1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste is Spiderwebs op bass, rond de 550 volgens mij. Maar 2 foutjes @ expert :cool: Wil hem nog een keertje 100% doen.

Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  2. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toch maar een pack opgehaald want met gitaar is toch wel het vetst maar nu merk ik wel wat vreemds misschien iemand die het probleem ook kent.
    de gitaar slaat soms noten aan terwijl ik er zelf helemaal niet aan zit, je hoort de noot die mis is maar je ziet de fret niet bewegen.
    gebeurt ook wel es op lange stukken waar nooit een noot zit .
    ik heb wel gecalibreerd mischien niet goed ( lijkt me vreemd).
    soms denk ik dat het met die slide bar te maken heeft maar daar kom ik nooit aan, zover ben ik nog niet. iemand een idee??????

3. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ligt aan je gitaar. Had ik ook bij m'n eerste gitaar van WT, even terug naar de winkel waar die is gekocht en met een nieuwe gitaar zal het probleem opgelost zijn.

4. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    aha bedankt voor je snelle reactie, ik was er al bang voor dat ie terug moest.
    mn vriendin baalt ervan wat ze vindt het super met gitaar.

5. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat eigenlijk emt die gratis nummers van vorig jaar december. Ik heb me opgegeven maar nog steeds geen codes ontvangen, terwijl er stond maximaal 4 weken.
    Iemand die ze al wel heeft?

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Had ze ook aangevraagd maar heb ook nog niks gehoord.
    Zal vanzelf wel een keer komen denk ik. :)

7. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de skelet vrij speelt ?
    ik las van met vocals de 18de gig maar heb hem nog nie onlocked

8. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ALLE free gigs halen, dan krijg je na de encore van de laatste FREE gig die je gehaald hebt de skeleton. Dus jij hebt de 18e gig wel gehaald, maar dan heb je nog een paar free gigs open staan. Die moet je dus ook nog halen.

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb het spel vandaag voor het eerst met wat vrienden bij mij thuis gedaan, waren met ze 6en maar konde natuurlijk maar met ze 4en tegelijk spelen. Maar wat was dit ongelofelijk leuk zeg:b: Vooral het zingen is geweldig aangezien iedereen te vals zingt haha. Was ook niet erg voor 2 mensen om te w8en aangezien ze gewoon gingen mee blèren. Het is ook mooi trouwens dat iedereen ze eigen speelniveau kan instellen aangezien de niveau's nogal verschillen met mensen erbij die het voor het eerst spelen. De tijd vloog ook echt voorbij we begonnen rond 7 uur en voordat we het wisten was het half 1 terwijl we rond half 12 al in de kroeg zouden zijn=D
    Dit spel is echt een aanrader voor iedereen die ook maar een beetje van muziek houdt.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Je kan ook gewoon zingen met je XBox live headset kwamen we gister achter, dus we stonden gister met 2 man gitaat en 1 te zingen voor World Tour en de TV ernaast GH3 met 2 gitaars. Ik heb nog nooit zo'n doelloze humor avond gehad, maar op het laat ging echt alles op de automatische stand onder het motto: "He, kijk, een noot"

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat ga ik onthouden met de headset. Kan ik dat zingen ook nog eens proberen (niet dat ik kan zingen, maar goed, proberen als ik alleen ben kan geen kwaad). :9

12. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik weet het niet of het aan mijn stem of aan de headset lag maar zingen ging voor geen meter. Zelfs fluiten ging me nog beter af 8)

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha same here. Bakte er geen drol van. Bij singstar likt het nog wel met microfoon, maar als je hier hoger of lager gaat met je stem blijft hij nog opt zelfde niveau liggen :'). Heb het trouwens gedaan met draadloze headset :9 Bij de boxen liggen ging me beter af, 99%....

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zou je headset eigenlijk niet voor speakers kunnen houden, waarop je het nummer ook afspeelt? Als ie de stem er goed mee oppakt (wat denk lastig is met de rest van de muziek erbij), zou je in feite een hoge score moeten kunnen krijgen.

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat kan, maar alleen op easy *had toen 99% :cool:

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ook erg leuk, na gister van 12u smiddags tot vandaag 6u sochtend gegamed te hebben... Vandaag om 12u weer begonnen en die-hard door gegaan tot het avond eten, vonden we het wel genoeg geweest. Dus mn vriend zal afsluiten en hoe hij het deed is me een raadsel, maar er was een knop "Delete Band" die hij in wist te drukken. Nice, kunnen we weer overnieuw :mad:!

In de tussentijd is overigens het huis van een vriend van me afgebrand, waardoor hij tijdens het gameweekendje ineens veranderde in een zwerver. Het kan raar gaan in deze wereld :p. Aan de andere kant, nu hij hier tijdelijk overnacht, is die co-op ook weer zo geowned! :D

Nog iets vreemds trouwens, na een uurtje gamen sloeg de disc op unreadable, steeds bij hetzelfde nummer. Gelukkig had ik deze in Nederland gekocht, dus met de auto naar de stad geraced en omgeruild. Heeft toch wel voordelen, zo'n lokale gameshop (DimPlus Groningen).

Edit: Is overigens de losse Rock Band drumset volledig compatible met GHWT, dus dat je de Hi-Hats of de druk gevoeligheid niet mist?

Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Als het goed is krijg ik morgen ook eindelijk World Tour binnen. Heeft een weekje langer geduurd, maar dat is op zich ook geen ramp. Nu kan ik me wat beter concentreren op auto-theorie, ook morgen. In het meest ideale geval haal ik die morgen en kan ik daarna los gaan.
    Dan kan ik ook de vette tracks van GH3 weer spelen.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hey guys,
    Ik kan deze game (only) ruilen voor GTA IV.
    Zal ik dat doen?
    GTA IV doe ik toch niet meer. GH3 vond ik vet, maar GHWT schijnt minder te zijn
    qua gitaar. Zal ik doen?

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik zou het wel doen.
    Kan me zelf zo snel niet bedenken waarom ie minder is qua gitaar. Misschien dat de game iets makkelijker is dan GH2/3, maar dan moet je een gedreven Expert-speler zijn.
    De tracklist is wat softer dan die van GH3 en de bass is geregeld wat saaier dan de rythum van GH3, maar er zitten meer nummers in WT dan in GH3.

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja das waar.
    Ach, ik doe het gewoon!:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina