1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kom in de buurt van jou skillpoints: 632

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb maar 20 wedstrijden gespeeld en jij heel veel :p
    Je bent nu tog lvl 2 of 3 ?
    Nog maar 600 puntjes en dan in Leaderboards :D

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Level 2 :9 Met heel veel bedoel je 180 XD
    Maarja boeiend zolang ik maar levels hoger kom.
    Kreeg er eerst ook helemaal geen skillpoints bij en nu dus wel :D
    En ik moet nog 1100 :9
    Morgen heb ik er vast wel in de 1000
    Maar ik ga later

Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs mijn vader van 53 heeft 600 skill points.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is leuk voor je vader :thumbs:

6. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig nu nog in de rankings, ook na de update :) Laatste pot net met Aston Villa van Man Utd gewonnen met live update :p Raar eigenlijk, met Aston Villa heb ik volgens mij meer gewonnen van Man Utd dan verloren... Goed 4-4-2 systeem erin gooien :)

7. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook! blijkbaar 2 profielen aangemaakt |:- Echt stom want ik zie ook geen updates op mijn persoonlijke pagina en volgens mij heeft ook echt niemand anders dit probleem?! Je account verwijderen of resetten kan volgens mij ook al niet, is er uberhaupt wel account management?!=(

http://www.eafootballworld.com/en_GB/profile/6277928

klote zooi... :mad:

8. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie gewoon je gehele profiel hoor, incl. laatste wedstrijden die je met Fiorentina hebt gespeeld.

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Heb revanche kunnen nemen op Pro Evo. Was een hele spannende spot weer. Ik domineerde eigenlijk de 1e helft maar kwam toch 2-0 achter omdat hij al zijn kansen benutte.

Daarna op vechtlust proberen er nog iets van te maken. 2e helft was gelijkwaardig maar nu was ik wel wat gelukkig in de afronding. Dat resulteerde in de 2-2 laat in de wedstrijd.

Toen kwam weer een fase waarin ik het leek te verprutsen. Ik kreeg van de 85e t/m 94e minuut ongeveer 4 kansen. 1tje belandde op de paal, en de rest schoot ik tegen Valdes aan.

In de verlenging kwam dan toch de verlossing met een droog schot van buiten de zestien.

Altijd leuk om je tegen te komen, Pro evo :)

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zijn altijd leuke wedstrijden ik kwam echt met geluk op 2-0 voorsprong want ik was teleurgesteld hoe ik speelde en in de 2de helft maakte je verdiend gelijk.Ik geef zoiets niet graag toe maar ik heb verdiend verloren *)

Juist tegen iemand verloren die 200ste in de ranking staat 4-1 onderuit ik speelde sterk maar het laaste kwartier kreeg ik 4 doelpunten tegen van Torres die echt wel supersnel is.Jammer ik was sterk bezig vandaag met een streak van 12 wedstrijden gewonnen.En op het einde van de dag verlies ik 2 keer,ik sta nu 714de.Morgen er opnieuw tegen aan

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren sinds lange tijd weer es offline gespeeld tegen een maat van me. 4 wedstrijden, ik 4x Aston Villa. Hij Arsenal, Arsenal, Liverpool, Liverpool. Allemaal zonder Adidas Update, alleen de laatste wedstrijd geactiveerd (damn, wat zijn Gerrard, Keane en Kuyt goed).

Eerste wedstrijd was spannend, 0-1 voor hem, 1-1. Hij maakt 1-2 maar in de 80e minuut scoor ik de 2-2. Daarna maak ik in de 87e minuut de 3-2 met Agbonlahor. Ik gaf teveel ruimte weg elke keer, dekte verkeerd, niet met L2 maar gewoon alleen op X drukken. Dus teveel happen en v. Persie is daar meester in.

Daarna ik hem met 4-0 verslagen. 1 kans weggegeven ongeveer, verder de wedstrijd gedomineerd.

Daarna met 3-1 gewonnen en nog een keer met 2-1. Als ik online tegen hem speel heb ik veel meer moeite met het winnen van wedstrijden. Ik denk dat het door het ranked gebeuren komt, de wedstrijden tellen dan ook echt mee en dat legt een soort van druk op mijn schouders denk ik.

2-1 was wel leuk, ik maakte rond de 10e minuut de 1-0. Hij helemaal blij met de 1-1 in de 85e minuut. Daarna vanaf de aftrap heerlijk combinerend en de 2-1 erin geknald :lol:, hij was best over de zeik.

Ervaren jullie dit ook? Dat je voor je gevoel een wedstrijd anders benaderd als je ranked speelt? Ik wil dit proberen te vermijden, want unranked speel ik vaak stukken beter en vloeiender.

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb dat vooral als ik achter sta dan denk ik van nu gaat mijn tegenstander tijd winnen en daar heb ik schrik voor.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geweldig PRO EVO... "daar heb ik schrik voor"

Cracks me up everytime.

Maargoed, ik wil een keertje tegen jou spelen. Het liefst s'avonds want overdag moet ik "werken" :lol: Geef me maar een PM'tje.

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speel om te winnen en als ze dan tijd gaan winnen omdat ze voorstaan word ik toch wel boos.Ik haat dat gewoon speel gewoon en toon dat je het kunt

15. Nethris

Nethris Guest

Hond uitlaten, en vandaag poging om mijn streak te verbeteren.
    (Nog niet gebeurt, had verloren bij de 17)

Ik begin zo dadelijk met 4 wins.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En jullie zijn al uit school? :eek:
    Naja ik heb net 1 potje verloren en 1 gewonnen :9

Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oh nee, haha. Het gaat mij er niet om hoe je speelt maar om het zinnetje : "daar heb ik schrik van". Vind ik grappig :)

Maar wil nog steeds eens tegen jou en Viktortje.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    \o/ \o/

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    LOL! Ja oké, owned dan maar.

ACHIEVEMENT UNLOCKED : Slapped in the face by own Joke

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ownde je niet ik verbeterde het alleen maar. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina