Dat bedoel ik ook, dat mijn tegenstander eerst aan het rondtikken is. Behalve als mijn tegenstander echt veel slechter is, dan doe ik het vanaf de 87e minuut weleens, als hij al 20 kansen heeft gehad en niet gescoord, maar ik 1 kans kreeg en scoorde zeg maar.
Ik heb vaak niet eens in de gaten dat de wedstrijd is afgelopen. In het begin lette ik erg op de tijd, maar toen kreeg ik erg veel doelpunten tegen aan het einde van de wedstrijd. Nu kijk ik er zelden op en blijf ik gewoon mijn eigen spel spelen, veeeel minder tegendoelpunten aan het eind.
Ik heb nu zeker 1 op de 3 tegenstanders die gaan rondtikken, dus vandaar dat ik het dan ook doe.
Hebben jullie geen last van corners trouwens? De laatste tijd krijg ik vaak doelpunten tegen uit corners. Wat doen jullie als de corner is genomen? Zowel aanvallend als verdedigend. Ik begin altijd wat te bewegen en te beuken en probeer op de goede plek te blijven staan. Maar bij sommige corners heb ik het idee dat ze zeg maar scripted zijn. Dat de aanvaller de bal altijd kan koppen, no matter what you try.
Laatst bewerkt: 19 jan 2009