De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    over en uit :)

    Wel sterk trouwens om eerst gelijk te komen, vervolgens met 10 man te staan, om daarna met een man minder toch nog 2x te scoren!
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste wedstrijd die ik dit jaar heb gezien :+

    Nee, maar jezus, wat een heerlijk vechtend Ajax heb ik gezien vandaag _O_
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Kut sparta gelijk gespeeld, roda ook! Graafschap gewonnen. Gister had ado gewoon moeten winnen, tot de 70e min was je gewoon beter!
     
  4. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, punten zijn binnen:D
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    jesus wat een wedstrijd, zo heb ik het maar zelden gezien. Heerlijk die werklust van ajax! De uitslag is geflatteerd maar mij hoor je niet klagen ;) Rode kaart Cvita was trouwens wel erg overdreven
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Yess!!! Wat een wedstrijd weer. Zat alles in spanning mooie goals.
    Alleen had Johnny van de Burgerking ook wel rood mogen krijgen wat een debiel zeg.

    Door deze wedstrijden te winnen worden we kampioen.
     
  7. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Mooi doelpunt van Konchesky :eek:
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja heerlijk, ook hoe die Gabri die 94 minuten lang over het veld rent nog even zo'n sprint trekt in de 95ste minuut, wat een held, een voorbeeld_O_
    Sulejmani ook, het kwam er in het begin niet uit maar hij bleef bikkelen en heeft eigenlijk 3 goals gescoord.

    nja in de eerste helft had Cvita al rood kunnen krijgen, het was meer een optelsom van blom

    klopt, Twente, NEC en Heerenveen zijn wel de moeilijkste uitwedstrijden, in tegenstelling tot andere jaren zijn er nu wel 2 gewonnen:D

    Chievo nu ook rood, Sognare blij;)
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Penalty en 10 tegen 10

    Edit: shit..
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Geflatteerd? Wtf? Ajax was gewoon de meer dan terechte winnaar :{ Heb een prachtige wedstrijd gezien met vechtlust (vroeg jagen _O_), goed voetbal en een opportunistisch NEC. Zo hoort voetbal te zijn.

    Jammer dat Inter volledig van de mat wordt geveegd :'-( Toevallig toch altijd weer dat als de kop van Burdisso ten tonele verschijnt en Chivu op het middenveld staat, het louter falen is bij Inter. Vanavond juichen voor Lazio.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja tuurlijk maar de 4-2 komt wat gelfatteerd over ;) als het ajax een beetje tegen had gezetn had het ook gewoon 2-2 kunnen blijven, maar juist hier ben ik ook blij om. Ajax miste al die seizoenen dat kleine beetje mazzel dat psv teveel had. Ook daarmee wordt je kampioen (en natuurlijk elke week deze vechtlust, dan verlies je van geen enkele ploeg)
     
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, eindelijk is die zenuwslopende wedstrijd tussen NEC en Ajax afgelopen. Geweldig gewoon. Ik voelde de moed al in de schoenen zakken toen Cvitanich eraf werd gestuurd, maar uiteindelijk kwam alles toch goed. Jammer dat AZ nog steeds geen dip heeft, maar we hebben nog een thuisduel tegen ze tegoed.

    Prachtig resultaat van PSV ook weer. Toch wel lachwekkend hoe ze staan te kutten dit seizoen.
     
  13. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben benieuwt hoe het volgende week gaat als ajax uit moet bij groningen. Is ook wel een beladen uitwedstrijd.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  14. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Vooraf had ik getekend voor een punt tegen PSV. Maar achteraf voel ik me toch wel bestolen. Ongelofelijk dat niveau van die scheidsrechters hier in nederland. Zwaar onterechte penalty. Maja, gelukkig kwamen we meteen daarna op 1-1!
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Klopt, maar daarna was het wel zuiver hands en werd er geen penalty gegeven.

    Inter nog 3-1, door een 'wereldgoal' van Zlatan. Stumpers mogen zich weer een weekje kapot schamen. Wat een zooi zeg. De kampioensrace ligt weer helemaal open.
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nu genieten van Real Madrid (hopelijk)
    en vanavond duimen dat Valencia en Atletico mij geld gaan bezorgen!

    Huntelaar kan trouwens wel fluiten naar de championsleague nu Guti geblesseerd is!
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze speelden anders best slecht, al is dat ook de intentie. Even ter illustratie: Romero kreeg in de 54e minuut een waarschuwing wegens tijdrekken! :lol:

    Ajax gewonnen :) Straks even de samenvatting checken, klinkt als een spannende wedstrijd.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben sommige mensen een andere wedstrijd gezien?

    AD.nl

    "Ajax ontsnapt met tien man bij NEC"

    Ajax was gewoon de betere maar maakte het zichzelf een beetje moeilijk om snel een tegengoal te krijgen. En de grootste kansen waren voor Ajax de laatste 10 min.
     
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Al met al heeft Ajax verdient gewonnen, maar elk persoon met een Ajax hart heeft toch met zenuwen deze wedstrijd uitgekeken. Ik in ieder geval wel. Vooral in de slotfase was NEC continu rond de 16 van Ajax, daar wordt je echt niet rustig van. 8) Dat Gabri dan een geweldige counter opzet was dan ook niet meer dan een grote opluchting.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ok ze stonden onder druk. Maar NEC had geen open kans gecreƫerd. En ontsnappen was het zeker niet.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina