De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    gabri en oleguer toch?
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    damn dan leg je die 2 bedragen naast elkaar:eek:
    De jong is voor Manchester City een verre diepte investering als je het zo bekijkt..

    toen ik de 270 miljoen zeg schrok ik voor het eerst in me leven om een transfersom, echt een WAJOOOW reflex, appart
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Die miljoenen voor Kaka is echt zwaar overdreven. Ik hoop dat Suarez nog na dit seizoen 1ntje mee gaat :).
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat een goal van makaay net. Echt heel mooi. Staat nu wel 2-1 want pranjic heeft ook gescoord!
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom niet? Wat maakt dat tweede uit (8 miljoen overigens, dacht ik)?

    Da's niet de transfersom maar de totale kosten die ze aan Kaká kwijt zijn als alles doorgaat. De helft aan transfergeld, de andere helft salaris (5 jaar).
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik dacht dat er meer betaald was dan 8 miljoen, daarom vond ik het bod al een lachertje.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal als je ziet hoeveel beter hij nu is dan toen hij bij Ajax kwam.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    30 miljoen daarvan is voor de verschillende zaakwaarnemers/makelaars die erbij betrokken zijn :eek:
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Gabri wel. Bij Oleguer begrijp ik wel waarom ze hem kwijt wilde.
    Maar ik bedoel meer op talenten zoals Bojan en Geovanni dat soort spelers voor 2 jaar huren.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dos Santos hadden ze wel willen verhuren denk ik, als er geen koper voor was gekomen. Maar ik zie die jongen echt niet uitgroeien tot een topper. Desondanks misschien wel leuk voor in de Eredivisie ja.

    Bojan is out of the question. Die jongen krijgt nu af en toe speeltijd en is een leuke buffer voor de basis klanten. Dat wordt gewoon een topper.

    Ajax heeft trouwens niet echt een man voorin nodig vind ik. Gebrek is meer op het middenveld (mede door de blessures natuurlijk) en de verdediging.

    Hopen dat die Wielaert een beetje uit de verf komt.:)
     
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan ik me echt aan ergeren. Vreselijk hoe City bezig is, 't gaat echt nergens meer over. De FIFA/Uefa moet gewoon optreden.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het middenveld 8)

    We hebben Gabri, Lindgren, Enoh, Vertonghen, Donald, Van Der Heijden, Emanuelson, Siem De Jong, Sarpong, Aissati en Sulejmani voor de middenveldposities bij de eerste selectie lopen. Vind je het niet genoeg?
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    klopt, als zij de deal afronde nzijn ze voor de rest van hun leven gesettled, die gaan er dus voor..
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    'HSV en Man City akkoord over transfersom De Jong'

    17/01/2009 22:53

    Nigel de Jong is dicht bij een overgang naar Manchester City. Volgens Kicker zijn Hamburger SV en de Engelse club tot een akkoord gekomen over een transferbedrag.

    Het Duitse voetbalblad meent dat HSV circa twintig miljoen euro tegemoet kan zien indien De Jong deze maand verkast naar Manchester City. De Oranje-international moet zelf nog tot een vergelijk zien te komen met The Citizens.

    De Jong had eerder al laten weten dat hij moet nadenken over een avontuur bij de nummer elf van de Premier League. 'Ik zal de aanbieding bestuderen en dan zien wat het beste voor mij is', vertelde de 24-jarige Amsterdammer nadat City zich eerder deze week had gemeld in Hamburg.

    Onlangs verlengde De Jong zijn contract bij HSV nog tot medio 2011. De dertigvoudig international arriveerde drie jaar geleden bij de Duitse club, waar hij vorig seizoen uitgroeide tot een vaste waarde.

    :{ 20 miljoen?! de pleuris! 8)
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Houdt dat nog wat leuks in voor Ajax? Of was De Jong nou transfervrij vertrokken?
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik eigenlijk niet zo meer. Ik snap echt niet wat iedereen loopt te zeuren over Man City, 'de FIFA moet ingrijpen'. Wat moeten ze doen dan? Ik vind het eerder sneu van die spelers die ze aantrekken. Kijk, de Jong kan ik begrijpen en ik vind het ook echt vet als die in de Premier League gaat spelen maar waar Kaka mee bezig is.. Zeggen ze bij Milan dat als iemand zoveel kan gaan verdienen je hem niet tegen houdt maar om naar de nummer 14 ofzo van de Premier League te gaan omdat je 15 ipv 8 miljoen ofzo gaat verdienen slaat echt nergens op vind ik. Terry en Materazzi? Ze doen maar. Ik zie het meeste van de Premier League dus ik vind het niet erg als daar weer een sterk team bij komt. Maar ze moeten eerst maar eens resultaten boeken voordat er spelers trek in hebben lijkt me.. Terry is volgens mij ook echt een heel moeilijk verhaal, zeker na zo'n overwinning als vandaag lijkt het me echt heel raar als de captain van Chelsea naar City gaat overstappen. Het zijn inderdaad absurde bedragen maar om het daarom gelijk achterlijk te noemen vind ik een beetje raar..
     
  18. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    De Jong was voor 1.5 mil vertrokken naar HSV maar heb geen idee of Ajax nog wat vangt van deze transfer als het doorgaat
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze een 10% dingetje hebben, is het wel leuk :+
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze krijgen een vergoeding voor zijn opleiding.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina