Gisteren sinds lange tijd weer es offline gespeeld tegen een maat van me. 4 wedstrijden, ik 4x Aston Villa. Hij Arsenal, Arsenal, Liverpool, Liverpool. Allemaal zonder Adidas Update, alleen de laatste wedstrijd geactiveerd (damn, wat zijn Gerrard, Keane en Kuyt goed).
Eerste wedstrijd was spannend, 0-1 voor hem, 1-1. Hij maakt 1-2 maar in de 80e minuut scoor ik de 2-2. Daarna maak ik in de 87e minuut de 3-2 met Agbonlahor. Ik gaf teveel ruimte weg elke keer, dekte verkeerd, niet met L2 maar gewoon alleen op X drukken. Dus teveel happen en v. Persie is daar meester in.
Daarna ik hem met 4-0 verslagen. 1 kans weggegeven ongeveer, verder de wedstrijd gedomineerd.
Daarna met 3-1 gewonnen en nog een keer met 2-1. Als ik online tegen hem speel heb ik veel meer moeite met het winnen van wedstrijden. Ik denk dat het door het ranked gebeuren komt, de wedstrijden tellen dan ook echt mee en dat legt een soort van druk op mijn schouders denk ik.
2-1 was wel leuk, ik maakte rond de 10e minuut de 1-0. Hij helemaal blij met de 1-1 in de 85e minuut. Daarna vanaf de aftrap heerlijk combinerend en de 2-1 erin geknald
, hij was best over de zeik.
Ervaren jullie dit ook?
Dat je voor je gevoel een wedstrijd anders benaderd als je ranked speelt? Ik wil dit proberen te vermijden, want unranked speel ik vaak stukken beter en vloeiender.
Klik om te vergroten...