[GEZ] Vriendelijke XBW Amerikaan

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop dat dit topic niet gesloten wordt, omdat ik dit anders niet onder de aandacht kan brengen van de paar members die ik nodig heb.

Ik wilde op Amazon.com twee paar schoenen bestellen (waarvan 1 in het bijzonder) waar ik zowat heel internet voor heb afgezocht. Helaas zijn ze echt niet te vinden in shops die naar Nederland verzenden. Nou vroeg ik me af of hier op XBW een member, die in Amerika woont, zo vriendelijk is om mij te helpen. Ik bedoel dan dat ik geld aan jou geef en dat jij de schoenen besteld (of ik op jouw naam en adres - volgens mij zitten hier geen verzendkosten aan verbonden) en dat jij ze daarna naar mij stuurt (en dat ik voor de verzendkosten betaal uiteraard). Het gaat om deze schoenen:

[​IMG][​IMG]

2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me eerlijk gezegd echt af of iemand in de US een xbw account heeft 8)
    Daarnaast vergeet je denk ik ook 1 ding: invoerrechten / douane. Per post is dit nogal "intensief" gecheckt. Maar, succes ;)

3. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Er was volgens mij een XBW-er die in amerika woonde of ernaar verhuisde. Wie dat was weet ik niet...

EDIT: veel suc6 idd

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Die eerste hadden ze toch bij Britain, heb je ze al gemailed/gebeld en ook in andere steden ?

5. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik woon sinds Dec. 2007 in Texas. Invoerrechten hebben geen invloed op kleding en douane checkt misschien 50% van de pakketjes die verzonden worden. Ik verzend & ontvang regelmatig pakketen vol met van alles en nog wat. Een tijd geleden heeft mijn moeder mijn complete DVD collectie (+/- 450 titels) in 5 grote dozen naar me verzonden zonder problemen en extra kosten. Het is gewoon een kwestie van welke eikel er (op het moment dat jouw pakketje langs komt) zit, en in wat voor "mood" hij is. Dus, het versturen is geen enkel probleem.

Dat ben ik :thumbs:

@ Dusky; check hier even. Als het niet lukt is dat jammer. Ik zelf heb er geen intresse in een link te zijn tussen mensen in NL en merchandise in de US. Zoals ik in m'n PM al zei; Good Luck.

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Sluit deze thread maar. Ze hebben de schoenen al niet meer in mijn maat.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Done. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina