Goed bezig Pro Evo!
Ben me flink aan het "verdiepen" in Milan. 95% van de tegenstanders pakken online 5 sterren teams, eerst pakte ik zo vaak mogelijk een 4,5* (Arsenal, Spurs, Villa, Valencia) maar nu ik rond de lvl10 kwam werd het vaak vechten tegen de bierkaai. Er is soms gewoon geen beginnen aan met een 4,5* team.
Milan heeft een geweldige selectie met op elke linie minimaal 1 dominante en sterke speler. Ik kan Beckham trouwens nog niet kiezen online, ik dacht van wel, maar dat komt omdat ik offline voor mezelf wel Beckham bij Milan heb gevoegd. Toen kon ik tegen een maat offline wel Beckham kiezen.
Man Utd is inderdaad niet meer zo sterk als eerst, maar nog steeds vind ik Rooney, Ronaldo en Berbatov heel erg moeilijk om te stoppen. Helemaal als ze de bal krijgen aangespeeld in de 16 bijvoorbeeld met de rug naar het goal + verdediger. Hij draait met de bal aan zen voet om je heen en dan is het een doelpunt. Hoe verdedigen jullie hiertegen? Dit is niet alleen Man Utd maar ook bijvoorbeeld Ibra, Toni, Drogba e.d., de echte goede grote spitsen.
Laatst bewerkt: 18 jan 2009