Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    LOL! Mafkees. Ik ga het ECHT niet doen, heb er de tijd jammer genoeg niet meer voor.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hehehe mafkees :mad: :p. Nah kijk ik heb ook niet alle tijd van de wereld om te gamen, maar speel laatste maanden bijna niets anders dan COD. Net ook vakantie gehad 2 weken dus extra tijd gehad.

    Heb nu 3 dagen en 4 uur erop zitten in cod dus nog niet extreem veel gemiddeld 1,5 uur per dag sinds de release :). En dan heb ik ook nog eens in de vakantie paar dagen gespeeld heel de dag door.

    Gelukkig is prestige ook een keuze. :D
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dus jij hebt 2 Full HD schermen thuis staan....of beweer je dat iemand hem mee genomen heeft?

    Verder hoef je geen betere wapens te halen want die heb je dan al lang......flamerthrower bursten? Lol dat maakt geen reet uit de zombies lopen gewoon nog 2 seconde door. Hoe je het doet maakt geen reet uit ze gaan gewoon niet meteen dood. NOOIT met de flamethrower.

    Als ik die kamer open maak komen de zombies gewoon random hoor. Dus niet bijna alles van de trap. De ene keer wel en een minuut later komen ze allemaal door de ramen/muur naar binnen.

    Ik heb ook nog op gamefaqs gevraagd en iedereen daar zei ook al dat het niet kon....
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dacht al dat je me niet begreep.

    Je gaat via de TRAP de ruimte in WAAR de Suprise Kist staat. Meestal heeft een buddy de Flamethrower en die burst zombies INDERDAAD NIET GELIJK dood. Hij vlamt dan de trap op, ze komen naar beneden en na een seconde of 1~2 vallen ze door neer voor zijn voeten. Bij Wave 18~22 krijgt hij hulp van iemand. Zal het PROBEREN te beschrijven voor je;

    Wave 0~8 :
    4 man in de start-kamer. Wacht tot je genoeg geld hebt en ga dan via de trappen naar de andere kamer, laat de deur DICHT.
    Wapen-set :
    Standaard wapen, pistool of een M1A1 Carbine

    Wave 9~20 :
    * Ga alvast GOKKEN naar een GOED wapen en doe zo LANG mogelijk met je primair geweer.

    1 man op de trap, soms 2 als de FlameThrower oververhit is. Iedereen zal dan een wapen in de range van : Heavy Machine Gun, FlameThrower ( 1 persoon ), Double Barreled Shotgun of een Raygun moeten hebben.
    Wapenset :
    Standaard wapen, na Wave 15 overschakelen naar andere zoals de Magnum, Shotgun of Machine Gun. Heavy Machine Gun kan OOK maar is zonde van de munitie


    Wave 20~30
    2 mensen die de trap bewaken. 2 mensen die de ramen / muur in de gaten houden gebruik altijd een "lokaasje" die de power-ups oppakt. Als je tussen deze waves geen Max Ammo of "Bomb" ( de powerup die zombies laat verbranden ) dan hang je al vrij snel.
    Wapenset :
    Heavy Machine Guns, Shotguns, Magnun of de Raygun. Heavy Machine Gun en Raygun zijn ideale combinatie

    Wave 30~40
    *Let OP dat je dit keer WAPENS moet hebben die SNEL zijn. Shotguns e.d helpen niet meer.

    Bij deze wave 30~40 gaat de beste speler zich bemoeien met de ramen en heb je 3 spelers die de trap bewaken. Als de zombies grotendeels via de ramen komen kan je weer op 2 / 2 gaan spelen. Dus 2 man op de ramen, 2 op de trap. Je kan via Party / Gamechat makkelijk om hulp roepen.
    Wapenset :
    Heavy Machine Guns zijn dit keer NODIG! Een Raygun die eerder gepakt is kan ook uitkomst bieden als je met z'n 2'en bent

    Wave 40~44
    Hier is het bijna ieder voor zich omdat de zombies niet te stoppen zijn, heel veel schoten van je Heavy Machine Gun en een paar knallen van je RayGun stopt 1 zombie.
    Wapenset :
    Alles wat je kan pakken. Heavy Machine Guns zijn HEEL HARD NODIG!

    Zoals ik al zei, het is niet onmogelijk en wil het zelfs met jou en 2 van mijn buddies gaan proberen ALS je een keer tijd hebt. Het is ons na 4 á 5 keer gelukt.

    Spijt me zeer, maar als ik toch GAME-OVER zie met onderin beeld Wave 44 dan weet ik dat ik gelijk heb :)

    [EDIT]
    Nee, heb geen 2x Full HD scherm. Ikzelf heb er 1 en die maat heeft er één. Zoveel geld heb ik nou OOK weer niet. Zo'n TV op de achterbank van de auto gaat makkelijk hoor. We zijn overigens allemaal 20+ jaar. Ik zeg het alvast maar voordat je begint te mekkeren dat ik of hun geen rijbewijs hebben.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  5. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Net ff een Campaign potje gespeeld met wat Engelse badkids,was wel grappig ze zeiken echt heel irritant. Blijft ook leuk om ze te ownen!
     
  6. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erover na te denken om dit te gaan spelen, aangezien gow 2 meer lag of war is. Hoe zit het met de lag in dit spel, met volle games? En een grote community?
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen lag, zijn mijn ervaringen :)

    En een hele grote community :D

    Geweldige game, als je CoD 4 leuk vond, vind je dit zeker beter <3
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat is niet helemaal waar. Ik vind CoD 4 veel beter! Maar dat is mijn mening hea.
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, oke, dat is inderdaad een kwestie van mening :)
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    De mappen en wapens vind ik beter maar cod 5 is zeker niet slecht maar niks nieuws
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat word er meer gespeeld? deel 4 of 5 op dit moment?
     
  12. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het online maar erg moeilijk. Je moet echt snel handelen, je spawnt en vijanden staan achter je toevallig, soms niet heel erg duidelijk waar de vijand nu is. Moet nog veel oefenen denk ik, maar vind het weinig aan zo wordt steeds gekillt.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind in alle 2 snel mensen
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Volgens de playlists van Live, staat5 boven 4, maar ze worden beide als een dolle gespeeld.

    Inderdaad oefenen baart kunst. Leer de maps kennen. Maar probeer geen DM maar S&D dan spawn je niet tussen de tegenstander en kan je misschien wat beter oefenen / de game uitproberen!
     
  15. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd oefenen. Ik ben pas met cod wow online gaan spelen en had nog geen ervaring met COD online met een controller. Na een paar weekjes savonds wat spelen ben ik inmiddels met Prestige 1 bezig. Gewoon super veel spelen. Team Deathmatch vond ik zelf wel fijn om mee te gaan oefenen. Je staat er dan iig niet alleen voor. S & D is veel te moeilijk. Zitten vaak veel te goede spelers. Zeker voor wanneer je begint. Om de snelheid te leren heb ik veel deathmatch gespeeld en nu speel ik vooral Headquarters. Met zijn allen op 1 doel af en knallen maar. Maar om daar mee te beginnen is het erg druk :thumbs:
     
  16. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke kzal nog wel ff kijken idd.
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ow nog een tip, alhoewel ik het echt uber kut vind begin op core en niet hardcore. Dan ben je niet zo snel dood (de tegenstander natuurlijk ook niet) maar dan heb je wel wat meer tijd!
     
  18. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn jullie levels, Prestige en K/D ratio's ?

    ik ben lvl 42, 1ste prestige en K/D ratio van 1.37
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik ben 3th prestige level 41 k/d van 1.63

    speel alleen maar S&D

    edit//

    Whoei net met beste score van 1000 ingame verbeterd.

    ouwd record:
    [​IMG]

    nieuw record:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb vanavond voor het eerste deze game online gespeeld, vond het echt super! Ben alleen nog erg slecht :lol:! Maja, maar gewoon veel oefenen ;)! Welke wapens raden jullie aan icm welke perks? Heb wel nog lang niet alles unlocked, ben pas level 12 ofzo! Vind zelf de SVT-40 en de Gewehr 43 erg fijn!

    Nog andere vraagje had ik, en komt goed uit dat RVDV die screens heeft gepost. Want ik vroeg me namelijk af wat dat gouden medailletje zeg maar betekent als dat bij iemands GT staat (dat bij het blauwe team iedereen heeft en bij rood maar twee mensen)? En dat blauwe dingetje heb ik nog niet gezien, maar vertel me ook maar alvast wat dat betekent ;)!
    En nog een vraagje, wat is prestige precies?
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina