Wat zoek ik?
Ik ben op zoek na een leuke funclan voor cod 4-5.
Waar gezelligheid heerst en het doel is samen spelen. Niet samen als een stel pubers een lobby verzieken met onze "pro skillz". Het liefst mensen boven de 25. (zien vaker een spel als een spel...)
Wat zoek ik niet?
- Pubers met een grote mond
.
- Mensen die een spel
te serius nemen.
- Spammende mensen. Als ik Fallout 3 speel, heb ik dus geen zin in Cod5 te spelen... Vragen mag, eisen/spammen negeer ik.
- Mensen die niet begrijpen dat een offline leven voor gaat op online.
- Try-outs. Ik ga dus niet als een klein kind op alles ja zeggen, speel wel een paar avonden mee, als het me bevalt maak ik dat wel kenbaar.
Niveau
Mijn "skills" varieren van dramatisch tot meesterlijk. Ligt er aan hoe moe ik ben van werken en wat voor soort tegenstanders ik heb haha. Dus m.a.w de ene partij haal ik een score van 50 tegen 2. de andere partij heb ik met moeite 15-15. Maar met een beetje funclan maakt het niveau toch geen zak uit...
activiteit
Varierend. Soms veel, soms 1x een half uur per week. Over het algemeen ben ik gemiddeld minimaal een uur of 5-6 per week op de 360.
Voorkeur gamemodes
Ground War.
Hardcore - war/TDM
Info
Gamertag: Twistedrebel84 (aanmelden kan, of ik zomaar een onbekende accepteer is een tweede, dus pm/reageer eerst hier even...)
Leeftijd: 24.(over 23 daagjes 25..)
De rest vraag je maar
.
Klik om te vergroten...