1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen bij bol dus.

2. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ook een mailtje gehad van bol.com Kareem? Dat onze tournements sticks een paar dagen later kwamen. Maakt me verder ook niet zo uit lig er niet wakker van.

3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Nee? Kan je die mail naar me PMen?

4. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    3 nieuwe trailers op www.gamekings.tv

edit;

stonden hier ook al op het forum

Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kan nu niet kijken, maar wat bedoel je met echte? Het zijn toch echt gameplay videos, of vergis ik mij nou?

8. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tourney play door mensen die weten wat ze doen.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die Ultra en Super moves moet je opladen tijdens een gevecht. En zo'n speciale cameravoering heb je volgens mij alleen bij de Ultra moves. Het gewone vechten dat je 90 procent van de tijd aan het doen bent is gewoon 2D net zoals alle andere Street Fighter spellen. Het is gewoon Street Fighter zoals je dat gewend bent, maar dan met hele mooie graphics.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [gt]44421[/gt]
    [gt]44411[/gt]
    [gt]44419[/gt]
    [gt]44417[/gt]
    [gt]44397[/gt]
    [gt]44395[/gt]
    [gt]44393[/gt]

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
  13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn best wel mooie prijzen alleen kun je (nog?) niet kiezen welke controller je krijgt.

Is trouwens de inhoud van de CE hetzelfde als die in Amerika uitkomt?

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Tjaaaaa what can i say man, fucking dope gewoon! DAMN!

Echt, ik ben helemaal geen grote fighting-game fan maar wanneer ik filmpjes van deze game zie....tja...dan weet ik gewoon dat ik die MOET hebben. Ik heb Tekken 3 een kans gegeven en die erna kwam ook..DOA ook eventjes...maar al vrij gauw deden ze me niks meer. Zelfs de nieuwste Soul Calibur wist me niet genoeg te boeien.

Zou het ermee te maken hebben dat ik gewoon herinneringen aan Street Fighter 2 heb? :p The good 'ol SNES! Die ik als klein ventje samen met m'n broer speelde....wauw wat was dat toen gaaf zeg...de SNES voor sinterklaas met SF2 en Mario World erbij....DAMN! Weet zeker dat het o.a. daardoor komt, en wellicht ook omdat Capcom de gameplay gewoon 100% 2D houd. Al moet ik zeggen....het had me super tof geleken om echt in het 3D te kunnen rondlopen, en om elkaar heen lopen enzo (beetje zoals Naruto op PS:cool: maar then again....SF EX3 op PS2 was toch 3D? En niet bepaald echt gelukt....gewaagd en vet van Capcom om dus niet al teveel te veranderen.

Ik moet alleen wel goed gaan oefenen....twee vrienden van mij die echt ongelooflijk grote SF fanaten zijn...ik weet zeker, die klappen me keer op keer neer, daar ga ik keihard van verliezen. Dus oefenen...maar ja...ik heb geen SF game om te oefenen. En helaas geen cent die ik kan spenderen aan de XBLA SF game.

Wel jammer dat de 360 pads NIET draadloos worden...en die voor PS3 wel....ik zou de game ook zo gekocht hebben voor PS3, als mijn vrienden (en broer) een PS3 hadden gehad...maar helaas. Ah well...

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  15. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Beter wired ipv draadloos. Minder kans op input lag.
    Die officiele videos van gametrailers/gamespot/whatever zijn meestal van persleden die maar wat aankloten. Wat ik bedoelde met "echte" gameplay is de gameplay van mensen die het spel op hoog niveau spelen. In die link die ik je gaf zitten veel namen uit de top10 van de wereld.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    inderdaad. Op gamespot is een ontwikkelaar of maker van het spel bezig met een demonstratie bijvoorbeeld. Het lukt hem niet eens een super of ultra move te doen tegen een stilstaand poppetje. Hij moet het gewoon in 2 keer doen. Daarna ander filmpje met andere character en hij doet weer die combo missen

17. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal lulkoek. PR gezwets.

19. JinKazama

JinKazama Chunli's shoe-shiner

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, allemaal hype, ik heb net mijn bestelling voor de winkel de deur uit gedaan en alles was goed bevonden, geen probleem met aantallen of wat dan ook....

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Van wat ik heb gelezen is dat de Europese versie 2 figurines krijgt, inplaats van 1 figurine én de soundtrack, om eerlijk te zijn kan ik de soundtrack ook wel krijgen zonder de CE te kopen...

Iedergeval zou ik de CE voornamelijk dus kopen voor die 2 figurines en die film.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina