1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2012 (of 2220), Het einde van deze wereld?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 10 sep 2008.

  1. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Zo ben ik:)


    WAT!!!:mad: Er moet nu meteen wat aan gedaan worden!! IK HAAT kou.
     
  2. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er geen snars van, maar hé ik ben zelf een nuchtere kaaskop, waar niemand naar moet luisteren. Ik vond het zelf wel geinig dat mensen ook dachten dat in 1986 demonen zouden komen. Amerikanen namen dus ontslag en en sloegen voedsel en wapens in om zich te weren tegen de demonen.
     
  3. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    speculeren is leuk :9

    trouwens tupac leeft nog steeds... sippin hennacy in jamaica


    ;)
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Niburu bestaat niet. Meest vergezochte internetverhaal ever.
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Groep 3, mkay :+ (maak zelf ook wel fouten hoor)
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Daar zou ik niet beginnen. Krijg je weer een heel bataljon spellingluie pubers achter je aan ;)
     
  7. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0

    maak er dan ook een reply van -_- je hebt zat mensen die niet eens met een goed accent engels kunnen praten ga dat eerst maar is leren
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Juist,mocht het gaan gebeuren dat die toch op onze snuitjes komt ga ik even bellen met Starfleet.Die regelen dat wel,als ze raak schieten heet dat dan weer.:D
     
  9. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet het einde.............maar een nieuw begin(hopelijk)

    Zou wel mooi zijn als de mensheid eindelijk een keer op z'n plek wordt gezet, toch?

    (oh .....daar hoor ik en mijn gezin ook bij.....mmm)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Er schijnt wel een vulkaan in Yellowstone op uitbarsten te staan die een nucleaire winter kan veroorzaken. Voor de onwetende: Een nucleaire winter houdt in dat er zoveel stofdeeltjes in de atmosfeer vrijkomen dat de zon geblokkeerd wordt. Gevolg is een heel lange tijd van duisternis en kou. Misschien gaat ie in 2012 wel eindelijk uitbarsten. :+

    Veel plezier :p

    Edit: Oh lol, zie net dat het al op de vorige pagina stond.
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep, en sturen ze Bruce Willis in een space shutteltje de ruimte in om de klus in het écht te klaren....:+:b:

    Armageddon II , the real shit....._O_\o/:b:
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nog steeds bang, Dulle?

    Wist je dat dit soort relatief actievere periodes veel vaker voorkomen? Zo hebben we ze in 2007, 2004 en al veel vaker gehad.

    We leven nog steeds!
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij is het allemaal gewoon een publiciteitsstunt om deze film aan de man te brengen...:+

    [yt]5VXa82AuwHU[/yt]

    Eerst maar eens in de bios kijken hoe we dan wel niet wel niet niet wel te onder gaan...
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej is dit net zoiets als in 1999 met jaar 2000 :+

    Ik zie het al voor me!! Fallout 3 real edition !!!

    Omg nu al trailer voor een film in 2012....
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha in 2012? 8) Nee die film gaat 10 juli in de bios draaien, ik zie het nu al voor me allemaal mensen die het in hun broek doen omdat ze deze onzin nog echt geloven ook.

    Was het ook niet zo dat we namelijk met de milleniumwisseling allemaal problemen zouden krijgen? De natuur doet toch wat ze wil, daar is geen precieze datum voor nodig. Daarnaast zou ik dan ook wel graag willen weten wat onze ondergang zou gaan worden, dan kan ik me alvast erop voorbreiden extra zwemvest/zonnebrandcreme kopen ofzo...
     
  17. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat een verhalen allemaal.. Ik denk dat de kans dat er NIKS gebeurt duizenden keren groter is dan dat wel wat gebeurt. ennuh de datum van mijn computer gaat tot 2099 dus er klopt niks van dat 2012 ;)
    Mensen naar een hoger level...? .. neuj, denk dat we helemaal nergens heen gaan en dat ik 22-12-2012 gewoon weer veel te vroeg op moet staan voor een nieuwe dag arbeid. Ondertussen zal ik dan wel de verhalen aan het lezen zijn van iemand die weer een andere dag als einddatum heeft voorspeld.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat denken jullie, zou er na 2012 (als er niets is gebeurd) een kleine babyboom komen? Ik denk van wel.
     
  19. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel, maar dat zal meer te maken hebben dat het weer goed gaat met de economie. Ik verwacht dat weinig mensen wachten met kinderen krijgen tot 2012 om te kijken of de wereld ondergaat of niet..
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    tja ik geloof dit soort dingen niet echt snel maar als we het over de maya's hebben vind ik het altijd nog erg frapant.
    hoe kan een enorm volk zomaar spontaan verdwijnen zonder iets achter te laten.
    een erg apart volk maarja er zijn genoeg datums dat mensen zeggen dat de wereld vergaat, hoe vaak worden er wel niet mensen uit grotten gehaald omdat ze dachten dat de wereld verging?
    over dat van die vulkaan in yellowstone, ik was daar 2 jaar geleden en toen kwam er ook al een of andere zwerver naar mij toe met get out! the volcano is going to errupt! it's the end of the world!
    kort daarna werdt hij mee genomen door de politie uiteraard.
    discovery heeft er ook een soort documentaire/film over gemaakt, uiteindelijk zou de wereld niet vergaan maar er zouden genoeg mensen overlijden enzovoort maar het grootste deel daarvan zou dan in amerika overlijden, wij zitten relatief veilig in ons kikkerlandje :9
     

Deel Deze Pagina