Mjah, sorry dat ik het zeg hoor, maar daar gaan we weer..
Het is een eindeloze discussie. Partij 1 is niet te overtuigen van het ene en partij 2 niet van het andere.
Desbetreffende topic:
http://forumnew.xboxworld.nl/showthread.php?t=80908
Laatste pagina heb ik destijds wat links geplaatst.
Niemand is objectief, maar ik heb destijds live naar de aanslagen gekeken. Vanaf minuut 1 heb ik het op CNN gezien, net thuis, aan het zappen en kwam dit tegen. Ik heb dat tweede vliegtuig er live in zien gaan. 1 van de miljoenen mensen die dat live hebben gezien. Die torens heb ik allebei live zien neergaan. Geen moment heb ik het vermoeden gehad dat deze torens zijn opgeblazen. Want waar zou dat vermoeden vandaan moeten komen? Er was helemaal geen aanleiding voor.
Maar dan komt boze Henk met een filmpje. Boze Henk heeft een hekel aan de regering en doet er dan ook alles aan om iets te vinden waarmee hij zich nog bozer kan maken dan hij nu al is. Henkie blijft maar zoeken naar 9/11 filmpjes die zijn richting op zouden kunnen gaan, de conspiracy richting. Hij flanst het in een paar uurtjes in mekaar en stuurt zijn filmpje naar diverse sites en fora. De internet schapen geloven alles wat op het schermpje verschijnd en een hype is born.
Het probleem is dat Henk al boos is voor 9/11. Henk is dus vooral gekleurd.
@ scarluuk
Loch Ness is geen goede vergelijking. Wie naar Loch Ness gaat, of Roswell oid, die wil graag iets zien. Wat er op 11 september gebeurde was iets nieuws. Recente onderzoeken en studies tonen aan dat mensen juist heel goed kunnen getuigen en onthouden. Zeer gedetailleerd zelfs. Maar hoe vaker ze iets op moeten rakelen, hoe meer ze gaan twijfelen. En daar komt Loose Change weer in beeld. Iedereen was overtuigd van wat ze zagen, maar Loose Change laat iets anders zien, waardoor mensen gaan twijfelen aan hun eigen bevindingen. Overigens heeft Loose Change geen enkele getuigeverklaring van de 757 over Washington, terwijl die er weldegelijk waren. Maarja, dat weet Henk niet, want die zit in zijn trailer in Kansas.
Leuke speculatie, maar nooit gedacht dat er misschien niet meer frames beschikbaar zijn. Anno 2009 zijn er amper duidelijke beelden van het vliegtuig dat in de Hudson terecht kwam. Iedereen verwacht Full HD footage. Daarnaast hebben we het over het Pentagon. Ze zijn niet erg happig om zomaar beelden vrij te geven, laat staan even in het pentagon te gaan fotograferen. Diverse filmpjes beweren op vage security cam beelden een missile te zien. Wie het origineel bekijkt ziet de achtervleugel van het vliegtuig.
Loose Change zal dat waarschijnlijk weerleggen dat dat erin ge-edit is, maar dan blijf je bezig.
Wanneer de VS hier zelf achter zou zitten, dan hadden ze het wel gedaan met een op afstand bestuurbare 757, niet met een raket boven miljoenenstad Washington. Nee, volgens Loose Change waren de WTC vliegtuigen waarschijnlijk op afstand bestuurbare vliegtuigen, maar bij het Pentagon een raket, want dat laat die ene frame duidelijk zien..
Ik heb hier al weer teveel woorden aan vuil gemaakt. Wie er in wil geloven, moet het zelf weten. Ik ben er klaar mee.
Klik om te vergroten...