tijd genoeg
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2008
  3. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik zoek een clan voor halo 3 om met teamwork gewoon wat te ownen bijvoorbeeld op gamebattles en consolegaming
    ik ben bijna iedere dag online
    stuur me maar een berichtje of voeg me toe op xbox live
    Staadegaard (achternaam en dus ook gamertag)
    ook bij een LAN ben ik beschikbaar

    mensen die ook een halo 3 clan zoeken, ik wil ook wel met jullie een clan oprichten
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hallo.
    Ik zoek een clan voor Call of duty World at war of/en Fifa 09.
    Met Cod WoW ben ik echt bijna altijd 1e of 2e, behalve bij zo'n level waarvan ik de naam vergeten ben :'-( en met fifa 09 ben ik ook niet de slechtste :p (nog maar net begonnen met fifa 09, maar speelde het eerst altijd bij een vriend thuis) Ik ben echt elke dag wel een uurtje online. Stuur mij maar een berichtje naar me gamertag of voeg me gewoon toe.

    Gamertag: ferronn
    Leeftijd: 13
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Positief punt is ieder geval humor. Als je eens zin heb in potje gears 2 (zonder clan gebeuren voeg je me maar toe. Ken het fenomeen ene periode veel online andere periode weinig tot niet!)
     
  6. MN x KamiKazA

    MN x KamiKazA Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Degene die een clan voor CoD WaW zoeken kunnen mij altijd een friend request+ pm op forums of live om te vragen voor een try-out. Ik ben morgen weer online i.v.m xbox problemen die ik de vanavond ( ja de hele nacht ) ga repareren. Try-outs zijn best simpel. Je moet gewoon laten zien dat je de volgende dingen kan:
    -Richten
    -Flanken
    -Team spel ( heel belangrijk, want er kunnen opeens veel man meedoen en dan moet je in een team spelen. Je krijgt tijd om iets te bedenken )
    -Slim zijn
    - Niet een 'Ik ben alles/ Ik own jullie' attitude hebben.
    -Reflexen zijn heel belangrijk

    Scheldwoorden zijn toegestaan.
     
  7. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Dannnnnn val ik helaas af........
     
  8. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een active gears 2 clan. Ik ben elke dag wel zo'n 2 uur online vooral nu het kerstvakantie is xP.
    Als je een clan hebt en/of een clan weet pm me dan, plz
    Gamertag: PimIaden
     
  9. Twisted

    Twisted Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zoek ik?
    Ik ben op zoek na een leuke funclan voor cod 4-5.
    Waar gezelligheid heerst en het doel is samen spelen. Niet samen als een stel pubers een lobby verzieken met onze "pro skillz". Het liefst mensen boven de 25. (zien vaker een spel als een spel...)
    Wat zoek ik niet?
    - Pubers met een grote mond :).
    - Mensen die een spel te serius nemen.
    - Spammende mensen. Als ik Fallout 3 speel, heb ik dus geen zin in Cod5 te spelen... Vragen mag, eisen/spammen negeer ik.
    - Mensen die niet begrijpen dat een offline leven voor gaat op online.
    - Try-outs. Ik ga dus niet als een klein kind op alles ja zeggen, speel wel een paar avonden mee, als het me bevalt maak ik dat wel kenbaar.
    Niveau
    Mijn "skills" varieren van dramatisch tot meesterlijk. Ligt er aan hoe moe ik ben van werken en wat voor soort tegenstanders ik heb haha. Dus m.a.w de ene partij haal ik een score van 50 tegen 2. de andere partij heb ik met moeite 15-15. Maar met een beetje funclan maakt het niveau toch geen zak uit...
    activiteit
    Varierend. Soms veel, soms 1x een half uur per week. Over het algemeen ben ik gemiddeld minimaal een uur of 5-6 per week op de 360.
    Voorkeur gamemodes
    Ground War.
    Hardcore - war/TDM

    Info
    Gamertag: Twistedrebel84 (aanmelden kan, of ik zomaar een onbekende accepteer is een tweede, dus pm/reageer eerst hier even...)
    Leeftijd: 24.(over 23 daagjes 25..)
    De rest vraag je maar :).
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zoek een COD5 clan, die niet als een stel kleine kinderen schreeuwt, en PLEZIER heeft in het spel.
    Mijn Skills: Met COD5 ben ik erg goed met de Gewehr 43, Springfield, MP40 (Juggernaut:D) dus als ik try-out kan krijgen, hoor ik het wel.

    En nog een belangrijk punt, als je zo'n clan bent die iedereen in elke lobby uitscheldt, hoef je het NIET eens te vragen.

    Ben bijna elke dag wel uurtje 1 á 2 online.

    Dus ik hoor het wel,

    See ya on the battlefield.
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7

    Is er echt niemand die intresse heeft in een member?:lol:
     
  12. sS I iViiruz I

    sS I iViiruz I Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek dan maar niets man. Fokking he, wat een waslijst aan eisen.
    :lol:
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Inderdaad voor 5-6 uurtjes per week kan je beter geen clan zoeken
     
  14. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke funclan zoekt hij/zij, dus niet serieus. Vele clans hier zijn gewoon te serieus, voor de lol een potje gamen is ook leuk, of je nu wint of verliest het is en blijft een game.Een clan voor de Fun is vaak leuker dan altijd volgens het boekje te werken.

    - ClanTag voor de naam
    - Vaker dan zolang online zijn

    en zoals hij/zij ook al zegt "Spammende mensen. Als ik Fallout 3 speel, heb ik dus geen zin in Cod5 te spelen... Vragen mag, eisen/spammen negeer ik."
     
  15. Twisted

    Twisted Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies jij snapt hem. Heb een jaar in een engelse funclan gezeten waarbij resultaten niet boeide. Gemiddelde leeftijd daar was rond de 35, was destijds de jongste met mn 19, gejoined bij request, werd zelfs 5 pond per maand opgehoest door de hele clan voor me... In feite was het t zelfde als met een paar "vrienden" in een kroeg te zitten ouwehoeren en elkaar een beetje voor de gek te houden op TS en ingame. Helaas gingen er door een aantal conflicten een hoop leuke mensen weg. Tot nu toe ook de enigste clan waar ik langer dan een maand heb gezeten. Iedereen is tegenwoordig te serius. Hele game-community is fucked in verhouding met 6 aar geleden waarbij niet elke puber de boel kwam verzieken met hun pro skillz "nuubs ownen" , alleen het taaltje al...
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Nou is dit forum wel een bolwerk van de puberende so-called 'pro' spelers dus dan kan je wel zo'n reactie verwachten. Maar inderdaad je hebt volkomen gelijk.
     
  17. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik ook ervaring met Fun clans zeker op PC

    [TDU] Alleen maar Nederlanders/belgen joinde van start van de clan, er waren ook goede clans en Prof clans natuurlijk, maar onze resultaten makten niets uit. We halden ook wel eens de winst tegen de profs en dan werd je voor Cheater uitgemaakt.

    Zoek zelf ook een funclan op XBL en niet met regeltjes van zo vaak online zijn etc etc en meschien dat ik zelf wel fun clan ga opzetten
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  18. tuned

    tuned Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo,

    Ik ben Tony, 17 jaar, en zoek een clan voor pes09...

    Ik heb het eeuwen gespeeld op de pc en nu dus ook op de xbox en zoek een beetje leuke/goede clan die wel beetje actief is in ladders enzo.
    Ik sta 48e bij leaderboards en ben nogal pesaddict.
    Ik zat eerst ff in teamignition, maar dat zijn allemaal Duitsers dus dat is niet te volgen en niet erg gezellig.

    Stuur maar berichtje ofzo:thumbs:
     
  19. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    -nvm zoek niks-
     
  20. Twisted

    Twisted Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u\o/.

    Vind het persoonlijk dramatisch achteruit gaan(gam community in het algemeen). Een jaar geleden viel het op xbox live ook nog wel mee. Tegenwoordig moet ik blij zijn als er meer dan 2 boven de 20 in een lobby zit.

    Op forums zitten inderdaad veel van dat soort types, had gehoopt dat er ook wat anderen zaten haha.
    @Magixz, dat is 1 van de redenen geweest dat ik ben over gestapt op de 360. Nu kun je enkel met glitches cheaten. Dus dat gespouw na een (soms toevallige) goede wedstrijd is er dan ook vanaf richting cheaten.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2009

Deel Deze Pagina