"Is het aftellen voor President Obama begonnen?"

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Doelie, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Het zou natuurlijk ontzettend zielig zijn als men hem doodschiet puur om zijn huidskleur.
    En om even met een duivelse reactie te komen; het zal wel weer veel sensatie opleven... onder het motto van "er zal weer eens wat gebeuren in deze wereld"... Let op; ik hoop net zoals jullie dat hij niet doodgeschoten wordt (jeweet maar nooit met de FBI haha)

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nee precies, tuurlijk hoop ik ook niet dat hij word neergeschoten

Maar de kans is wel aanwezig, er zijn al zoveel mensen vermoord om hun mening/gedachtes

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    alsof niemand George Bush wou vermoorden,.. is ook niet gelukt. 1 schoen heeft hij naar z'n hoofd gehad, dat was 't

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heeft iedereen vijanden...Obama is natuurlijk net wat anders dan Bush.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Had ik niet gezien omdat ik met me post bezig was! :) Van mij mogen jullie best discussiƫren hierover daarvoor is het een forum, ik persoonlijk vind het alleen een beetje een sensatie topic. Bush was namelijk ook niet echt geliefd, hij was dan wel blank maar er zijn ook zat mensen die hem liever dood zouden zien.

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Bush vergelijken met Obama

Rassendiscriminatie zou waarschijnlijk aanleiding zijn voor eventuele aanslag op Obama, daar heeft Bush heeeeeeeel wat minder last van.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat echt? Denk je niet dat er genoeg dingen verijdeld zijn, die nooit naar buiten zullen komen?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zeg ik dat dan?

Ik zeg alleen dat niemand dichter bij is gekomen dan die journalist met die schoen. Dus die beveiliging heeft 8 jaar lang prima z'n werk gedaan , dat zal niet opeens veranderen nu Obama president is.

Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat zeg ik. Maar dan nog Bush zal ook heel wat dreigementen gehad hebben, maar dan uit een andere hoek.

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Tjah maar toch zijn ze angstiger als bij Bush, die zat niet achter kogelvrij glas als hij aan 't speechen was

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat er een hele grote fanatieke blanke gemeenschap in Amerika is die vinden dat kleurlingen bad people zijn.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een grote groep mensen uit het Midden Oosten vinden Bush een bad man.
    Die heeft ook vijanden.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Misselijk, sensatiebelust topic wat helemaal nergens toe leidt, behalve speculatie over iets waar niemand wat zinnigs over te melden heeft.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Was er niet een jaar of twee terug een granaat aanval op bush? Alleen mistte de granaat hem volledig....

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nu bij de parade liepen ze net zeg maar en de presentator had het alleen maar over Risico, gevaar en alles wat er mee te maken heeft.

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Alleen wonen die wat verder weg :lol:

Onzin, wat is er mis met sensatie?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ik hoop dat dit een grapje is. :{

18. Black_Mandrake

Black_Mandrake Long Live Rock Music

Leuk Bevonden:
    0
    Obama is VEILIG!! c'mon! heb je die nieuwe limousine gezien!? ruiten van 20cm Dik!
    oh ja en over in het gewoon openbaar: Ik heb het daarnet allemaal zitten volgen op RTL,
    Hij heeft de meeste beveiliging in de hele Amerikaanse geschiedenis! als iemand het ook maar in z'n hoofd haalt om wat te doen hebben die bewakers hem zo te pakken, ik denk dat niemand het eens zou durven! en gelukkig maar want Amerika zit volgens mij eindelijk weer een beetje op de rails...

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Dat houdt velen ook tegen, maar wie weet is er eentje die z'n eigen leven wil geven voor zijn doel.

mwa, als ik een hekel heb aan iemand die bij mij in de straat is de grens met kwade intenties om wat te doen wat makkelijker dan als die persoon in (ik noem maar wat) barcelona woont.

Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar een wil is, is een weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina