"Is het aftellen voor President Obama begonnen?"

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Doelie, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Als ik iemand echt dood wil hebben en daarvoor mijn leven wil geven.
    Kan er een tripje van 10 uur er ook wel af.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand hem dood had willen hebben, was ie al dood geweest.

Die Yanks willen niet sterven voor hun doel, en hadden hem dan van te voren vermoord, ver van te voren. Daarnaast is hij nu hun President, en ze hebben teveel liefde voor hun vaderland om de President te vermoorden. Voor de rest heeft hij net zoveel vijanden als Bush had. En die vijanden zien een toekomst in hem, want ze hebben ook zijn speech gehoord. Hij wil vriendjes worden. Die wachten lekker af wat hij te vertellen heeft in de komende 4 jaar.

Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    De toekomst zal het uitwijzen, de beveiliging zal DENK ik, hoe minder er gebeurt hoe minder scherp ze blijven... kijk het bush/schoen incident.

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dat wilde ik dus ook zeggen. Als ze hem echt willen doden zal het niet 1 redneck of KKK-er zijn. Die mensen zijn overal tussen de amerikanen en kunnen gemakkelijk een bijeenkomst regelen. Er is maar weinig voor nodig om een mens om te brengen. Al heeft diegeen 23.000 mensen om zich heen lopen, er is maar 1 kogel nodig. En als dat eenmaal aan de gang is houd je het toch niet tegen.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    En jij denkt dat er geen haatbaarden wonen in de VS? 8) Nee want die zitten natuurlijk allemaal in het Midden Oosten...

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    De meeste extremisten wel idd.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De meeste ja. Maar er is er maar een nodig.

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja alléén is uit een groter aantal haatdragers wat makkelijk 1 te vinden die bereid is dan uit een select aantal.

EDIT: lol die vergelijking maar weggehaald want sommigen snappen hem niet denk ik.

Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Eens met de drie bovenstaande heren. Ik vind dit ook een walgelijk topic. Daarnaast is er al een thread over de US verkiezingen. Deze gaat dicht dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina