Appartement gekocht, hoe zou jij die inrichten??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door egelhunter, 4 jan 2009.

1. GamerJensen

GamerJensen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen pak de sims uit de kast. Bouw je appartement na en ga kijken hoe je hem inricht:9

2. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort komt sims 3 ook nog dan kan je het in ubergraphics zien:emo:

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    haha nou nee die tijd van de sims heb ik al 5 jaar geleden afgesloten.

Maar mn idee gaat nu uit van deze schets.

Denk alleen dat de afstand tussen de tv en de bank te groot is. Dus misschien toch in het midden een hoekbank.

4. Remco

Remco Guest

Afstand bank - TV 2meter, max.:cool:

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    5 meter is inderdaad vrij ver. Of je moet even 3000 uit je portemonnee halen en bij de mediamarkt kijken hoe groot je kan vinden voor dat geld :+

Zelf ben ik wel fan van een hoekbank.

Ik vind het overigens een erg toffe space die je hebt gevonden. Begane grond met tuintje ook nog. :thumbs: Overigens, wil je avondeten doen aan het barretje?

Laatst bewerkt: 4 jan 2009
  6. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    Idd niet echt slim van me. Kan veel meer met die ruimte doen zoals een extra tafel neerplanten. Of een buro voor mn pc. En als het allemaal wat krap is dat is niet erg. Ik heb geen wii waarvoor ik veel ruimte nodig heb. Maargoed hier mn nieuwe schets.

Ps: avondeten... ja als je alleen bent doe je dat toch voor de tv denk ik. En tja een pilsje drinken met vrienden doe je ook op de bank. Maargoed moet natuurlijk meer plaats hebben om te zitten als alleen de bank dus ga denk ik voor de bar en een tafel met stoelen.

Laatst bewerkt: 4 jan 2009
  7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    En voor formelere gelegenheden kan je altijd nog de tafel draaien of nie dan :+

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oh verrek een koelkast is ook wel handig ja, haha.
    Maar dat kan natuurlijk niet ten koste gaan van de vis he :mad:

:+

Trouwens ik wil ook zo'n mooie ruimte:9 kost dat?

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooie ruimte heh (en ik had het ook al gevraagd sneaky O-)). Klinkt echt heerlijk. Eer ik het huis uit wil/kan zal dat wel helemaal niet meer mogelijk zijn :x

10. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49

nou voor degene die het graag willen weten. 135.000 euro vrij op naam. Maar dat is voor de standaardoplevering (dus de badkamer en het kookeiland). Voor de keuken heb je een stelpost van 1000 euro. Dusja dan komt er nog wat bij met de grotere keuken die ik wil. De extra muren zijn ook voor jezelf. Maargoed dat kan ik allemaal zelf doen. Heb een handige familie. Het is nieuwbouw en is pas eind van het jaar klaar dus kan nog ff sparen.

Maargoed hier mn nieuwe schets.

11. Remco

Remco Guest

Vind ik nog best prijzig, welke regio is dat? Want hier in Woudenberg heb je voor 450 E de maand een complete rijtjeswoning, dan woon je alleen in een gehucht, maar voor de rest..:cool:

12. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :lol:

Je moet alleen met je tv even kijken hoever je er inderdaad vanaf kan gaan zitten, weet niet hoe groot hij is maar naar mijn eten is de ideale kijkafstand minimaal 6x de beeldhoogte en maximaal 8x de beeldhoogte.

En in de hal, ik weet niet of het misschien mooier is al je daar een deur maakt, scheelt ook veel kou ivm de voordeur lijkt me.
    Daarnaast kijk je anders direct naar binnen ;)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dit ziet er al een stuk beter uit. Dat aquarium zou ik alleen echt ergens anders plaatsen. Lijkt me dat je dan een zeer beperkte doorloopruimte creëert waar ik me erg aan zou irriteren. Je zou kunnen kijken of het Aquarium niet in dat hoekje naast de tafel past? Schuif je die een stukje op. Of misschien op de plek van/op/in de kast in de kamer. En dat idee van Slaatje B is ook nog niet zo gek. Muren en deuren laten alleen wel de ruimte kleiner lijken.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet beter de keuken doen naast de badkamer? Waar nu de kast e.d. staan?

15. JeePee

JeePee Guest

Let wel op dat je nu vaak tegen de achterkant van het bankstel aan kijkt. Persoonlijk vind ik het toch mooier als je de bank zo plaatst dat de achterkant zo min mogelijk zichtbaar is.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Daar heb je sidetables voor.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wolvega: 2 onder 1 kap met garage -> €400 :+

Maar die bank moet je niet in het midden van de kamer zetten, koop dan een TV van 2m dan kan je er wel 5m vanaf zitten 8)

18. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    idd dat kan kloppen. Maar dan zit je gehuurd. Maar ik heb een koopwoning. Huren vind ik weggegooid geld. Hier heb je ook wel een huurwoning voor 450 euro in de maand.

Dit is in regio Boxmeer. Hier is echt alles heel erg duur. Er staan hier appartementen te koop van bijna 200.000 euro van 70m2. Ook wel rijtjeshuizen in een gehucht van 200.000 daar niet van. Maarja dat kan ik niet betalen alleen. Dusja zoek maar eens een woning van 135.000 euro... daar koop je echt niks voor tegenwoordig. Dus dit was een kans die ik gelijk gepakt heb.

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Een aflossingvrije hypotheek is tegenwoordig geen weggegooid geld?

Een flinke overwaarde creëer je niet zo makkelijk met een flatje.
    Het blijft natuurlijk een afweging en het is afhankelijk van je situatie.

Verder een leuke flat :) En met die aquarium op een andere plek is het imo af.

20. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    Scheelt dat ik een spaarhypotheek heb.

En het is een appartementencomplex met 43 appartementen. Dus geen flat. Nieuwbouw brengt altijd meer op. Maarja dat is iets waar ik me totaal nog niet druk over kan maken. Laat ze maar eerst gaan bouwen.

Deel Deze Pagina