Vuurwerk 2008/2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Centurion, 6 sep 2008.

1. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

wow echt klote voor je man :eek:

kheb met je te doen, echt waar.

vuile zieligerds gaan nogal moeilijk doen zeg, jezus

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Haha, rot voor je.
    Maargoed, moet je maar geen illigaal vuurwerk kopen. :)

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is wel heel erg klote! Maar je hebt toch geen adresgegevens op dat forum gezet zoals ik het begrijp? Hebben ze dan ook geen privacy van je gejat? Andes zou je ze toch kunnen aanklagen als ze privacy van je gejat hebben?

4. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor dit wel vaker dat ze via forums achter je aankomen :'-( Laat mensen toch gewoon een beetje vuurwerk afsteken. Echt kut voor je man:mad:

Was het AVP ofzo?

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zuigt echt zeg :eek:

Heb dit jaar geen vuurwerk, totaal geen behoefte meer aan. Vind het hier in de buurt nogal rustig ook.

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je trouwens ook nog een link naar dat forum waar je je foto's van dat illegale vuurwerk heb opstaan? ben wel benieuwd naar wat je dan allemaal had.

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Wel geniaal hoe ze je dan op het spoor zijn gekomen, dat wordt knallen met kurken :9

8. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

geniaal joh....
    niet zo moeilijk om dat te verzinnen riddick, dat kan iedereen wel.
    zullen ze ook wel doen met dat wietforum.nl ofzo.

beetje kansloos vind ik het maarja

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Kut voor je man, verwacht je echt niet meer zo laat.

Ik dacht dat je 18 of ouder was, dan was het een leuke boete geweest denk ik.

Apart dat je meteen voor HALT aan de slag moet, normaal werkt de overheid niet zo snel. Ook raar trouwens dat je zelf je straf moeten regelen bij HALT, wat als je nou zelf niet gebeld had?

In mijn tijd, Vroegah ;) (8 jaar geleden), moest ik me toen op het politie bureau melden met mijn ouders en daar werd uitgelegd hoe het in zijn werk ging. Ik kreeg toen wel 4 hele uren taakstraf voor een paar dozen strijkers.

Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Belgisch vuurwerk FTW!!!

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    nja, volgens mij is het via tinypic gegaan. want dat forum geeft geen ip adressen weg. Maar hebben ze via een plaatjes-upload site gedaan. En dat op die foto daarboven was alles. Viel dus best wel mee, om daarvoor aan huis te komen en een heel onderzoek te doen.

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Illegaal is illegaal, dus niet zeuren als je het dan hebt.

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd na mijn verklaring binnne 1 uur gebeld door de agent en die zei dat ik naar halt moest bellen. En als ik dat vanmiddag niet deed dan moet ik alsnog voor de rechtbank verscheinen en dan is de boete vele malen hoger.

14. Nethris

Nethris Guest

Een vriend werd betrapt nadat hij een paar vlinders heeft geleend van me, heeft politie verteld dat het rotjes waren.
    Hij krijgt de bekeuring binnekort binnen, politie zei dat het rond de 30 euro was. :{

15. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

nee dat snap ik ook wel, maar kunnen ze niet beter dealertjes en kindjes met wiet gaan zoeken ipv forummers met vuurwerk opsporen??

bedoel vuurwerk is je eigen verandwoordelijkheid, maar drugs raken mensen verslaafd aan en kinderen komen er ook mee in aanraking.
    en ze zijn zo te vinden hier in eindhoven.

maar laten we hier maar over ophouden beetje offtopic

16. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn natuurlijk geen argumenten maar goed, ik zal erover ophouden. Ontopic: Geen vuurwerk dit jaar, heb het geld in drank gestoken, kan ik alleen mezelf kwaad doen :)

17. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is drugs gebruiken ook je eigen verantwoordelijkheid.
    Dan kan je het halve wetboek aan je laars lappen.

18. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af: Hoe the fuck bestel je hier
    vuurwerk? 8) Er staat wel ''Bestel Nu'', maar je kunt alleen maar alles bekijken, nergens staat er ''Bestel'' of ''In het Winkelwagentje stoppen'' hier.

Snapt iemand dit? 8)

19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap het wel. Dat heet bestellen voor afhalen, aangezien het nu al te laat is om nog op bestelling af te halen lijkt het me logisch dat je niet meer kan bestellen. En op de vraag waarom de site dan nog online is, reclame voor contante verkoop.

20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik kan het nog wel ophalen, morgen?

Ja, de laatste keer dat ik heb opgehaald is ong. 3 jaar geleden, ik kreeg namelijk de afgelopen 2 jaar gratis vuurwerk van een kennis :p

Deel Deze Pagina