De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah. Dat Barcelona, Valencia en misschien zelfs Real Madrid interesse hebben in Suarez kan ik me voorstellen. Hij is een handige voetballer met de juiste tricks op het juiste moment.

    Die schwalbes die hij af en toe nog heeft leren ze hem daar wel snel af. Als ze ergens niet tegen kunnen in Spanje ( En Engeland trouwens ook ) is het wel iemand die zichzelf aansteld.
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Valencia heeft geen geld, die zou Suarez nooit kunnen betalen (aangenomen dat Ajax tenminste 30 miljoen vraagt) en AC Milan moet eerst maar eens Kaka zien te verkopen want die zie ik momenteel ook niet met geld smijten. Het probleem bij Milan ligt nog altijd in de verdediging en niet in de voorhoede. Barca is de enigste die concreet zou kunnen worden maar datzelfde Barca heeft totaal geen versterkingen nodig "op dit moment."

    Maar Luis heeft zelf aangegeven graag kampioen te willen worden met Ajax en dan Champions League MET Ajax te willen spelen. Dus tja...of ie de euro's kan weerstaan is dan weer een totaal ander verhaal.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop Suarez gewoon nog twee seizoenen te zien spelen bij Ajax. Die jongen speelt nog maar net bij Ajax vind ik.. Hou nou gewoon dat elftal eens bij elkaar.
     
  4. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FC was het in de eerste instantie ook koek en ei.
    Nee, vooralsnog is mijn impressie van hem een fabuleuze voetballer, maar qua karakter zowel binnen als buiten het veld een misbaksel.
    Die zit er puur voor zijn eigen gewin. =(

    Mooi dat Been trouwens de gok niet neemt en loyaal blijft.
    Zijn tijd bij Feyenoord komt nog wel, dan gaan we weer meespelen voor de hogere regionen van het linker rijtje.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    De ideale mogelijkheid vind ik nog steeds: Beenhakker voor een halfjaar trainer. Dan als het nieuwe seizoen begint Been als trainer en Beenhakker als TD.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je maakt een grapje??? Spanje is het ergste land wat betreft schwalbes, serieus. Men loopt altijd te janken dat Italianen niks anders doen (ik zie zelden schwalbes, zelfs in Nederland nog vaker), en Portugezen staan er ook om bekend (ik kijk nooit naar de Portugese Liga, dus kan ik niet beoordelen) maar SPANJE is echt het broeinest der duikelaars.

    Wat hoop ik trouwens dat Suárez NIET naar dat schijtmilan gaat zeg.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoevaak zie je Robben nog duikelen?
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is nu (bijna niet meer het geval toch)
    En in Engeland werd hij erdoor uitgejoeld.
    In Engeland en Spanje zijn de supporters er wel een stuk feller tegen dan in Nederland.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Robben heeft z'n leven flink gebeterd. Al blijft het een onvoorstelbaar onsympathieke nicht, maargoed, dat staat los van z'n schwalbes.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, klopt. In Spanje is het niet zo als in Engeland. Maargoed, zelfs Suarez leert dat wel af. Want als hij continu blijft pleuren om niks, dan zijn ze hem snel beu.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij leert die het al af. Want ik heb al een paar wedstrijden Suarez geen schwalbes zien maken.
     
  12. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Er ligt min of meer al een Open sollicitatie van Beenhakker, op dit moment zou ik ook zo 1-2-3 niemand weten van naam en faam die je voor alleen een half jaartje kan aantrekken. De kromme zit ik echt niet op te wachten. :'-(

    Maargoed, met een nieuwe interim-trainer (en Been als mogelijke opvolger) zijn de problemen ook nog niet opgelost. Gehele bedrijfsstructuur van Feyenoord moet op de schop.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen wedstrijd was vrij ernstig hoor.. ;) een halve minuut voor hij een geweldige voorzet gaf op Gabri in de laatste minuut, lag hij op de grond te janken omdat hij een inieminie tikje kreeg..
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij kreeg wel een klap hoor.



    Ze mogen hier ze ook wel eens wat aan doen dan.
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Omdat hij er open over durft te praten? Dit is niks nieuws in het voetbal.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als Suarez gaat liggen is de wereld te klein. En als Pothuizen het doet dan is het normaal.
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke AZ-kenner kan mij Kees Luyckx even uitleggen?
    Toen hij werd uitgeleend aan Excelsior was het een aanvallende middenvelder, en nu is hij ineens een degelijke verdediger bij AZ en spreekt alsof hij altijd al verdediger was?

    En Ibra heeft er weer drie prijsjes bij. :thumbs:

    [​IMG]

    De Zweed in dienst van Internazionale mag zich wel alvast de beste voetballer van Italië noemen. Maandagavond ontving de spits de prijs die aan de benoeming verbonden is.
    Ibrahimovic pakte overigens nog twee prijzen: hij werd ook verkozen tot beste buitenlander van de competitie en ontving de prijs voor de mooiste treffer van het jaar.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ze naaien elkaar allemaal in het voetbal, het hoort er een beetje bij. Verschil ligt erin dat Suarez het vaker dan Pothuizen doet, als is dat tegenwoordig wel anders.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Suárez is weldegelijk minder erg geworden, al provoceert hij ook op anderen manieren (door balletjes hoog te houden en érg goed te spelen :9).

    Laatste wedstrijden wel weer wat overdreven dat nekkie omhoog zien gaan trouwens. Het is vervelend maar als zo iemand bij je in de ploeg zit is het lang niet zo erg als wanneer de tegenstander het doet. Zo hypocriet is de voetbalwereld nou eenmaal...

    Terecht dat Ibra de beste van Italië is, en Kaká blijft bij Milan. En daar ben ik blij om als voetballiefhebber en liefhebber van de Serie A :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Bron : VI.nl

    Nice :) Ach, 100 miljoen maakt je niet gelukkig als je ergens moet voetballen waar het je niet bevalt. Ze hebben nog ZOVEEL op de Transferlijst staan. Voetbal moet wel leuk blijven ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina