Dacht al dat je me niet begreep.
Je gaat via de TRAP de ruimte in WAAR de Suprise Kist staat. Meestal heeft een buddy de Flamethrower en die burst zombies INDERDAAD NIET GELIJK dood. Hij vlamt dan de trap op, ze komen naar beneden en na een seconde of 1~2 vallen ze door neer voor zijn voeten. Bij Wave 18~22 krijgt hij hulp van iemand. Zal het PROBEREN te beschrijven voor je;
Wave 0~8 :
4 man in de start-kamer. Wacht tot je genoeg geld hebt en ga dan via de trappen naar de andere kamer, laat de deur DICHT.
Wapen-set :
Standaard wapen, pistool of een M1A1 Carbine
Wave 9~20 :
* Ga alvast GOKKEN naar een GOED wapen en doe zo LANG mogelijk met je primair geweer.
1 man op de trap, soms 2 als de FlameThrower oververhit is. Iedereen zal dan een wapen in de range van : Heavy Machine Gun, FlameThrower ( 1 persoon ), Double Barreled Shotgun of een Raygun moeten hebben.
Wapenset :
Standaard wapen, na Wave 15 overschakelen naar andere zoals de Magnum, Shotgun of Machine Gun. Heavy Machine Gun kan OOK maar is zonde van de munitie
Wave 20~30
2 mensen die de trap bewaken. 2 mensen die de ramen / muur in de gaten houden gebruik altijd een "lokaasje" die de power-ups oppakt. Als je tussen deze waves geen Max Ammo of "Bomb" ( de powerup die zombies laat verbranden ) dan hang je al vrij snel.
Wapenset :
Heavy Machine Guns, Shotguns, Magnun of de Raygun. Heavy Machine Gun en Raygun zijn ideale combinatie
Wave 30~40
*Let OP dat je dit keer WAPENS moet hebben die SNEL zijn. Shotguns e.d helpen niet meer.
Bij deze wave 30~40 gaat de beste speler zich bemoeien met de ramen en heb je 3 spelers die de trap bewaken. Als de zombies grotendeels via de ramen komen kan je weer op 2 / 2 gaan spelen. Dus 2 man op de ramen, 2 op de trap. Je kan via Party / Gamechat makkelijk om hulp roepen.
Wapenset :
Heavy Machine Guns zijn dit keer NODIG! Een Raygun die eerder gepakt is kan ook uitkomst bieden als je met z'n 2'en bent
Wave 40~44
Hier is het bijna ieder voor zich omdat de zombies niet te stoppen zijn, heel veel schoten van je Heavy Machine Gun en een paar knallen van je RayGun stopt 1 zombie.
Wapenset :
Alles wat je kan pakken. Heavy Machine Guns zijn HEEL HARD NODIG!
Zoals ik al zei, het is niet onmogelijk en wil het zelfs met jou en 2 van mijn buddies gaan proberen ALS je een keer tijd hebt. Het is ons na 4 á 5 keer gelukt.
Spijt me zeer, maar als ik toch GAME-OVER zie met onderin beeld Wave 44 dan weet ik dat ik gelijk heb
[EDIT]
Nee, heb geen 2x Full HD scherm. Ikzelf heb er 1 en die maat heeft er één. Zoveel geld heb ik nou OOK weer niet. Zo'n TV op de achterbank van de auto gaat makkelijk hoor. We zijn overigens allemaal 20+ jaar. Ik zeg het alvast maar voordat je begint te mekkeren dat ik of hun geen rijbewijs hebben.
Laatst bewerkt: 7 jan 2009