De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien De Kromme?
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha nee,

    Been.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Daar gaan ze op vooruit 8)

    Been gaat pas volgend seizoen naar Feyenoord toe denk ik, die geniet nog het volle respect van NEC en wilt daar Europees nog even kijken wat mogelijk is.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, dan hoop ik voor Feyenoord dat ze een goede interim vinden en na het seizoen Been haalt.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Co Adriaanse hoor je ook al veel, de vraag is natuurlijk wat ze kunnen uitgeven en het belangrijkste is de vraag of een ander het wel beter gaat doen met deze selectie..
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt een domme keuze, weer een weg gegooid jaar.
    En de Kromme lijkt me helemaal geen oplossing.
    Ik ben Ajax fan maar ik vind het jammer hoe die club al 5 jaar aan het kloten is.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zonde. Denk niet dat het aan Verbeek ligt. Maargoed, als het onderlinge vertrouwen pleite is heb je sowieso niets meer om op te bouwen.

    PSV heeft Toivonen binnen, en Kaká heeft de interesse en het bod van Man City weggelachen :thumbs: Dat soort parels moeten voor de Serie A behouden blijven en Manchester City kan lekker de klere krijgen :D
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als ik Been was zou ik bij NEC blijven, hij doet het daar uitstekend. Bij Feyenoord heeft hij niks te zoeken in mijn ogen.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Waarom nu en niet in het begin van de winterstop?
    Vindt het maar een rare beslissing, twee dagen voordat de competitie weer begint.
     
  10. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut bestuur! :mad: Peter Bosz + holmaatjes opflikkeren nou!
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of dit slim is. Als de spelers geen vertrouwen meer hebben in Verbeek hebben ze geen andere keus. Ik hoop nu dat Bosz eindelijk inziet dat hij gefaalt heeft en plaats maakt voor een ander.

    Mario Been zou geweldig zijn, maar ik vraag me af of hij op dit moment wel naar Feyenoord wil. Het is een groot Feyenoorder maar op dit moment zijn er maar weinig trainers die van dit Feyenoord wat kunnen maken. Dus vraag me af of het voor hem wel een slimme keuze is in ze carriere om nu naar Feyenoord te gaan.
    Aan de andere kant kan hij zich onsterfelijk maken bij Feyenoord door de club weer op de rails te krijgen.

    Als ik hem was zou ik gewoon nog lekker bij NEC blijven en later misschien naar zijn grote liefde te gaan.
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat er maar weinig trainers zijn die nu trek hebben in Feyenoord.. Ze kunnen in verhouding niet zo gek veel salaris bieden, ze staan laag, en er is niet zo veel perspectief.. Ik zou het heel dapper vinden als een relatief goede naam nu naar Feyenoord komt.
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog goed nieuws vandaag: Bosz en Jansen zijn ook weg.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar halen ze het geld ineens vandaan om Verbeek af te kopen :+
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Verbeek is zelf opgestapt. ;)
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja dat staat er nu.
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, Verbeek wou niet meer omdat ze spelersgroep hem constant tegenwerkte. Dus hij zei dat hij het niet meer zag zitten en werd op non actief gesteld. Bosz en Jansen waren solidair en gingen mee.

    Vind het schandalig wat de spelers hebben gedaan. Hoe durven ze. Weet zeker dat het legioen dat ook zal laten merken.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]
    Deze vond ik wel geniaal! :+

    Vind het erg jammer, volgens mij deed Verbeek zijn best maar ligt het echt aan de meeste spelers bij Feyenoord.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees ook dat Verbeek vanaf de eerste dag geen eerlijke kans heeft gehad. Best wel gierig dat sommige spelers een trainer gewoon geen kans geven om dat ze 'vermoedelijk' te hard trainen. Zal wel de oude garde zijn.
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wegwezen met al die zeikende spelers. Dan maar helemaal fris beginnen met jeugdspelers. Waarschijnlijk zijn het de oudjes die zeiken(makaay, de cler, v bronckhorst, timmer) Weg wezen met ze, ze presteren zelf geen ene drol en wel lekker dikke salarisen verdienen en zeiken op de trainer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina