[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    misschien heb je de save over een andere eerdere verdere save opgeslagen??

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Lol vandaag stond ik even buiten niks te doen gewoon een beetje om me heen te kijken. Komt er opeens een oude auto aanrijden met twee gozers erin. Opeens stopt de auto en komt er een hoer aanlopen. Haha en die hoer die sleurt die ene gast uit de auto en stapt in en die gozer rijdt zo weg haha:D

Vermaak me nog steeds goed met dit spel. Aantal maanden niet gespeeld maar nu weer opgepakt en voor de 2e keer storyline aan het doen. Hopen dat de uitbreiding wat moois word!

Edit: OMG net een van me meest chaotische momenten meegemaakt.
    Ik rijd in een Viper en rij per ongeluk tegen een Range Rover aan. Ik rijd weg maar nu blijkt dat die Range Rover gast helemaal over de rooien gaat en mij de hele tijd gaat rammen. En opeens ramt hij me keihard tegen een andere Range Rover aan. Ook die wordt pissed en ramt ook tegen me aan. Net een soort botsautootjes werden het. Ik was een soort sandwich soms:p
    Maar ik ga naar mijn huis en parkeer mijn(gestolen)Viper. Dan stappen die twee gasten uit en beginnen me in elkaar te slaan maar de politie ziet het en begint te schieten op die gasten, dan begint een voorbijganger opeens te schieten op die politie:D En ik stap in een andere auto en schud die twee gasten af maar ik heb nu wel politie achter me aan en wat zie ik: een politie die me in mijn Viper achtervolgt haha. Echt dat heb ik nog nooit gezien:p

Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook een keer dat ik in de taxi stapte en met mij ook een hoer.

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wanneer komt die uitbreiding eigenlijk?

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldig is dat he, dat je nu nog gewoon nieuwe dingen tegenkomt. Ook zeer hilarisch als een agentje op een motor stapt. Sowieso...gewoon rondlopen overdag of s'nachts in die game en dan luisteren wat mensen allemaal zeggen, echt geniaal. Sommige types dagen je ook gewoon uit (bikers, ga voor eentje zijn gezicht staan, hij zal een paar keer waarschuwen en daarna gewoon een gevecht met je beginnen).

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet dit game is gaan uitspelen

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben echt zeer benieuwd naar de DLC, hopelijk zijn de missies toch een stukje gevarieerder dan GTA IV. Meer missies zoals de bank overval missie. In de zin van...dat je meerdere dingen moet doen in de missie.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dan wel met checkpoints tussendoor...
    Was voor mij iig ook een grote ergernis bij GTA. Dat als je het verknald dat je bv. dat hele rotstuk van 450 km weer kunt gaan rijden.

Gewoon wat checkpoints tussendoor. Dat is toch niet te veel gevraagd Rockstar?

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik ook :x
    Die story heb ik nog steeds niet gehaald :+

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog maar 36procent en ik heb deze game al van toen die uitkwam

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Huh, heb jij het nou over GTA IV? Ik vind het juist veel beter geworden dan de vorige GTA games. Zodra je een missie verliest kun je met dpad omhoog via je mobieltje zo weer die missie opnieuw starten. Ik kan me niet herinneren dat ik echt hele grote stukken heb moeten rijden in IV. Sowieso vind ik maar weinig missies echt moeilijk.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien ben ik dan slecht. ;)
    Het is iig wel iets waar ik me aan irriteerde. Welke game heeft tegenwoordig nou geen checkpoints? En checkpoints is iets anders dan via je mobiel een missie helemaal opnieuw starten...

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk, en zelfs San Andreas had een Checkpoint bij de laatste missie 8)

En ja, ik irriteerde me er ook wel eens aan, idd.
    Vooral als je dan een missie doet die erg moeilijk is, en waar je moeilijk doorheen bent gekomen, KUT aangereden, wéér opnieuw beginnen :+

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De KillerSwing blijft zo fucking gaaf online hahaha... Heb m'n "mojo" weer gevonden met GTA IV.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    GTA IV was de makkelijkste GTA van alle GTA's, zo easy :eek:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    GTA IV was de enige GTA waarbij ik me de moeite deed om missies te doen, dus heb ik heb geen vergelijkingsmateriaal. :+

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    GTA4 is misschien 'makkelijker', omdat je nu gewoon betere controls hebt, dus als je afgaat, is dat meestal je eigen schuld, omdat je geen gebruik hebt gemaakt van het cover-systeem ofzo.
    Ik ben ook nog steeds bezig met de story-mode, doe lekker rustig aan ermee (iedere dag een paar missies ofzo), maar ik merk dat de game veel LEUKER is dan zijn voorgangers, want het is een heel stuk minder frustrerend. De controls in de oude 3d GTA's waren echt kut.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ben ik het niet mee eens. Binnen een maand had ik San Andreas op 100% uitgespeeld, zonder veel moeite. Wat me daarnaast erg stoorde was dat de politie daar totaal geen uitdaging meer vormde. In deel 4 is het nog wel eens best lastig om je sterren kwijt te raken.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080

Mwah, ik vind het wel handig dat je af en toe gewoon kiki kunt bellen en dan ben je meteen al je sterren kwijt :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina