De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heb liever wielaert dan oleguer om eerlijk te zijn
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Oleguer begon wel geinig maar man wat een drama de afgelopen twee maanden...Allejezus.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zal nog lastig worden om die jongen kwijt te raken, is volgens mij nog een groot verdiener ook..
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Was al bijna vergeten dat Aissati bij Ajax zat. :+
    Hopelijk haalt Ajax nog een middenvelder erbij, want dit schiet dus niet op.. Enige wat we over Aissati lezen sinds hij bij Ajax zit bevat de woorden; 'blessure en terugslag'. |:-
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ook dat Vermaelen een achillespeesblessure had. Hopelijk niet te ernstig. Vond het al opmerkelijk dat Vermaelen dit seizoen nog niet geblesseerd is geraakt(raakt ie namelijk altijd wel) en dan gebeurt het toch. :mad:
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom dan meteen weer een nieuwe middenvelder? Het lijkt wel alsof iedereen volledig is doorgeslagen met dat aankopen doen...

    We hebben voor die positie Sulejmani, Siem De Jong, Emanuelson en Sarpong.
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is ook wel weer zo.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    maar het zijn geen van alleen échte nummer 10's , alleen aissati
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    breedte investeringen hebben geen zin meer, dat heeft ajax de afgelopen 3 jaar al teveel gedaan..
    Ajax heeft geen speler nodig, ook geen Wielaert.
    Misschien moeten ze een speler een kans geven ipv na 3 maanden zeggen dat hij er niks van bakt
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als ze in de breedte investeren is het een mooie kans om de jeugd een kans te geven. Het is goed dat een aantal spelers die niet aan spelen toekomen en niet in de plannen van MvB komen langzaam toch een andere club vinden, Bakir, Delorge zijn al weg. Meer onnodige mensen van de loonlijst halen, zo komen ze ergens anders gewoon aan spelen toe. Die jongens kunnen ergens anders vast van betekenis zijn.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar is Kennedy dan heen? Delorge is inderdaad weg. Voor Rommedahl zou ookal interesse zijn zag ik.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Kennedy is officieel nog niet weg, maar ik meen dat er serieuze interesse was uit Turkije van meerdere clubs
     
  13. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is wel te hopen dat die ****** kennedy oprot bij Ajax!
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ajax heeft echt nog wel een verdediger nodig. Op het middenveld en in de aanval staat het goed. Laat wielaert maar lekker komen en naast oleguer gaan spelen zodat vertongen weer op het middenveld komt te staan!
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik vind Vertongen met Vermaelen prima spelen in de verdediging, daarnaast kan Anito langzaam zijn minuten meepakken. Ik heb wel vertrouwen in die jongen, geef hem een aantal jaar en het zal een sterke speler worden..
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik denk dat je beter Vertongen gewoon in de verdeding moet houden, dan heb je plek op het middenveld voor Enoh/Lindgren

    ---------------- Stekelenburg ----------------
    - VD. Wiel - Vertonghen - Vermaelen - Emanuelson
    ---------------- Enoh --- Gabri ----------------
    -------------------- Aissati --------------------
    ---- Suarez ------- Cvitanich --------- Sulejmani

    Zo zie ik het, al weet ik niet of Aissati als Aanvallende Middenvelder kan spelen en Vertongen centraal achter. Dan oa De Jong speeltijd geven soms in plaats van Enoh, zelfde voor Lindgren. Hangt er allemaal van af hoe iedereen speelt en ook kwa blessures, maar in mijn ogen is dit denk ik het beste voor Ajax vind ik tenminste.
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hou aub op met Emanuelson als linksback :mad:
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Vurnon Anita is 1,66 lang en weegt 63 kilo. Dat is simpelweg te weinig voor een speler die als verdedigende/controlerende middenvelder staat opgesteld.

    Ik zag 'm tegen Slavia Praag spelen en serieus, het leek net of er een 15 jarig jochie over het veld liep te huppelen. IMO komt Anita te veel fysieke kracht tekort.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad, daar word ik ook doodziek van. Dat er nog steeds mensen zijn die dat überhaupt als optie zien. Zelfs als de nood hoog is heb ik liever dat ze daar Schilder ofzo neerzetten.

    En Vertonghen is uitstekend achterin, net als Vermaelen op links. Bovendien verhelp je met Jan achterin ook deels het luxeprobleem op het middenveld. Vind alleen Vd Wiel niet ideaal op rechts, maar Silva kan daar ook nog altijd spelen.
     
  20. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Schilder??!!!:confused:

    Ben je gestoord of zo?!
    Die ****** Schilder hoort bij een club als Heracles. Niet bij Ajax!!!!

    /Mod Dit is nu al de tweede keer dat je je op een dergelijke manier uitlaat vandaag. Aangezien schelden met ziektes en het respectloos behandelen van andere leden absoluut niet is toegestaan, krijg je hier niet alleen een OW voor maar mag je ook even een week iets anders gaan doen. Let vanaf nu ook op je taalgebruik want dit gaat wel heel ver - Cookie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina