[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Cartman is door de jaren heen ook veranderd volgens mij, in de eerste seizoenen had hij altijd zo'n zeikerig verwendnestachtig stemmetje.
    Maarja mischien komt het ook omdat de karakters van elk personage steeds meer uitgediept word omdat er al zoveel seizoenen zijn, hierdoor vallen dat soort dingen sneller op denk ik.
    Die gothickids krijgen bijvoorbeeld nou ook steeds meer een rol van betekenis.
    Maarja die vernieuwing is nodig om de show vers te houden he, want al die "Cartman & Butters lossen samen een bedreiging voor de wereld op" afleveringen heb ik nou ook wel eens gezien;)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De stem van Cartman is enórm veranderd. Kijk maar eens 'n aflevering uit seizoen 2 of 3.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Trouwens, in de startpost staat dat SP in wordt gesproken door 2 personen (afgezien van Chef dan). Dat kan toch helemaal niet. Er zijn zoooo veel verschillende stemmen. De stem van Sexual Harresment Panda die komt wel vaker voor maar voor de rest. Het zijn toch echt heel verschillende stemmen. Hoe kunnen die door 2 personen worden ingesproken?!

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ze zijn goed in stemmetjes? ;)

De vrouwelijke stemmen worden volgens mij wel apart ingesproken. Vroeger was er één dame die alle vrouwenstemmen deed, maar die is overleden. Weet niet hoe ze dat nu doen. Isaan Hayes (Chef) is uiteraard ook onlangs overleden, maar die was toch al gestopt met South Park omdat ze ooit Scientology belachelijk hebben gemaakt :9

Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    En dan hadden ze vaak ook van die gast stemmetjes als Jennifer Aniston;)
    Misschien een keertje de aftiteling lezen.
    Maar de stem van Cartman lijkt niet echt anders, meer ouder geworden..

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, alleen zijn ze in 12 seizoenen pas één klas opgeschoten, dus ouder geworden zijn ze niet echt :+

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo ze zitten toch al eeuwig in de 4th grade? Of was het in seizoen 1,2,3 de 3th grade?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is een seizoen waar ze ee klas hoger gaan, dat komt ook steeds te staan in de opening.

btw de Simpsons zijn ook niet echt ouder geworden. ;)

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik bedoel dat Matt en Trey ouder worden en dat ze dan moeite hebben om de stem van Cartman zoals vroeger te doen;)

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    seizoen 1,2,3 was allemaal 3th grade. Seizoen 4 werd opeens 4th grade en daar zitten ze nu volgens mij nog steeds. In een van de latere seizoenen maakt Stan geloof ik ook een opmerking over dat ze er zo lang over doen. maar in principe strekken alle afleveringen naast elkaar misschien een jaar. Dus het is mogelijk, alleen dan maken ze wel bizar veel mee elke dag.

11. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een beetje offtopic, In Family guy maakt Peter ook een keer de opmerking dat de vrouw van die man in die rolstoel ook al 6 jaar zwanger is.

Maarja, Ik vind persoonlijk dat South Park wel een beetje kinderlijk moet blijven, Kinderlijk als in op de basisschool zitten, en dat soort dingen. terwijl je toch steeds sterker ziet dat de personages wel ouder worden in gedrag.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer komt eigenlijk het nieuwe seizoen? Want 'The Ungroundable' was de finale van Seizoen 12.

13. Remco

Remco Guest

Dat vond ik trouwens wel een meesterlijke opmerking!:D

/edit: Net even The Ungroundable gekeken en Major Boobage, echt ouderwets geniaal allebei!

Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2008
  14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo kunnen die laatste 3 afleveringen eigenlijk ineens niet meer gestreamd worden tot een bepaalde datum? Dat was bij Pandemic 2 - The Startling, ook al.

15. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    "vroeger" vond ik South park echt helemaal de shit, maar na een minder seizoen is het kijken verwaterd, ook omdat je opeens series kreeg als Family Guy (fantastisch), American Dad! en The Office US vond ik dat South Park een beetje achter bleef, maar eer gister zag ik weer een aflevering die toch wel erg grappig was, zag dat ze inmiddels bij seizoen 12 waren en ik moet zeggen heb daar nu 3 episodes van gezien en ik vind het weer helemaal de shit :)

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb afgelopen week de eerste 4 seizoenen een beetje bekeken,
    Het meest geniaal;)
    ''Cartman's mom is still a dirty slut'' is geniaal vanaf elke kant:)

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is het southpark dat we kennen eigenlijk wel het originele south park? Want ik vond het zo verbazingwekkend dat south park ingesproken wordt door 2 personen, dus ik ging een beetje op youtube zoeken en toen vond ik dit:

WHAT WHAT IN THE BUTT (ASSHOLE) with Original Voices of Trey Parker and Matt Stone (before their voices get repitched for the character voices on the show)

[yt]7oOpgg8PK2s[/yt]

Oh w8, het is wel ingesproken door hun alleen worden de stemmen met de computer vervormd.

Uit welke afleveringen komen deze eerste 2 clips?

[yt]wmXfABYCjNg&feature=related[/yt]

?

Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  18. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Komen allemaal uit Southpark: Bigger, Longer and Uncut. De film dus.

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

De eerste clip komt uit ''Canada on strike'' seizoen 12 episode 4.
    de 2de komt inderdaad uit de film.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Goed nieuws \o/

Bron: www.SouthParkStudios.com

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina