[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, ik vind de neus er ook wel stoer uitzien. Van de bovenkant heeft het ook een mooie look.

-Edit-

Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat is wel even anders zeg.
    Moet nog steeds wennen aan nieuwe model en andere banden. Vind met groeven stuk stoerder / minder plastic over komen, maar dat zal wel aan mij liggen.

3. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog niet gezien, maar ik ga ervan uit dat dit filmpje best stoer is:

En nog een vergelijking hoe het zou zijn met een betere achtervleugel:

Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  4. JeePee

JeePee Guest

2008 is inderdaad much better. Vette foto's Mika! Ow zo jammer dat alle flaps op de sidepods en bargdeboards weg zijn. Dat cleane gedoe houd ik totaal niet van. En filmpje is ook wel vet, alleen niet zo dik als die van Alonso in 2005. Die camera was toen een stuk lager geplaatst nog.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vind hem op de achtervleugel na, erg mooi:) In tegenstelling tot JP vind ik al die vleugeltjes overal helemaal niets en ben hier dus erg blij mee:) De voorvleugel ligt wel heel erg laag vind ik. Eens kijken wat er gebeurt met een flinke hobbel..

6. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    met die smalle achtervleugels lijkt het wel of de breedbeeld instelling van de TV niet klopt...

Wat ik alleen ook weer erg triest en lelijk vindt zijn de wieldoppen die Ferrari dus weer gebruikt, weer met van die nep stickers wat een velg moet voorstellen, dat is toch echt geen stijl voor een design merk als Ferrari, diep triest, velgen die niet draaien bij 300 km/u?

pimp die sjit eens in stijl!

7. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij draaien die stickers wel. Het zit immers op de velg en een velg draait, maar pin me er niet op vast.

8. JeePee

JeePee Guest

Nee. Ze zitten niet vast op de velg maar ergens anders, aan de naaf ofzo. In die 'sticker' zit een gleuf die de warme lucht afkomstig van de remmen in een rustige stroom langs de zijkant van de auto stuurt. Dit verminderd turbulentie met als gevolg minder drag. Het beweegt dus niet omdat 1: die gleuf dan verplaatst en 2: het een aerodynamische onderdeel is en dus helemaal niet mag bewegen. De achterste draaien wel mee, maar die dienen niet voor aerodynamica, maar om de warmte in de achterremmen vast te houden.

9. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Die dingen hadden ze als allereerst moeten verbieden. Ik vind ze echt spuuglelijk. Liever al die flaps op een auto dan die doppen op de velgen..

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook geen liefhebber van, zie inderdaad liever mooie velgen dan dit.

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe Toyota ziet er mooi uit! Zal zo even wat plaatjes toevoegen. :)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem gezien ja, zeker een hele mooie auto!

De presentatie van de TF109, heel leuk gedaan!

[yt]ptOGDp443kU[/yt]

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad erg leuk gedaan!

Hier nog een paar afbeeldingen.

[​IMG] [​IMG]

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mooie pics! Echt een mooie bak. :thumbs:

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

Dit plaatje klopt niet, de neus zou volgens dit plaatje dik over de vleugel heen gaan.

Het lijken ook geen foto's, maar gerenderde plaatjes. Beetje een stomme fout om dan een verkeerd plaatje online te gooien.

16. JeePee

JeePee Guest

Ach, in de trailer zitten ook nog beelden van de wagen van vorig jaar. Auto's zien er in Australie toch allemaal weer anders uit.

Maar ik ben in ieder geval erg tevreden met de Ferrari en Toyota. Toen ik de BMW voor het eerst zag kreeg ik een hartverzakking en de neiging om F1 te boycotten, maar de F en de T zijn een stuk nicer!

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Morgen de McLaren, ben heeeeel erg benieuwd. Is al jaren de mooiste wagen.

18. JeePee

JeePee Guest

Mwahh. In 2005 vond ik 'm best lelijk. In 2004 en 2006 was ie wel nice (me like spitse neuzen :cool:). Zeker de nieuwe chrome kleur in '06 was dik! De dombo-oortjes in 2008 waren echt lelijk en ik vond de 'rondere' vormen van Ferrari een stuk mooier of nog beter de BMW met alle aero shit die erop zat. Force India had zowel in kleur als vorm de lelijkste auto in 2008.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vind die Toyota wel erg mooi :eek:

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De MP4/20 lelijk?!! Dat noem ik ketterij! :eek:

:+

Topicstatus: