Bodul zal trouwens wel bij de selectie gehaald worden nu Cvita geschorst is. Denk niet dat ie meteen basis staat, zal Suarez wel worden.
Mooie overwinning van Ajax. Nijmegen uit is altijd moeilijk dus ik ben content. Wel balen van de rode kaart van Cvita. Maar doe Bodul maar bij de selectie volgende keer. Ben benieuwd wat die knakker allemaal kan.
zijn gewoon veel ajax supporters (hier) en ajax speelde vandaag dan ook wel en hele belangrijke en spannende wedstrijd.
Boeit het wat? Barca is toch al kampioen. Je moet gewoon nog een paar weekjes wachten tot het officieel wordt.
JuanFran krijgt 2 gele kaarten voor 2 verschillende schwalbe's omfg. Real Madrid heeft hier mazzel, in de eerste helft was het geen schwalbe maar een penalty, de 2de helft misschien geen penalty maar geen schwalbe. Echt lullig
nee dat zij de commentator ookal maar nee, dat was toch een verdediger trouwens? lijkt me niet dat een verdediger 2 schwalbe's maakt het was een rechtsbuiten..
Godver, Eagles verloren van Zwolle. Weer is voor niks met me brakke hoofd naar het stadion geweest. *Wedstrijden op zondagmiddag zijn verrot..
had niet anders verwacht haha. Maar ik kreeg niks geopend via sopcast en bij justintv loopt alles vast of heb ik slecht beeld... iemand goed linkje voor lazio - juve? edit; omg manninger toch, slecht gekeept weer.
nou, me toto niet gehaald, het zag er nog zo goed uit, Valencia en Atletico Madrid moesten beide winnen. Valencia stond 1-0 en 2-1 voor, wordt het 2-2. komt Morientes vanaf 5 meter 1 op 1 en schiet ie over. Godverredomme. in de blessuretijd krijgt Bilbao nog een penalty 3-2..
Ja, meldt je aan bij Bet365 (gratis) en klik op Live Streaming. Of koop gewoon een Sport1 abo. En jij had niets anders verwacht? Rght, want Inter heeft al zo veel verloren dit seizoen... Tyfusjuve 1-1.
ik doelde op het feit dat je voor lazio zou zijn, maar goed zal volgende x wat duidelijker zijn. Niet zo snel op je teentjes getrapt voelen. goal gemist omdat beeld vastliep...melberg scoorde begreep ik uit t commentaar?