Ook erg leuk, na gister van 12u smiddags tot vandaag 6u sochtend gegamed te hebben... Vandaag om 12u weer begonnen en die-hard door gegaan tot het avond eten, vonden we het wel genoeg geweest. Dus mn vriend zal afsluiten en hoe hij het deed is me een raadsel, maar er was een knop "Delete Band" die hij in wist te drukken. Nice, kunnen we weer overnieuw !
In de tussentijd is overigens het huis van een vriend van me afgebrand, waardoor hij tijdens het gameweekendje ineens veranderde in een zwerver. Het kan raar gaan in deze wereld . Aan de andere kant, nu hij hier tijdelijk overnacht, is die co-op ook weer zo geowned!
Nog iets vreemds trouwens, na een uurtje gamen sloeg de disc op unreadable, steeds bij hetzelfde nummer. Gelukkig had ik deze in Nederland gekocht, dus met de auto naar de stad geraced en omgeruild. Heeft toch wel voordelen, zo'n lokale gameshop (DimPlus Groningen).
Edit: Is overigens de losse Rock Band drumset volledig compatible met GHWT, dus dat je de Hi-Hats of de druk gevoeligheid niet mist?
Laatst bewerkt: 19 jan 2009