Tjaaaaa what can i say man, fucking dope gewoon! DAMN!
Echt, ik ben helemaal geen grote fighting-game fan maar wanneer ik filmpjes van deze game zie....tja...dan weet ik gewoon dat ik die MOET hebben. Ik heb Tekken 3 een kans gegeven en die erna kwam ook..DOA ook eventjes...maar al vrij gauw deden ze me niks meer. Zelfs de nieuwste Soul Calibur wist me niet genoeg te boeien.
Zou het ermee te maken hebben dat ik gewoon herinneringen aan Street Fighter 2 heb? The good 'ol SNES! Die ik als klein ventje samen met m'n broer speelde....wauw wat was dat toen gaaf zeg...de SNES voor sinterklaas met SF2 en Mario World erbij....DAMN! Weet zeker dat het o.a. daardoor komt, en wellicht ook omdat Capcom de gameplay gewoon 100% 2D houd. Al moet ik zeggen....het had me super tof geleken om echt in het 3D te kunnen rondlopen, en om elkaar heen lopen enzo (beetje zoals Naruto op PS maar then again....SF EX3 op PS2 was toch 3D? En niet bepaald echt gelukt....gewaagd en vet van Capcom om dus niet al teveel te veranderen.
Ik moet alleen wel goed gaan oefenen....twee vrienden van mij die echt ongelooflijk grote SF fanaten zijn...ik weet zeker, die klappen me keer op keer neer, daar ga ik keihard van verliezen. Dus oefenen...maar ja...ik heb geen SF game om te oefenen. En helaas geen cent die ik kan spenderen aan de XBLA SF game.
Wel jammer dat de 360 pads NIET draadloos worden...en die voor PS3 wel....ik zou de game ook zo gekocht hebben voor PS3, als mijn vrienden (en broer) een PS3 hadden gehad...maar helaas. Ah well...
Laatst bewerkt: 15 jan 2009