FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Wat ongelooflijk fucking achterlijk dat je je replays van mooie goals niet gewoon kunt saven :mad:
    Net met een schitterende omhaal gescoord met Van Persie, maar volgens mij is er alleen een optie om te uploaden, en dan moet je eerst een EA account aanmaken ... :mad:

    Het is 2009 en je kunt niet eens naar je HDD saven .... te triest voor woorden. Onbegrijpelijk ook dat ze dat niet 'patchen' ofzo...
     
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeikt iedereen toch over Man U. Net 5 wedstrijden op rij gespeeld tegen verschillende tegenstanders, allen met Man United. Alle 5 gewonnen en nog makkelijk ook. En ze waren van gelijkwaardig niveau ( 16-23 ).

    Nu er bijna geen verschil zit tussen Man U met live update en zonder live update zijn al die gastjes nergens meer.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  3. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat waar was zou ik mijn fifa in de prullenbak kunnen gooien.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Dat live-update, heeft dat ook gevolgen voor je single-player!? Dus stel dat ik graag met een team in een bepaalde formatie en met bepaalde spelers speel, en opeens breekt in het echt iemand zijn been, en dan ben ik hem ook kwijt in mijn single-player tegen de computer enzo!?
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nope, alleen online.
    Dus wel balen als je online met Real Madrid wilt spelen en Van Nistelrooy raakt geblesseerd
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd, versla ze nu ook vaak. Manu is niet meer zo goed als eerst!
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Godver, half 4 slapen en was alweer om 7 uur wakker. Dan maar weer fifa spelen :D
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dit ook en dit gebeurt als controller nummer 2 meedoet in de wedstrijd. Als je met controller 1 tegen controller 3 speelt dan kan je gewoon spelen.
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne fifa blijft altijd hangen als ik maneger mode wil spelen.
    Dat word fifa opsturen en laten maken,maar dan kan ik 1 week geen fifa spelen.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    omg, addict:lol:
     
  11. Eldar Paul

    Eldar Paul Student

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Ferron, heb inderdaad zo'n email gekregen:

    Geachte heer Eldar Paul,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Wij hebben uw e-mail doorgestuurd naar onze tweede lijn support waar ze uw vraag in behandeling hebben genomen. Zodra wij feedback ontvangen zal u hierover ingelicht worden.

    Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Lindy
    Electronic Arts
    Customer Support Team
    Nederland: 0900 - 1001666
    Belgi๋: 0900 - 10016
    nl-cs@ea.com
    U kunt ons bereiken op:
    Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
    en op Za van 12:00 tot 18:00
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mijn veldspel is echt goed vandaag, alleen verlies wel vaak knullig. Sommige wedstrijden scoor ik simpel en andere wedstrijden gaat ie op de paal/lat. Heel vervelend is dat. Straks maar weer is proberen wat te winnen!
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    fcdanny is een keer een potje spelen ?
    Unranked
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ook een wedstrijd verloren wat een kansen dat ik liet liggen waaronder 1 waar ik zeker was dat die binnen ging en dan gaat die lat en paal en zo recht op zijn doelman en hij scoort aan de andere kant met een lucky kopbal.
     
  15. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ff vraagje: hoe kan het zijn als ik met schalke 04 speel verlies van een 1 ster team online. oke hij was goed maar zijn verdedigers waren net zo snel als mijn aanvallers en mijn verdedigers slomer dan zijn aanvallers :confused: en dat scheelt in speed toch ruim 30 punten :confused:
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    UK SENSATION 8 [niveau 29] tegen PRO EVO GAMER 6 [niveau 24] 1 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 47

    nummer 60 van de wereld is eraan.Sukkels van de top 100
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed bezig Pro Evo!

    Ben me flink aan het "verdiepen" in Milan. 95% van de tegenstanders pakken online 5 sterren teams, eerst pakte ik zo vaak mogelijk een 4,5* (Arsenal, Spurs, Villa, Valencia) maar nu ik rond de lvl10 kwam werd het vaak vechten tegen de bierkaai. Er is soms gewoon geen beginnen aan met een 4,5* team.

    Milan heeft een geweldige selectie met op elke linie minimaal 1 dominante en sterke speler. Ik kan Beckham trouwens nog niet kiezen online, ik dacht van wel, maar dat komt omdat ik offline voor mezelf wel Beckham bij Milan heb gevoegd. Toen kon ik tegen een maat offline wel Beckham kiezen.

    Man Utd is inderdaad niet meer zo sterk als eerst, maar nog steeds vind ik Rooney, Ronaldo en Berbatov heel erg moeilijk om te stoppen. Helemaal als ze de bal krijgen aangespeeld in de 16 bijvoorbeeld met de rug naar het goal + verdediger. Hij draait met de bal aan zen voet om je heen en dan is het een doelpunt. Hoe verdedigen jullie hiertegen? Dit is niet alleen Man Utd maar ook bijvoorbeeld Ibra, Toni, Drogba e.d., de echte goede grote spitsen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    en ik dan pro evo gamer:mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wohoo had gelijk 8)
    Succes met jaren wachten! :9
    Ik heb ze zelfs een email gestuurd met of dit er al was, niks terug gehad.
     
  20. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag bij Clubs laatst iemand met level 37. Kan dat wel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina