Ik had wat Pro-Line potten M'n broertje een pakket Waren niet bij elkaar aangezien hij het nog thuis doet maar dat van mij zag d'r goed uit en van hem ook.. geen kutspul iig.. wel prijzig helaas.
True, ik verbaas me er elk jaar weer over hoe het kan dat iedereen denkt dat ze de laatste dag van het jaar alles kunnen maken. Gewone jongens die normaal nooit iets kwaads doen, en totaal niet vandalistisch aangelegd zijn, gaan de 31e de straten op om prullenbakken te mollen. Dit zijn dan nog de onschuldige incidenten. Mensen die normaal wel een klein beetje moeilijke kids zijn, gaan helemaal uit hun pan. Steek een school in de fik, richt je lawinepijl op een ambulancebroeder.. Ik snap het allemaal niet, er is totaal geen remming meer, voor de meeste gelden de normale normen en waarden 364 dagen per jaar, maar die ene dag vergeten ze alles.
das lastig met een schrikkeljaar nee maar snap het wel, hier zie je ook de meest normale jochies opeens prullenbakke in de fik steken en rotjes op honden gooien enzo. Echt belachelijk hoe opgefockt mensen dan worden
jonge ik schiet niet op iedereen die langs komt ofzo.. ik en een vriend van mij steken gewoon de rom. kaars tegelijk aan en gaan dan vanaf een afstandje op elkaar schieten, en ik heb echt wel kogels op mijn huid gehad en je voelt er bijna niks van.
En dat verbaast mij ook. Ik vraag het me altijd af, Kom het door de drank of zijn ze nou echt zo dom.
Bij mijn buurt was het dit jaar veel stiller dan anders Vorig jaar waren er in mijn buurt een stel chinezen met heel mooi vuurwerk, een groepje met redelijk mooi vuurwerk en nog een ander groepje met heel mooi vuurwerk die er dit jaar allemaal niet waren Maar ik had samen met mijn neef wel redelijk mooi vuurwerk voor €102,90\o/ En we kregen omdat we het hadden besteld ook nog een vuurpijlen pakket t.w.v. €30,- er bij\o/
Nou dat was de jaarwisseling dan weer. Voor mij is de lol er een beetje af merk ik wel, volgend jaar wordt het in ieder geval niet meer voor 850 euro wegknallen.
Giga's zijn qua omvang ongeveer gelijk aan een cola blikje toch? Supervlinders zijn een slag kleiner.
Ja die steek ik af en geef ik vervolgens aan mijn neefje om weg te gooien Zelfs Shells zijn, mits met de juiste voorbereidingen en kennis, veilig. Ik gooi niet naar anderen met vuurwerk. Kelere gast, heb je nog foto's? Klopt, supers zijn ongeveer zo lang als je handpalm, alleen niet zo heel dik.
ach die romeinse kaarsen halen vrij weinig uit als je een zonnebril of gewoon een bril op hebt, ja tenzij je net je kleren in olie geweekt hebt en dan doodleuk een gevechtje gaat doen. maarja, die Chooet nitraten gaan HARD , die zijn echt gaaf. koelkast op de stort mee kapot gemaakt
Gewoon GEEN vuurwerk op elkaar richten. Slaat als een lul op een drumstel. Dadelijk schiet je iemand z'n oog naar de klote. Of z'n klote in z'n oog, dat kan ook nog is. Mik die Romeinse Kaars maar is op je huid, dan piep je wel anders. Heb dit jaar trouwens wel van m'n eigen mat een stel van die rotjes op me koude oor gehad, da's pijnlijk
Alsof er wat valt te mikken... Het gaat erom dat het gevaarlijk is, en dat het in je oog kán komen. Dat heeft niks met mikken te maken, ei. Ik kreeg trouwens nog zo'n Shock op me gevuurd op weg naar de discotheek, te lame.