FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    5-3-2 altijd goed om superhumans te stoppen
     
  2. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik ik ook regelmatig als ik met Feyenoord tegen een 5 sterren team speel. Regelmatig gelijk of gewonnen, wel moet je goed counteren ;)

    Zo nu en dan gebruik ik hem ook als ik voor sta en de tegenstander begint te drukken, zonder rondtikken BTW.

    Laatst een game tegen een vriend sta haast heel de game voor met 1-0, zo'n 4x paal en lat geraakt. In 90e min 1-1 en in verlenging 1-2 verloren grrrrr :mad: Rondtikken tegen vrienden ik echt zielig, had ik het toch maar gedaan ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    rondtikken is sowieso zielig.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik net tegen Real, ik 2x de paal geraakt en 1x de lat. Hij al 2 rode kaarten omdat hij een doorgebroken speler neerhaalt.

    Hij scoort weer uit 1 fucking corner de 1-0. Daarna de hele 2e helft rondgetikt :'-(=(

    Hoe zou EA hier wat tegen kunnen doen??
     
  5. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij elke wedstrijd mee kijken:lol::lol:
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Rondtikken? Gewoon jou 10 spelers op zijn helft neer zetten, dan gaat hij vanzelf de mist in. Is natuurlijk lastig want de kansen die je krijgt zijn ERG klein en je ZOU ze moeten benutten. Het is erg sneu ja.

    Gisteren ook zo iemand gehad, tot de 19de minuut 0-0. 2e helft stond ik 0-2 achter en hij begon al met rondtikken. Keeper, verdediging etc etc. Erg irritant!
    Daarna alles naar voren gezet en alle 4 de kansen die ik kreeg benut. Het werd 4-2 in de 89ste minuut :) En 3x raden wat hij doet? Juist, game op pauze en hij quit. Verschrikkelijk. Zo kom ik nooit van die DNF af :mad:
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt gewoon je 4-2 overwinning ;). Alleen je DNF % gaat wat omhoog. Maargoed, dat is echt het laatste wat me boeit, 80% van de tijd ben ik niet eens degene geweest die wegging :lol:
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat ? ik kan niet op pauze duwen als hij rondtikt
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Met de vierpunts toets een paar keer naar rechts drukken.
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel ik met 3 spitsen
    Tegen dat rondtikken kan je gewoon niks doen.
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik denk ik ga niet meer tegen Man Utd, kom ik voor de verandering Barca tegen, met adidas update volgens mij.

    Messi en Eto'o zijn nog sneller dan de snelste gasten uit het hele fucking spel bij elkaar. Diepe ballen, niet tegen te verdedigen en ze rennen mijn verdedigers (82-87-85-85) er allemaal uit. Ook Barca is maar een team wat soms vermeden moet worden lijkt het wel, na sommige updates is het echt niet meer top.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan juist totaal niet overweg met Barcelona. Ze zijn wel snel maar ik vind het geen lekker team om mee te spelen.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Maakt niks uit.

    Met 3 spitsen kan dat ook. Alles op VOLUIT AANVALLEN zetten en je tacktiek aanpassen naar "CB mee naar voren". Hierdoor heb je ongeveer 7~8 man op hun helft staan maar 1 verdediger minder, dit is dus wel minder als er gecountered word.
     
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf de 85e minuut vind ik het wel meevallen hoor. Je mag toch zeker wel je voorsprong verdedigen ;)

    Vanaf 1e helft of begin 2e helft is idd erg zielig :)
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de 85e minuut doe ik het ook af en toe, dat boeit me ook niet. Maar vanaf een vroege voorsprong is inderdaad jammer!
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zelf vanaf de 85ste erg zielig.Heb je zo schrik dan ? of nog beter waarom speel je fifa dan ?
    Als je tegenstander eerst is gaan tikken dan snap ik het maar anders vind ik het echt belachelijk
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik ook, dat mijn tegenstander eerst aan het rondtikken is. Behalve als mijn tegenstander echt veel slechter is, dan doe ik het vanaf de 87e minuut weleens, als hij al 20 kansen heeft gehad en niet gescoord, maar ik 1 kans kreeg en scoorde zeg maar.

    Ik heb vaak niet eens in de gaten dat de wedstrijd is afgelopen. In het begin lette ik erg op de tijd, maar toen kreeg ik erg veel doelpunten tegen aan het einde van de wedstrijd. Nu kijk ik er zelden op en blijf ik gewoon mijn eigen spel spelen, veeeel minder tegendoelpunten aan het eind.

    Ik heb nu zeker 1 op de 3 tegenstanders die gaan rondtikken, dus vandaar dat ik het dan ook doe.

    Hebben jullie geen last van corners trouwens? De laatste tijd krijg ik vaak doelpunten tegen uit corners. Wat doen jullie als de corner is genomen? Zowel aanvallend als verdedigend. Ik begin altijd wat te bewegen en te beuken en probeer op de goede plek te blijven staan. Maar bij sommige corners heb ik het idee dat ze zeg maar scripted zijn. Dat de aanvaller de bal altijd kan koppen, no matter what you try.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel vaak, als ik een corner neem, dat de eerste corner dan net door de keeper overgetikt wordt en de tweede dan rakelings naast gaat. Gebeurt echt vaak. 8)
     
  19. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0


    En barca heeft met 5-0 gewonnen, waarvan 2x eto'o twee keer henry en 1x messi, dus dat zal wel feest zijn komende week....
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar om de bal af te pakken als bijvoorbeeld Adebayor hem aangespeeld krijgt in mijn 16. Er staan dan 2 verdedigers en ik hou L2 ingedrukt + afpakken maar hij draait er gewoon omheen. Ook al druk ik op alleen afpakken, dan nog lukt het niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina