De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelf 3,5G ;)
    Ik zou maximaal een snelheid kunnen halen van 3,6Mbps.
    De download snelheden verschillen gigantisch per gsm.

    Was laatst voor mijn werk in Westerbork en had daar maximaal 3,5G bereik.
    Later in Almelo (centrum) kon in alleen via GPRS het i-net :confused:
     
  2. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0

    IK heb zelf de touch hd gisteren binnen gekregen alleen ik heb HI,maar waarom is het streamen dan gratis voor de touch?
    Waarom voor een andere mob. weer extra dokken ?
    IK durf youtube bijna niet aan te zetten:x
    Voor de rest echt een geweldig ding!
    Gisteren echt uren mee vermaakt:thumbs:
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony Ericsson C905 heb ik genomen. Zat ook met de HTC enz maar ik werd zo stront chagrijnig van die touch echt gewoon bah. Nee ik hou het toch maar op knopjes ben blij dat ik heb kunnen testen.

    Heb ook eindeloos online. 22,50 eerste jaar daarna 29,50. En toestel Gratis. Niet slecht leek me zo. 150 min en 250 sms en dan in maart wanneer de abbo in gaat 300 min en 500 sms gratis. Mij hoor je niet klagen :9
     
  4. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Vanmiddag ook de C905 besteld:D
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb precies hetzelfde plan als jij. Zelfde telefoon en zelfde problemen met die telefoon.8)

    Ik vind het op zich wel jammer dat die blackberry storm pas verkrijgbaar is met een abbonement van 42,50. Dat vind ik wel een beetje aan de dure kant namelijk.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de reden waarom ik ben afgehaakt. en dan moest ik nog wat bijbetalen...maar vond op andere site voor 22,50 in de maand met eindeloos online en dan 88 bijbetalen. Weet alleen niet meer welke....
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb in de jaren veel GSM's gehad maar er zijn 2 waarvan ik veel plezier heb/had.
    Dat waren de Nokia 6210 en SonyEricsson K800i.

    Heb als 2e GSM naast de K800i een Nokia N95.
    Wat een eigenwijs en wazig ding is dat , hoe ben ik zo dom geweest om een N95 te kopen :'-(
    Voor mij geen Nokia met Symbian meer =(

    Voor de abonnement-kosten ik gaan tot maximaal € 60.
    Krijg elke 4 weken namelijk €60 van mijn werkgever , het meest bel ik er privé mee }:]

    Gisteren van Vodafone de unlock-code gekregen en de N95 is nu zowel Software- als Simlock vrij.
    Kan hem nu zonder problemen verkopen.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    [​IMG]

    Vandaag bestelt bij phonehouse. Krijg hem alleen niet morgen binnen, omdat ik nummerbehoud had gedaan kan het dus 10 dagen duren. Hopen dat ik hem heb voor oudjaarsdag.
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ziet er nice uit.

    Ik moet ook een nieuwe telefoon, of eigenlijk vooral omdat ik geen abbo heb. Muziek afspelen is niet belangrijk, een beetje een leuke camera wel (dslr neem ik niet zomaar overal mee). Azerty toetsenbord lijkt me ook wel handig (want ik wil dus ook eindeloos internet). Heeft iemand een idee voor welke telefoon + welk abonnement?
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de diamond en ben er nog steeds verliefd op.
    Je hebt even de tijd nodig voordat je weet hoe je er mee moet spelen maar dan is het ook gelijk een godsgeschenk.
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Krijg hem dinsdag binnen, hoop dat hij mij ook bevalt. Hoeveel kan je per maand uitgeven Henrive?
     
  13. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je toch de black edition ipv white gekozen?

    iig veel plezier er mee (als je software wil of andere ugh ugh 'dingen') pm me ;)
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Sure ;)

    En ja, ze hadden de witte niet binnen gekregen, en zouden ze ook niet meer krijgen ook. Stelletje ezels......... dus toen dacht ik fuck it neem de zwarte wel.
     
  15. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook te twijfelen om een Diamond te kopen. Alleen nu hoor ik dat bijv. de batterij heel snel leeg gaat en dat de telefoon erg traag is. Is dit zo?
    Verder is er ook nog de PRO versie, deze telefoon is wel wat duurder. Is dat het waard om voor de PRO te kiezen?
    Maar het wordt zeker een HTC Touch Diamond of een PRO.
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij gaat de batterij vrij snel leeg wanneer je GPS gebruikt. Volgens mij wordt er ook gewerkt of is er al een betere batterij uit. langzaam weet ik niet maar ik weet wel dat er super snelle software te downloaden is.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Batterij gaat bij mij ongeveer 2 a 3 dagen mee al heb ik mijn Diamond wel s'nachts uitstaan. Als je veel filmpjes kijkt of internet moet je hem denk ik wel dagelijks opladen. Opstarten van de Diamond duurt vrij lang en ook gewoon kan hij nog wel eens erg sloom worden maar er zijn genoeg programmas te vinden waardoor de Diamond echt een stuk sneller wordt
     
  18. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    als je de nieuwste (laatste) software installeert is de diamond echt niet traag hoor (hier niet) en de progamma's die er zijn voor de diamond dat worden er ook steeds meer :)
     
  19. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn huidige Vodafone 22,50 abo opzeggen en dan verlengen met een Hi 20 abo icm de SE C905. Nu vraag ik me alleen af waar en hoe ik dit het goedkoopste kan doen?
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina