Vuurwerk 2008/2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Centurion, 6 sep 2008.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als je er ouder uitziet dan je bent dan kan het :)

2. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    x2 Ik had het een paar weken terug na post op dit forum zelfs.
    Nu hebben ze het bevel van binnentreding een dag later als de huiszoeking zelf, dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren aangezien ze dus eigelijk illegaal naar binnen gegaan zijn en het vuurwerk meegenomen hebben. Zou wel chill zijn als ik dus geen boete krijg omdat hun niet binnen mochten komen ofzo\o/

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    90% daarvan is legaal. Zonde van hun tijd om al die moeite te doen daarvoor zou je zeggen.

Politie heeft zijn handen er vol aan als ik dit zo lees. Hoorde net op MSN dat een vriend van me precies hetzelfde had meegemaakt. Alleen is hij waarschijnlijk wel wat verder van huis gezien de hoeveelheid.

Vind het goed dat ze er zo sterk op controleren, alleen de manier waarop daar valt over te discussieren.

Voor mij trouwens weer geen vuurwerk dit jaar. Tweede jaar zonder nu. Sinds kinds af aan om 7 uur al buiten en de rest van de dag met een hele groep door de wijk maar vorig jaar vond ik het wel best geweest en ook dit jaar loop ik er niet echt meer warm voor. Daarnaast wordt het steeds duurder en de kwaliteit (inhoud) wordt slechter imo.

Iedereen alvast veel fun gewenst morgen en denk voor een ander ;) En als laatste: Niet strijken!
    Moest het toch even kwijt sinds ik 2 jaar terug met een gast stond te praten die terwijl bezig was en het dus ontplofte. Hij heeft echter mazzel gehad want het is er nog aangezet maar strijken is, in mijn ogen, het meest domme wat je kan doen. Als je zo nodig wat meer wilt afsteken (want het tegenhouden ervan werkt toch niet in mijn ogen), doe het dan met een beetje verstand.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, had voorgaande jaren ook altijd erg veel, nu zit ik hier ook met een paar pakken nitraten, paar pijlen, potten, thats it :p

Morgen maar gaan zoeken naar meer op zolder, ligt vast wel wat :+

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vertrek hier zo dadelijk. Iedereen veel plezier met het knallen! :thumbs:

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Afsteken maar!

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Tja, weer 1 gepakt.
    Het is voor mij de reden om geen foto's meer op internet te plaatsen.
    Heb dan ook alles weggehaald (denk ik :cool: )

Verder veel plezier!
    Kijken of een zink nu omhoog komt in de kou :+

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoor al wel een stuk of 10 mensen met carbid schieten hier. Zijn om 8 uur vanmorgen al begonnen :{

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het is echt ontzettend rustig hier. Elke jaar waren we met een grote groep hier uit de buurt en een aantal daarvan en ik zijn vorig jaar gestopt en veel ervan ook dit jaar. Dus af en toe hoor ik nog een knal maar meer ook niet. Ben benieuwd hoe het dan vanavond is met het sier, niet dat er veel te zien is door de mist maar dan nog :+

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons is het eigenlijk ook wel rustig, sowieso vergeleken met een paar jaar geleden, maar toen was het ook echt leuk 8) Maar als je iets bij ons hoort, hoor je het ook écht :cool:

11. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, wat een tijd/geld verspilling. Ik had voor 15 euro gekocht. Net wat rotjes afgestoken. Verveelde me dood. Alleen Shock was wel grappig.

12. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Carbid <3

Jammer genoeg heeft me pa vorig jaar gehoorletsel opgelopen door carbid, dus dit jaar geen carbid meer voor mij.

13. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Wel een beetje dom, maargoed. Heb al heel erg lang niks meer in de winkel gekocht van vuurwerk, dus:

Kun je nu nog vuurwerk kopen? Of alleen nog maar afhalen als je al een bestelling hebt geplaatst?

14. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    bij ons in de buurt is er meer afgestoken laatste week als dat het nu is

t is echt rustig

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan vaak alleen als ze nog wat over hebben.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hoe dom kun jij zijn? Ik vind het echt knap hoe jezelf 4x in 1 zin kan tegenspreken.

17. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat ik dacht dat het wel leuk zou zijn omdat het vorig jaar best leuk was en daarom had ik voor 15 euro gekocht en nu vind ik het saaier dan vorig jaar.

Enuh btw. Is zon reactie dan meteen nodig?

Laatst bewerkt: 31 dec 2008
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee, maar wel leuk.

19. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Doet Tyrant altijd, mensen afzeiken -_-

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Na vele jaren zonder vuurwerk heb ik vanmorgen toch maar wat in huis gehaald.
    Vond € 14,15 meer dan voldoende.

Deel Deze Pagina