en dan nog het feit dat de wetenschap alleen maar onderzoekt naar leven zoals wij dat kennen maar misschien leven "het" wel van sterrenstof of vloeibaar gesteente ik weet het het klinkt misschien grappig maar een boom leeft ook van onze uitgeademde c02 en een vis kan ook zuurstof halen uit water
en als ik de grote onderzoeken heb gevolgd dan is tot nu toe alleen maar gekeken naar water en/of een dampkring en of dat daardoor ook zuurstof genoeg is
dus mijn conclusie is dat wij hier nog niet klaar zijn voor buitenaards leven simpelweg denk ik omdat wij alleen maar zoeken naar of wij de mens er kunnen leven
pyramide's zijn ook nooit verklaard net als stonehenge
en area 51 ? er zijn altijd wel vreemde ufo's gezien en zelfs bewijzen dat ze neergestort zijn maar alles verdwijnt daar in dat area 51 en men hoort er nooit meer wat van maar het is wel vreemd dat de americanen zoiets hebben en dat heel de wereld dat weet maar ik hoor nooit iets erover in europa dat wij zoiets hebben terloops weleens vreemde lichte aan de hemel maar nooit dat er aliens gecrasht zouden zijn of houden wij het als europa beter geheim?
maar ik weet zeker dat er meer moet zijn als alleen deze aardkloot
Laatst bewerkt: 7 dec 2008