Vuurwerk 2008/2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Centurion, 6 sep 2008.

1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen langs drie dealers. Broekhoff ( hier haal ik het grootste gedeelte ), Schuurmans ( Pakket voor mn broertje ) en nog langs een Hardix dealer voor de Black Smith Rockets :) Misschien dat ik nog een MC thunder haal bij de lokale Lesli dealer

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Was van plan niks uit te geven... had iig niks op oog.. toen maatje van me zei dattie morgen in duitsland nog wat goedkoop spul ging halen heb ik 'm maar 75 euri meegegeven :)

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dan komt hij thuis met 20 x aquila ;) :+

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha het is een rotzooitje in Duitsland veel uitverkocht, overal Nederlanders drukte...
    Heb gezegd, het is goed geef me 75 euri maar terug...
    Wat is een beetje goed spul in NL dan?

5. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren het weer geluisterd, maar het zou misschien weer mistig worden.
    Hoop van niet, want vorig jaar was het een ramp.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    geef ons eerst is je dealers.....er zijn er zo veel, we kunnen niet alles afgaan en hopend dat we net jou dealer treffen.

Wat verkoopt hij?

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Het weer zit juist harstikke mee dit jaar. Lekker koud en de mistkans is gigantisch gedaald. Anyway ik heb al mn spul binnen. Moest wel twee keer fietsen LOL

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Woon in Nijmegen en wil toch wat grote knallers uit duitsland halen (ligt immers toch op de hoek). Heeft iemand wat tips waar en wat?

9. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    nou zins me vuurwerk uit belgie is weggehaald ben ik maar op zoek gegaan naar ''legaal'' vuurwerk resultaat : 4x Thunder Kings dus n totaal 24.

ik ga morgen nog wat meer halen wat waar ik vandaag was was eigenlijk bijna alles al weg.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    "Vogelschrek" is je beste optie denk ik.
    Onder die naam worden o.a. Corsairs verkocht. 12,50 voor 100 van deze perfecte strijkers, die vaak nog mooier en beter afgewerkt zijn dan menig vuurwerk hier in Nederland. Wel een strijkplankje er bij vragen :)
    Voor exacte verkoop adressen moet ik even zoeken voor je. De grenzland markt uit mijn hoofd verkoopt ze. Dat zit over de grens bij zwolle (ja niet echt in de buurt. Kijk anders hier even

Er zijn in Duitsland ook wel winkeltjes die onder de toonbank verkopen, alleen weet ik niet welke dat zijn.

Is je vuurwerk weggehaald?

Waar ben je geweest? Ik was vanmiddag bij intratuin en alles was nog op voorraad (+ ik kreeg 20 % korting :cool: very nice)

Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Bedankt voor het zoeken maar ben zelf niet zo van de strijkers, maar hebben ze daar ook vlinders of lawinepijlen ofzo? Dat is eigelijk iets wat ik echt wil namelijk

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een Triple shot van pyro power afgestoken ( silver mine to green and purple ).. echt een heerlijke keiharde burst met een erg felle mine. Boeket was wel goed te doen maar niet super. Maar die mine maakt alles goed :)

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Vlinders en Lawinepijlen vind je alleen onder de toonbank.
    Ik raad je dan ook eerder aan om naar belgie te gaan.
    Je hebt PM.

14. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

diepte bommen zijn wel echt diiiiik 8)

had ze in dusseldorf in een of andere kleine verpest winkeltje gekocht, maar die moetje in het water gooien en dan komt er een dikke water golf/plof :)

was wel leuk

15. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ja jutten stonden voor me deur ...

maar hoe heb je bij de Intratuin 20% korting gekregen dan? ik had ze gekocht bij de Bijvoet (Langedijk) ik moest toch langs de winkel fietsen :)

16. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    gister voor wel 5,95 aan vuurwerk gekocht, altijd leuk beetje simpel siervuurwerk.

40 grondbloemen, 24 romeinse kaarsen, happiness fonteinen en killer bees. lang leve intratuin.

nog goedkoper dan die F**cking Boerenbond waar alles zogenaamd in 1 ochtend uitverkocht is, en nog duurder daar ook...

17. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om 16:00 me bestelling ophalen bij intratuin ;)

18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Net even langs de praxis geweest, vuurpijlen hebben immers ook stokken nodig :+.

Morgen nog even kijken of er wat leuks staat bij de Life & Garden, zal wel weer Daimond Collection worden.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dieptebommen heb ik maar 1 woord voor: Kut
    zijn 50 euro voor 1000 van die dingen bij alpeco. Heb liever 400 corsairs voor dat geld.

Een tip gehad ofzo? Met een huiszoekingsbevel of niet?

Een vriend van me werkt bij intratuin. Na mijn bestelling telefonisch doorgegeven te hebben kon ik het ophalen. Geld had ik ondertussen al overgemaakt :cool:

20. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0

OUdjaar van dit jaar helemaal naar de klote!

Vanochtend om 10 uur kwam ik terug van mijn vuurwerk ophalen. Was dus helemaal enthausiast, snel foto gemaakt enal. Toen ik de vaatwasser ging uitruimen ging de bel. Ik dacht dat het een vriend was dus ik ren naar de deur. Staan er 2 agenten voor de deur.
    'Hallo, we hebben een huiszoekingsbevel mogen we even binnenkomen'. 'Ja kom maar binnen, mijn vuurwerk staat boven'. Dus de agenten naar boven en zien natuurlijk dat er enkele verboden dingen bij staan. Dus ik denk dat nemen ze mee en ik krijg halt ofzo. Maar ze namen dus alles mee, ook het legaal allemaal en nu heb ik dus niks meer. Daarna nog een flinke verklaring afleggen, wel een half uur mee bezig geweest. Toen moest ik halt bellen. Vertelden ze me daar dat ik morgen (31december) van 10 uur tot 5 uur daar moeten komen werken. Blijkt achteraf dat ze de info van mijn illegale vuurwerk via een vuurwerkforum hadden gevonden. Ik had daar foto's gepost, en ze hadden mijn ip achterhaal ofzoiets. Ze hadden een heel dossier vol met bewijzen.

Nja, Oudjaar is voor mij dit jaar een grote elende.

Deel Deze Pagina